Medtem ko lastniki vozil že plačujejo letno dajatev za uporabo cest in davek na motorna vozila, bi zdaj minister za infrastrukturo Peter Gašperšič uvedel še tako imenovani bencinski cent. Tega bi plačali zraven cene goriva, pa to dodatno dajatev res potrebujemo?
BENCINSKI CENT: Minister Gašperšič bi dodatno zasolil ceno goriv
Slovenija
Ker se bo investicijsko vzdrževanje cest financiralo le iz državnega proračuna, saj v ta namen ni mogoče pridobiti evropskih sredstev. Minister Gašperšič zato razmišlja o novih virih financiranja, na upravnem odboru gospodarske zbornice je predlagal uvedbo bencinskega centa. To pomeni, da bi na vsak liter bencina vozniki plačali recimo pet centov, ki bi stekli v poseben podračun državnega proračuna.
Plačujemo že dajatev in davek
Že res, da so slovenske ceste v večini v nezavidljivem stanju, ampak za njih plačujemo že letno dajatev za uprabo cest in davek na motorna vozila, zakaj bi lastnike vozil torej še dodatno udarili po žepu? Po poročanju časnika Finance so lani na račun letne dajatve zbrali 143 milijonov evrov, davčni prilivi od davka na motorna vozila pa na leto nanesejo še 28 milijonov.
Navdušen ni niti finančni minister
Med drugim ideja o uvedbi bencinskega centa ni prepričala niti finančnega ministra Dušana Mramorja, saj že sedaj na pogonska goriva in kurilno olje plačujemo trošarine in vrsto davkov.
http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg/nadzor_cen_naftnih_derivatov/cene_naftnih_derivatov/
tuna tem naslovu lepo vidis da tretinska spremeba cene soda nafte dejansko na koncno ceno prinese tistih 30 centov in se to ce ne manipulirajo s trosarinami....
Sod 50 USD - 1 liter goriva = 1,20
Tukaj nekaj ne štima ....
Je pa tko, če vodiš ovce, lahko počneš kar želiš, potrebno se bo prebuditi !!!
v bistvu je on kriv...
razna cestna podjetja so koncesijonarji az vzdrzevanje ki se jih placuje iz tega fonda... lastniki teh cestnih podjetij oziroma koncesij so pa prijatelji od prijateljev... delajopa ...pac po liniji najmanjsega odpora...delavci za mizerne minumume posiljajo na cesto da bi bili vidni(z navodili bodite na cesti pa boste ze nasli kaj za naredit) pomembno je le da v to delo ni treba investirat...torej ce ej treba malo pometat ali kaksen kamen umaknit to lahko ce je treba zamenjat kos ograje ali poflikat luknjo pa...nic kot pocakat da nekdo drug to placa...
in CP-ji so samo en delcek te verige i pogubo spelje milione in milione davkoplacevalskega dnarja v privat zepe...
on je na vrhu te piramide...torej absolutni krivec...
@sveti jurij
no tvoj komentar je smiselen in nesmiselen instocasno...
zeleznice spadajo v osnovno infrastrukturo in drzava kot dober lastnik bi jih mogla dobro vodit...ce bi temu bilo tako dajat jih nekomu je financni absurd ker ta nekdo lahko zlahka manipulira z nasim trznim potencialom kajti krmili ceno blagovnih tokov....
drzava bi mogla kot dober gospodar postaviti prave ljudi na prava mesta ne pa ponovno prijateljev od prijateljev....
kar se pa tice deleza prisotjbine ki gre iz davka namenjenega za ceste v zeleznico pa je cisto an mestu..funkcija zeleznice je da preusmeri tovorni promet iz cest na zeleznice (zmanjsa onesnazevanje in obremenitev) kajti potniski promet razen v redkih primerih ne pride v postev..za se premaknit iz obale v ljubljano z vlakom rabis pol dneva z avtom si pa gor v 45 minutah....
vendar za tovor teh par ur niso pomembne zeleznica pa je ucinkovito sredstvo za razbremenit naso revno avtocesto...
Denar , ki ga damjemo za ceste, naj se za ceste tudi porabi.Železnice pa naj takoj prodajo tujcu, ki bo z njimi znal upravljati in bo razgnal vso politično nesnago , ki se je tam usidrala.