Države, kot kaže, ne zanima varnost voznikov, saj je Mestna občina Koper že večkrat opozorila na problem odseka Ljubljanske ceste. Samo vprašanje časa je, kdaj bo prišlo do prve tragedije s smrtnimi žrtvami, če na ministrstvu za infrastrukturo ne bodo upoštevali dolgoletnih opozoril.
DRŽAVA BREZ POSLUHA: Kdaj se bo zganila in preprečila morebitne smrtne žrtve na Ljubljanski cesti?!
Koper
Ponovno je na problematičnem odseku počilo danes. Na nadvozu nad obalno hitro cesto, kjer se na odsek Ljubljanske ceste proti križišču pri Indeju vključujejo vozila, ki na hitri cesti izberejo izvoz proti Puli, jo je k sreči tokrat skupila le pločevina. Do nesreče je prišlo zaradi nerodnega, predvsem pa nevarnega vključevanja na nadvoz Ljubljanske ceste, ki še vedno nima dodatnega voznega pasu za vključevanje v promet.
Država se za opozorila ne zmeni
Koprska občina je na nevarnost tega odseka že večkrat opozorila ministrstvo za infrastrukturo, a doslej se ni zgodilo nič. Vključevanje na nadvoz s hitre ceste zaradi gostega prometa na nadvozu je velikokrat oteženo, v poletnih mesecih pa je skoraj praktično nemogoče, zato je nujna izgradnja vsaj tretjega, vključevalnega, pasu na nadvozu.
Gre za smrtno nevaren odsek in država bi se morala hitro zganiti, da se prometne nesreče ne bi še naprej vrstile. Enako velja pri prometni ureditvi v nasprotni smeri. Izvoz iz nadvoza za vključitev na hitro cesto za Portorož, je hkrati vozni pas za vključitev na nadvoz za vozila, ki peljejo s hitre ceste na nadvoz. Voznik, ki bi se želel priključiti na hitro cesto v smer predora Markovec, se torej nenadno, spet po ostrem ovinku, znajde na istem voznem pasu, kjer se vozila z visoko hitrostjo s hitre ceste vključujejo na nadvoz.
Ne gre za edini primer neposluha
Ministrstvo in država se prav tako ne zmenita za ponovno proučitev možnih prometnih rešitev celotnega izvennivojskega priključka Slavček, torej območja izvoza in uvoza na obalno hitro cesto, ki v poletni sezoni prevzema ne samo velike prometne obremenitve tranzitnega potniškega in tovornega prometa proti Hrvaški, temveč tudi glavnico lokalnega prometa iz centra mesta proti zalednim krajem. Ta je zaradi preobremenitve nevaren in ne zagotavlja normalnega pretoka prometa, s čimer je seznanjena tako država, pristojno ministrstvo kot tudi sam minister.