OBČINA IZOLA ODGOVARJA GOSTINCEM: "Želimo si še več prireditev, ni res, da jih prepovedujemo!"

Izola

"Glede na zavajajoče navedbe v peticiji Združenja organizatorjev prireditev Izola znova ponavljamo stališče Občine Izola, s katerim še enkrat poudarjamo, da si občina želi še več prireditev, ne pa da jih prepoveduje," so v odzivu na naše poročanje o Peticiji za podporo organizatorjem prireditev v Izoli zapisali na izolski občini.

Občina Izola ostro zavrača po njenih trditvah neresnične navedbe, da si ne želi prireditev v občini in da jih celo prepoveduje. "Postopek izdaje dovoljenj za prireditve v naši občini je povsem enak kot v Kopru in Piranu, občina ne sme izdajati dovoljenj, za katera ni pristojna, prireditev ne gre enačiti s koncerti na terasah lokalov, postopek za koncerte bo v letošnji sezoni enostavnejši, koncerti lahko potekajo v okviru obratovalnega časa," so na glavne očitke izolskih gostincev odgovorili na občini.  

Kot pojasnjujejo na občini, so se za zagotavljanje optimalnih pogojev za vse organizatorje javnih in poljavnih prireditev zadnja leta večkrat obračali na pristojno ministrstvo, odgovor pa so prejeli šele po anonimni peticiji nezadovoljnih Izolanov, ki jih je motil prevelik hrup, ki je prihajal iz zvočnih naprav in gostinskih obratov. Ministrstvo za okolje in prostor je tako letošnjega februarja izdalo tolmačenje obširne zakonodaje s področja hrupa, ki je dopuščala različne interpretacije.

"Na tem mestu ponovno poudarjamo stališče župana, da si v Izoli želimo raznovrstnih prireditev čez vse leto in da smo vsakega organizatorja še posebej veseli. Zato zelo podpiramo nove pobude in si še posebej prizadevamo, da bi se v turističnih občinah v poletnem času nočni mir pričel ob 24. in ne že ob 22. uri," so zapisali na izolski občini.

Kot so dodali, nikakor ne drži, da bo občina izdajala dovoljenja za prekomerno obremenitev okolja s hrupom le za prireditve na občinskem zemljišču. Res pa je, da mora v skladu z Zakonom o javnih zbiranjih organizator prireditev prijaviti policiji, v določenih primerih pa pridobiti tudi dovoljenje upravne enote.

Prijave prireditev so oproščene gospodarske družbe in samostojni podjetniki, ki prireditve organizirajo kot svojo redno dejavnost v svojih poslovnih prostorih vsak dan, vsak vnaprej določen dan v tednu ali v drugih časovnih razmikih, vendar vsaj 12 dni v razdobju enega leta. V takem primeru mora organizator upoštevati obratovalni čas, ki mu ga dodeli občina, glede omejitev hrupa pa se mora držati pravil iz Uredbe o mejnih vrednostih kazalcev hrupa v okolju, pojasnjujejo na občini.

"Menimo, da je zgoraj navedeno dodatna spodbuda organizatorjem za izvedbo čim večjega števila prireditev v okviru svoje dejavnosti, saj v tem primeru za dovoljenje ne potrebujejo soglasja občine. Soglasje občine potrebujejo samo tisti organizatorji, ki prireditve izvajajo občasno, manj kot dvanajstkrat letno. Tudi v takih primerih bomo na občini poskrbeli, da se bodo dovoljenja izdajala tekoče kot do sedaj," še pravijo na občini.

Deli novico:

Izolja |  22 .04. 2018 ob  11: 57
Res je treba kompletno vodstvo zamenjat.
Jasna  |  22 .04. 2018 ob  09: 22
Vsekakor verjamem in upam da bo uspela sprememba glede nočnega miru, pričetek ob 22 uri je pravi nesmisel in povzroča veliko nezadovoljstvo med turisti, kot tudi samimi ponudniki gostinskih storitev, in končno med domačini, in posledično tudi policiji ker se morajo odzvati na klic o kršenju nočnega miru ob 22.05 uri, doživeto!!!!
Ne škodi@ |  20 .04. 2018 ob  20: 46
če Hangar bar da vlogo za soglasje za koncerte in jih organizira 4 pomladi 4 poleti in 4 pozimi
če bo vloga zavrnjena, da niso pristojni za izdajo soglasja mora biti napisano zakaj. Tako ima organizator koncerta v tem primeru Hangar bar papir, v primeru, da ga kdo prijavi policiji.
@Pjero z Istre |  20 .04. 2018 ob  18: 52
Caro mio, napise se iz Istre, ker nisi na Istri, ampak v Istri.

Kot drugo, s tožbo je občina Ribi plačala namesto 890.000 kar 1.200.000 €, ker so nekaj let tekle noro visoke zamudne obresti. To pa vse zaradi trme. In ni za rect dvakrat, da se zadaj odvetniki morda niso tudi kaj dogovorili.

Da ne govorimo koliko sredstev je občina izgubila na razpisih, ker se jim ne ljubi delat!!!

In me zanima tudi kaj praviš na ceno 750.000 €, za katero Grafist že 7 mesecev rije 500 metrov Prešernove.
Pero Pero |  20 .04. 2018 ob  16: 59
Kaj briga naše občinarje itak ni noben izolan so samo forešti ki hodijo izčrpavat občinsko blagajno tako je ko so nam forešti ugrabili mest ne pritožujte se ker smo sami krivi da je tako
RAD IMAM IZOLO |  20 .04. 2018 ob  16: 50
Dragi izolani in izolanke
Dragi izoljani in izoljanke
Dragi izolčani in izolčanke
letos mamo kres in 1. Maj na našem posestvu KLANEC 18,
6276 POBEGI
Eh |  20 .04. 2018 ob  16: 22
Dej fabris in pjero pejte domov, ki je petek in obcina je zaprla....
Sicer ce ne bi Izola tako propadla v zadnjem casu, bi vam se kdo verjel, da nam zelite obcinarji dobro... Ma tako pa hojte ća in bojte tiho, ki vam noben ne verjame. Nardit cistko v tej obcini na vsah sektorjih!!!
izola |  20 .04. 2018 ob  16: 18
kolenc ni kradel?je skok in mavsarjeva,bele,umek,unter-nevem kaj,zalićka in še in še se jih da naštet.skratka vsa garnitura izolskih pogrebnikov,ki lastni interes postavljajo na prvo mesto.prvo moja rit,ostanki pa za izolane
jebiveter |  20 .04. 2018 ob  15: 17
isto so rekli za muzej Parencana..
Izolan |  20 .04. 2018 ob  15: 00
Tako je buco! Dajmo mladim priloznost....
Buco dell' Ozono |  20 .04. 2018 ob  14: 52
Alora , dajmo že enkrat nehat s temi izolskimi zdrahami.
Kdo vodi kulturne prireditve v Izoli ?
Zakaj ne dovolijo mladim, da pridejo zraven ?
V katerih božjih zapovedih je sklesano, da morajo to vodit partijske mumije ?
Izolan |  20 .04. 2018 ob  14: 22
-1
Izolu naj vodijo mlajsi ki svet na mladih ostaja ti sebicna rt!
1