KOPRSKA OBČINA VRAČA OBALNO CESTO DRŽAVI: Lokalnih vinjet ne bo!

Koper

Koprski župan Boris Popovič je danes na sestanek povabil predstavnike krajevnih skupnosti Semedela, Za gradom, Olmo – Prisoje in Žusterna ter prebivalcev ob Cesti na Markovec, da se pogovorijo o problematiki lokalnih cest. Pojavila se je namreč pobuda, da bi Cesto na Markovec preuredili v enosmerno. Župan je še napovedal vračilo obalne ceste med Koprom in Izolo v upravljanje državi, saj ta do obalnih občin ne izpolnjuje svojih obljub. 

Zaradi takih in drugačnih informacij, ki so na začetku tedna prišle v javnost, je župan Mestne občine Koper na sestanek povabil predsednike krajevnih skupnosti, ki so posredno in neposredno povezani s prometom, ki poteka čez Semedelo in Markovec.

"Vi, krajani, ste tisti, ki odločate," je uvodoma na sestanku povedal župan Popovič in pri tem dodal, da je občina pripravljena plačati strokovnjake, ki bodo pripravili študijo, na podlagi katere bi vzpostavili optimalno rešitev. Ker sta Semedela in Markovec koprsko primestje, si po županovem mnenju tam lahko privoščimo enosmerne ceste, a to ne more biti le Cesta na Markovec.

Popovič bi obalno cesto vrnil državi

Je pa župan na sestanku presenetil z napovedjo, da se Mestna občina Koper odpoveduje obalni cesti med Koprom in Izolo, ki sta jo občini Izola in Koper od države dobili v upravljanje po odprtju predora Markovec. Razlog za to je, po županovih besedah, v neposluhu in nerazumevanju ministrstva in države, ki z izjemo krožišča v Jagodju nista izpolnila niti ene obljube, zapisane v dogovoru med tremi obalnimi občinami in ministrstvom za infrastrukturo.

Župan Popovič je ob tem pojasnil, da se je pretekli teden v Ljubljani sestal z ministrom Petrom Gašperšičem, ki je jasno povedal, da lokalnih vinjet ne bo, saj se ne splačajo. Informacija je presenetila tudi izolskega župana Igorja Kolenca. Iz njegovega kabineta so za Regional pojasnili, da o tem zaenkrat še niso prejeli nobenih uradnih informacij.

Deli novico:

UMIK  |  17 .11. 2015 ob  20: 53
vinjetnega sistema Škofije-Sečovlje je edina sprejemljiva rešitev Lokalna vinjeta pa je zajebavanje davkoplačevalcev s strani obalnih glupanof.
pjero |  17 .11. 2015 ob  11: 52
od škofij do tržiča, zastonj, od dragonje do reke mirne, zastonj. edino pri nas se plača vsak cm " avtoceste ". kje je tukaj razum? močvirniki ga ne premorejo. samo primer italijan, ki potuje iz italije v piran bi po cesti brez vinjete vstopil in zapustil cesto v 4-5 minutah. tako pa mora potovati preko škofij, bivja, bertokov, škocijana, olma, semedele, markovca in izole. to je v najbolšem primeru 20-25 minut. približno toliko tudi iz škofij v istro preko šalare. to ustvarja samo kažin po obali skozi naselja. mejo na črnem kalu in svobodni koprski teritorij pa bomo dihali svobodno, na polna pljuča.
koprčan |  17 .11. 2015 ob  10: 32
@Toni | danes ob 09:37, se stinjam z zapisanim, dodal bi le to, da se Sergeja Mašere in II Prekomorske ne more primerjat z cesto na Markovec. Cesti, ki si ju omenil imata alternativo v neposredni bližini, pa tudi resnici na ljubo tam dodatnih parkingov ni mogoče naredit, zato je ta ukrep tudi upravičen. Kje je alternativa za Cesto na Markovec? Če bi zagovorniki enosmerne ceste povedali kako je z alternativo oz. kako bo potem promet potekal tudi po drugih cestah in ulicah in kakšen je dejanski namen MOK z obalno cesto, pol bi bila ideja o enosmerni cesti mogoče tudi sprejemljiva. Dokler, pa je argumenta za uvedbo enosmerne ceste to, da prebivalci ceste na Markovec nimajo dovolj parkirnih prostorov kot je povedala ga. Gostinčar in prevelike hitrosti posameznih divjakov, pa se žal s tem ne morem strinjat.
Se, pa s teboj popolnoma strinjam glede obalne ceste.
@Toni |  17 .11. 2015 ob  10: 07
pohvale za napisano v več komentarjih. Očitno dobro poznaš problematiko na omenjenem predelu.
Toni |  17 .11. 2015 ob  09: 37
@Srka, verjetno pišeš o Tomšičevi: ob tej cesti ni na obeh straneh stanovanjskih blokov, zato primerjava ne vzdrži. S Koprčanom se strinjam, da se parkira pač tam kjer je prostor, zato se je tudi rodila ideja o enosmerni cesti, kar ne bi bilo nič novega. Sam se dobro spominjam, da je bila 2. Prekomorska v zahodnem delu več let dvosmerna in je zdaj enosmerna, pa tudi strma Sergeja Mašere na Markovcu je zdaj enosmerna in vse lepo teče, pa še ljudje so dobili parkirne bokse za svoje škatle. Z dobro voljo in potrpežljivostjo se da vse rešiti. Bistveno pa je, da se glavnina prometnih tokov preusmeri stran od spalnega naselja, zato je prav, da se je občinska uprava dokončno prebudila in uvidela, da je prav, da ostane ob obali dvosmerna povezava KP-IZ.
Nujno |  17 .11. 2015 ob  09: 15
stran z vinjetami na tem območju, promet pa lepo čez tunel, ki smo ga čakali 15 let!! Hitro in brez obremenjevanja CNM.
Obalna cesta pa lahko ostane občinska in naj se preudarno delajo načrti za turistično ureditev tega območja v bodoče.
Glenda |  17 .11. 2015 ob  09: 01
Škoda da imamo tega buteljna od ministra, ki ne šteka, da bi na tem delu morali ukinit vinjete oz vsaj uvest regionalne!
Srka |  17 .11. 2015 ob  08: 45
Nekateri bi si radi na račun občine dvignili cene stanovanj.
Kakšna je razlika v obsegu prometa med CNM in cesto vzdolž Badaševice? Prometne so obe, upam si trditi, da je druga bolj prometno obremenjena, poleg tega je tudi veliko več peščsec, kolesarjev in podobno. Zakaj vzdolž Badaševice kljub veliki količini prometa vse poteka normalno? Niso tam izhodi iz ulic veliko bolj nepregledni kot na CNM?
Predvidevam, da vse skupaj poteka normalno zaradi ležečih policajev. Ker je to najcenejša in najhitrejša rešitev naj se le-ti najprej postavijo na CNM in mirna bosna.
Koprčan |  17 .11. 2015 ob  08: 30
Glavni pobudnik za to, da postane obalna cesta občinska, je bil gobezdalo Mišič. Vsi smo vedeli, da bo s tem samo problemi, gobezdač pa je zmanipuliral župana, samo da uveljavi svojo voljo. Posledice pa nosimo občani. Popo ne vleči se sedaj nazaj, saj vsi vemo, da te komandira Mišič.
koprčan* |  17 .11. 2015 ob  07: 56
@ Toni | včeraj ob 23:47, se popolnoma strinjam, da debatiramo in da se razvije dialog in potem se odločimo za mnenje večine. Vsi vidimo in vemo, da je problem s parkiranjem, ki ga pa z enosmerno ne bomo rešili (po moje), hitrosti pa se bodo v enosmerni le povečale, zakaj sem opisal že prej. Potrebno najt kompromis med VARNO (in ne hitro) vožnjo v obe smeri, s parkirnimi prostori pa je pač tako, da se lahko parkira tam kjer je prostor, kjer ga ni, se pa parkirat tudi ne sme. Saj bi nas tudi večina lastnikov osebnih avtomobilov rada imela garažo pa je nimamo. A bo enosmerni promet čez Markovec, rešil tudi to? :)
Kar se tiče kategorizacije ceste, sem ti, pa že prej napisal, da to ni ulica ampak lokalna cesta po 4.čl. UREDBE o merilih za kategorizacijo javnih cest. Kako, kdaj, zakaj in na kakšen način se to spreminja pa je tudi zapisano.
Žal, po tistem kar sem videl včeraj pri dnevniku na TV SLO1, pa ne verjamem, da bo glede tega prišlo do dialoga in se bo upoštevalo mnenje večine. Vse skupaj je bila le predstava za naivne s strani župana. Bi bil pa zelo vesel če se bo izkazalo, da se motim!
še en koprčan |  17 .11. 2015 ob  07: 43
hehe, "Markovec in Semedela predmestje Kopra". Oba naselja imata skoraj 15.000 preb., "stari Koper" (bivši otok) pa pribl. 5.000. Naselji sta sestavni del mesta kot spalna naselja, seveda v okviru svojih KS, tako kot KS Koper center in drugi. Sicer pa, župan se je prepozno "spreobrnil" k prebivalcem in verjetno spet s figo v žepu.
Koprčan |  17 .11. 2015 ob  06: 50
Popovič si se otresel Kolenca in Mišiča, dobiš plus.
1