OSREDOTOČENI NA POSLOVNO PONUDBO: Portorož & Piran s skupno predstavitvijo kongresne ponudbe

Piran

Turistična destinacija Portorož & Piran se v jesenskem času osredotoča na poslovni turizem. Pred kratkim je združenje izdalo novo brošuro, ki na enem mestu združuje vso kongresno ponudbo destinacije, pripravili pa so tudi oglaševalsko akcijo na poslovno usmerjenem družbenem omrežju Linkedin.

Glavno sporočilo oglaševalske kampanje poslovnega turizma so majhne razdalje in strnjenost destinacije. To namreč omogoča velik prihranek časa, kar poslovni gosti še posebej cenijo, so poudarili v Turističnem združenju Portorož, ki skrbi za promocijo turistične destinacije.

Za poslovni turizem je sicer znano, da povišuje stopnjo zasedenosti zunaj glavne sezone in privablja goste iz višjega dohodkovnega razreda.

Nova brošura z osebno noto

Za potrebe nove brošure in kampanje so bile posnete tudi nove fotografije, na katerih glavni akterji niso najeti modeli, temveč zaposleni v kongresnem sektorju na destinaciji. S tem je poudarjena osebna nota, ki pričakuje kongresnega gosta.

Za srečanja na voljo kar 5000 sedežev

Na področju občine Piran je v hotelskih kongresnih in konferenčnih dvoranah približno 5000 sedežev. K temu je treba prišteti še več kot 800 sedežev v dvoranah izven hotelov, destinacija pa ponuja tudi številne alternativne možnosti za organizacijo dogodkov, na primer nekdanja skladišča soli. Ponašajo se z največjo kongresno dvorano v Sloveniji, to je dvorana Evropa na Bernardinu s 1100 sedeži.

 

 

Deli novico: