Koprski župan Boris Popovič je danes na sestanek povabil predstavnike krajevnih skupnosti Semedela, Za gradom, Olmo – Prisoje in Žusterna ter prebivalcev ob Cesti na Markovec, da se pogovorijo o problematiki lokalnih cest. Pojavila se je namreč pobuda, da bi Cesto na Markovec preuredili v enosmerno. Župan je še napovedal vračilo obalne ceste med Koprom in Izolo v upravljanje državi, saj ta do obalnih občin ne izpolnjuje svojih obljub.
KOPRSKA OBČINA VRAČA OBALNO CESTO DRŽAVI: Lokalnih vinjet ne bo!
Koper
Zaradi takih in drugačnih informacij, ki so na začetku tedna prišle v javnost, je župan Mestne občine Koper na sestanek povabil predsednike krajevnih skupnosti, ki so posredno in neposredno povezani s prometom, ki poteka čez Semedelo in Markovec.
"Vi, krajani, ste tisti, ki odločate," je uvodoma na sestanku povedal župan Popovič in pri tem dodal, da je občina pripravljena plačati strokovnjake, ki bodo pripravili študijo, na podlagi katere bi vzpostavili optimalno rešitev. Ker sta Semedela in Markovec koprsko primestje, si po županovem mnenju tam lahko privoščimo enosmerne ceste, a to ne more biti le Cesta na Markovec.
Popovič bi obalno cesto vrnil državi
Je pa župan na sestanku presenetil z napovedjo, da se Mestna občina Koper odpoveduje obalni cesti med Koprom in Izolo, ki sta jo občini Izola in Koper od države dobili v upravljanje po odprtju predora Markovec. Razlog za to je, po županovih besedah, v neposluhu in nerazumevanju ministrstva in države, ki z izjemo krožišča v Jagodju nista izpolnila niti ene obljube, zapisane v dogovoru med tremi obalnimi občinami in ministrstvom za infrastrukturo.
Župan Popovič je ob tem pojasnil, da se je pretekli teden v Ljubljani sestal z ministrom Petrom Gašperšičem, ki je jasno povedal, da lokalnih vinjet ne bo, saj se ne splačajo. Informacija je presenetila tudi izolskega župana Igorja Kolenca. Iz njegovega kabineta so za Regional pojasnili, da o tem zaenkrat še niso prejeli nobenih uradnih informacij.
Se, pa s teboj popolnoma strinjam glede obalne ceste.
Obalna cesta pa lahko ostane občinska in naj se preudarno delajo načrti za turistično ureditev tega območja v bodoče.
Kakšna je razlika v obsegu prometa med CNM in cesto vzdolž Badaševice? Prometne so obe, upam si trditi, da je druga bolj prometno obremenjena, poleg tega je tudi veliko več peščsec, kolesarjev in podobno. Zakaj vzdolž Badaševice kljub veliki količini prometa vse poteka normalno? Niso tam izhodi iz ulic veliko bolj nepregledni kot na CNM?
Predvidevam, da vse skupaj poteka normalno zaradi ležečih policajev. Ker je to najcenejša in najhitrejša rešitev naj se le-ti najprej postavijo na CNM in mirna bosna.
Kar se tiče kategorizacije ceste, sem ti, pa že prej napisal, da to ni ulica ampak lokalna cesta po 4.čl. UREDBE o merilih za kategorizacijo javnih cest. Kako, kdaj, zakaj in na kakšen način se to spreminja pa je tudi zapisano.
Žal, po tistem kar sem videl včeraj pri dnevniku na TV SLO1, pa ne verjamem, da bo glede tega prišlo do dialoga in se bo upoštevalo mnenje večine. Vse skupaj je bila le predstava za naivne s strani župana. Bi bil pa zelo vesel če se bo izkazalo, da se motim!