DRŽAVA BREZ POSLUHA: Kdaj se bo zganila in preprečila morebitne smrtne žrtve na Ljubljanski cesti?!

Koper

Države, kot kaže, ne zanima varnost voznikov, saj je Mestna občina Koper že večkrat opozorila na problem odseka Ljubljanske ceste. Samo vprašanje časa je, kdaj bo prišlo do prve tragedije s smrtnimi žrtvami, če na ministrstvu za infrastrukturo ne bodo upoštevali dolgoletnih opozoril.

Ponovno je na problematičnem odseku počilo danes. Na nadvozu nad obalno hitro cesto, kjer se na odsek Ljubljanske ceste proti križišču pri Indeju vključujejo vozila, ki na hitri cesti izberejo izvoz proti Puli, jo je k sreči tokrat skupila le pločevina. Do nesreče je prišlo zaradi nerodnega, predvsem pa nevarnega vključevanja na nadvoz Ljubljanske ceste, ki še vedno nima dodatnega voznega pasu za vključevanje v promet.

Država se za opozorila ne zmeni

Koprska občina je na nevarnost tega odseka že večkrat opozorila ministrstvo za infrastrukturo, a doslej se ni zgodilo nič. Vključevanje na nadvoz s hitre ceste zaradi gostega prometa na nadvozu je velikokrat oteženo, v poletnih mesecih pa je skoraj praktično nemogoče, zato je nujna izgradnja vsaj tretjega, vključevalnega, pasu na nadvozu.

Gre za smrtno nevaren odsek in država bi se morala hitro zganiti, da se prometne nesreče ne bi še naprej vrstile. Enako velja pri prometni ureditvi v nasprotni smeri. Izvoz iz nadvoza za vključitev na hitro cesto za Portorož, je hkrati vozni pas za vključitev na nadvoz za vozila, ki peljejo s hitre ceste na nadvoz. Voznik, ki bi se želel priključiti na hitro cesto v smer predora Markovec, se torej nenadno, spet po ostrem ovinku, znajde na istem voznem pasu, kjer se vozila z visoko hitrostjo s hitre ceste vključujejo na nadvoz.

Ne gre za edini primer neposluha

Ministrstvo in država se prav tako ne zmenita za ponovno proučitev možnih prometnih rešitev celotnega izvennivojskega priključka Slavček, torej območja izvoza in uvoza na obalno hitro cesto, ki v poletni sezoni prevzema ne samo velike prometne obremenitve tranzitnega potniškega in tovornega prometa proti Hrvaški, temveč tudi glavnico lokalnega prometa iz centra mesta proti zalednim krajem. Ta je zaradi preobremenitve nevaren in ne zagotavlja normalnega pretoka prometa, s čimer je seznanjena tako država, pristojno ministrstvo kot tudi sam minister.

Deli novico:

Velimir |  29 .09. 2015 ob  14: 24
puklo jel?
Bravo koprčan |  29 .09. 2015 ob  11: 06
kar koli se naredi,spremeni,to prometnih nesreč ne bo odpravilo ,mogoče bi bilo treba zmanjšati hitrost.30km/h.Ta rešitev bi bila idealna,manj divjanja manj nesreč.
lump |  29 .09. 2015 ob  07: 35
Pazljivo po predpisih, pa ne bo nesreč, ne pa brezglavo vključevanje in izsiljevanje.
nebi raje |  29 .09. 2015 ob  07: 01
Končno uredili vhod v Luko Koper,da se rešimo kamionov po kopru.Vedno preusmirjajo pozornost drugam,ne na prave probleme!
Predlog |  28 .09. 2015 ob  21: 54
Ker je cesta nevarna po mnenju MOKa jo je treba zapret in nasut na cesto zemljo kot je bilo narejeno na serminu proti ankaranu: takrat ste vsi ploskali nad pogrutavscino
kaj čmo |  28 .09. 2015 ob  21: 45
a nevidite da se sesuvamo
?! |  28 .09. 2015 ob  21: 19
-2
Naj MOK zapre nadvoz oz. naj bo nadvoz enosmeren, tako kot je to naredil s serminsko cesto za Hrvatine in Ankaran. Po nevarnih cestah ni za se vozit.
Naj |  28 .09. 2015 ob  21: 05
MOK raje uredio smerokaz proti Izoli na krožišču pred semedelskim nadvozom. Kot je napisal Koprčan, taka ureditev na Ljubljanski cesti je kar nekja desetletij in za pozorne voznike niti ne preveč nevarna. Če ti pa cepec, ki vozi za tabo, pridrvi in zapelje direktno na prehitevalni pas, pa bog pomagaj.
slovenec |  28 .09. 2015 ob  20: 54
Hitra cesta Koper Dragonja, pa ne bo več problemov.
koprčan |  28 .09. 2015 ob  20: 08
16
vem, da bo na to pisanje veliko kritik, pa vseeno! Iz vsakodnevne rabe tega odseka, menim, da ta odsek, ni nič kaj bolj nevaren, kot so ostali odseki oz. je kar nekaj še veliko bolj nevarnih odsekov kot npr. odsek Šmarska cesta- Stara Šalara,.... Menim, da je bila tista poprava odseka iz smeri krožišča proti nadvozu kar dobro sanirana (talne lučke in "semafor") in umeščena, sicer, pa če se ne motim,se je tudi MOK pohvalila s tem posegom. Ali je odsek res tako nevaren, bi bilo dobro vprašat na policiji, koliko je ta odsek bolj nevaren oz- za koliko % je tukaj več prometnih nezgod kot pa drugje, ne pa kar tako govorit na pamet. Nikjer nisem zasledil tega podatka in primerjave. In če je ta odsek res tako nevaren, pol me zanima, zakaj se je MOK toliko zavzemala za pridobitev obalne ceste, namesto, da bi raje izpogajali saniranje tega in še katerega drugega odseka oz. nevarne točke, če je res tako nevaren? Za voznike, ki se ne držijo prometnih predpisov, znakov in talnih označb, pa niti 10m široka in ravna enosmerna cesta, ne bo varna oz. bodo tudi na taki cesti povzročali prometne nezgode in iz varnega naredili nevarni odsek!
Ma ne |  28 .09. 2015 ob  20: 03
Od kdaj imamo na MOK-u strokovnjake za promet in zveze?Tisti odsek je tam že več kot 30 let.in nima nič s tem,da nekaterim se vedno nekam mudi in ne znajo voziti po predpisih.Od teh krožišč po Kopru se mi kar naprej vrti tako,da ne rabim več niti piti alkohola.Najboljše,da Grafist tudi tam zgradi krožišče!
..... |  28 .09. 2015 ob  19: 46
takšnih primerov nevarnih cest in odsekov je veliko. Naj občina opozori direkcijo za ceste. Ko se nesreča zgodi, naj policisti dejansko napišejo razlog zaradi česar se je to zgodilo in ne zgolj stran vožnje, hitrost in podobno. Potem pa naj žrtev kazensko ovadi pristojne službe zaradi neukrepanja. Pa bi bil hitro odziv in bi bila zadeva urejena. Tako pa seveda ni posluha.
1