30-letna Izolanka Nataša Pijaža je med prijatelji priljubljena tudi zato, ker velja za nasmejano, družabno oziroma veselo osebo. Njena sestra pravi, da je samosvoja, barvita, zasanjana, kreativna, iskrena, včasih malo naivna in zanimiva, sama pa priznava, da ji največji navdih v skoraj vseh stvareh v življenju predstavljajo barve. Perspektivna oblikovalka je pred tremi leti ustvarila blagovno znamko PINATA, ki je sinonim za unikatne torbice, etuije in usnjene drobižnice.
"Drugačen pomeni poseben"
Torba je najpomembnejši modni dodatek vsake ženske, pravite. Zakaj?
Menim, da je to dodatek, preko katerega ženska sporoča okolici svojo osebnost. Torbice so lahko velike, majhne, okrogle, kvadratne, barvane, bleščeče … Vsaka izbere svojo, prek katere se izraža. V kričečih ali barvitih oblačilih se nekatere ženske ne počutijo lagodno, oziroma se počutijo preveč izpostavljene. Svojo osebnost tako lahko izrazijo preko modnih dodatkov …
Po izobrazbi ste grafična oblikovalka. Ste že od nekdaj vedeli, v kaj želite usmeriti svoje znanje?
Kot majhen otrok sem želela postati veterinarka. Proti koncu osnovne šole sem začela izdelovati nakit iz fimo mase. Vedno bolj pa sta me začela zanimati oblikovanje in moda. Po končani gimnaziji sem se vpisala na grafično oblikovanje, ker je bilo takrat govora, da je to panoga prihodnosti. Po končani fakulteti sem se zaposlila kot grafična oblikovalka, vendar me je vedno bolj zanimal modni svet.
Kako je prišlo do ideje o izdelavi torbic in kdaj se je uresničila?
Že odkar pomnim, sem kot večina žensk "mahnjena" na tobice. Ko je prišel čas za nakup nove, so se vedno pojavili problemi, saj takšna, kot sem si jo želela, ni obstajala (smeh). O tem sem vedno bolj razmišljala in tako je nastala ideja, da bi si jih lahko kar sama delala in jih morda ponudila tudi drugim. In tako je pred približno tremi leti nastala blagovna znamka PINATA.
Pa vendar, ne izdelujete samo torbic, tu so tudi usnjene drobižnice in etuiji za ključe, kajne?
Tako je. Med izdelki PINATA niso samo torbice. V ponudbi so tudi unikatne usnjene drobižnice, etuiji za tobak in zapestnice. V razvoju je še nov izdelek, za katerega lahko sedaj povem le, da bo zelo uporaben in nekaj, kar bi v današnjem svetu morali imeti vsi, ki uporabljamo mobilni telefon.
Je vsak vaš izdelek unikat, torej ni skrbi, da bi našli še kakšno predstavnico nežnejšega spola z enako torbico?
Vsak izdelek je unikaten. Prav tako, kot smo mi (pomenljiv nasmešek).
Koliko je v resnici zanimanja zanje, kakšni so odzivi?
Do sedaj sem izdelke promovirala predvsem prek Facebook strani. A ker za tovrstne izdelke to ni dovolj, pripravljam novo spletno stran, ki bo uporabnikom nudila tudi možnost neposrednega nakupa izdelka. Z njo računam predvsem na rast prodaje in povečano zanimanje. Do takrat pa je v veljavi tudi obstoječa spletna stran www.pinata.si.
Verjetno se kdo ob omembi unikatnih umetnin ustraši, ko pomisli, koliko naj bi tak izdelek stal. Je njihova skrb upravičena?
Unikatnost je za tiste, ki to cenijo, neprecenljiva. Vsekakor zviša ceno izdelku. Nekaterim to pomeni dosti, drugi se na to ne ozirajo. Sama nosim raje stvari, ki mi dajo občutek, da so narejene prav zame (smeh).
Pa so torbice z vašega zornega kota − umetnine? Kako jih vidite, dojemate?
Moda je lahko umetnost, lahko pa tudi ne; odvisno od tega, ali gre za industrijo ali za izražanje oblikovalca prek svojih izdelkov. Slednje je definitivno umetnost. Gre za kombinacijo barv, materialov, vzorcev, … Ko kupimo izdelek modnega oblikovalca, kupimo košček njegove duše, prav tako kot pri ostalih umetnikih.
Ste že kdaj dobili naročilo za specifično izdelavo kakšne torbice ali česa drugega?
Sem. Predvsem ženske si pogosto želimo nekaj, kar (še) ni na voljo.
Od kod črpate navdih? Upoštevate pri svojem delu t. i. modne zapovedi?
Ko se lotim izdelave kakšnega izdelka, sproti nastajajo barvne kombinacije in modeli. Čisto po občutku in trenutnem razpoloženju. Ne oziram se na to, kaj mi narekujejo izložbe in revije. Pri ustvarjanju poslušam le sebe. Poiščem navdih in ustvarjam po svojem značaju in razpoloženju.
Kaj menite o masovni produkciji tovrstnih izdelkov?
V tem ne vidim konkretne konkurence. Izdelujem izdelke za ljudi, ki ne sledijo modnim trendom, so unikatni in vedo, kaj hočejo. Razumejo, da drugačen pomeni poseben.
Koliko torbic je v vaši omari?
Trenutno jih imam 15.
Sorodne vsebine: