V Izoli bo na prehitre voznike še vedno prežal radar. Občina je namreč za tri leta z družbo Intermatic iz Ljubljane podaljšala pogodbo za najem dveh ohišij in enega merilnika hitrosti. Ta bo, tako kot doslej, krožil med tremi lokacijami: Južno cesto ob šoli v Livadah, cesto na Belveder in Prešernovo cesto pri Osnovni šoli Vojke Šmuc. Radar je v lanskem letu 'ujel' 5824 prehitrih voznikov in v občinsko blagajno prispeval skoraj 600.000 evrov. Kaj pa menite vi? Je radar na omenjenih lokacijah res potreben?
V IZOLI BODO ŠE VEDNO 'LOVILI' PREHITRE VOZNIKE: Se strinjate z odločitvijo občine? (ANKETA)
Izola
Izolska občina velja med obalnimi občinami za rekorderko pri izdajanju glob. Na izolske redarje je v preteklosti letelo že več očitkov, da s pisanjem kazni načrtno polnijo občinski proračun. Po naši raziskavi, ki smo jo opravili avgusta lani, so v Izoli v lanskem letu izdali 4-krat več glob v primerjavi s koprsko občino, ki ima po podatkih statističnega urada za leto 2015 največ prebivalcev na Obali. V največji občini na Obali so od januarja do avgusta 2019 povprečno izdali 0,09 kazni na prebivalca, v izolski pa 0,47 kazni/prebivalca. V Piranu oz. Ankaranu so denimo izdali 0,17 kazni/prebivalca.
Tudi če odštejemo globe za prehitro vožnjo, ki jih poberejo izolski redarji, je število kazni za ostale prekrške še vedno najvišje v izolski občini, saj znaša 0,22 kazni/prebivalca.
V prvih osmih mesecih lanskega leta so v izolski občini redarji izdali 7501 glob, od tega 3945 za prekoračitev hitrosti in 3556 za ostale prekrške. Pri tem je prihodek iz naslova glob znašal 469.344 evrov, in sicer 370.284 evrov za prekoračitev hitrosti in 99.060 evrov za ostale prekrške. Po podatkih, ki so nam jih danes dali na izolski občini, so do konca leta redarji izdali še 1879 glob zaradi prekoračitve dovoljene hitrosti, torej skupno 5824 glob, v občinsko blagajno pa je na ta račun v lanskem letu prikapljalo 598.575,45 evrov.
Na izolski občini so se odločili, da bodo tudi v prihodnjih letih preverjali hitrost voznikov, ki vozijo po Južni cesti, cesti na Belveder in Prešernovi cesti mimo šole. Že pred enim letom pa je župan Danilo Markočič sicer odstranil merilnik hitrosti na Prešernovi pri stadionu. Po njegovi oceni tam namreč po rekonstrukciji dela omenjene ceste in namestitvi treh hitrostnih grbin radar ni več potreben. Pogodbo v vrednosti nekaj manj kot 89.000 evrov z družbo Intermatic so podaljšali za tri leta.
Kaj pa menite vi? Se vam zdijo radarji na omenjenih lokacijah v Izoli potrebni? Podpirate odločitev občine?
Na Občini Izola so še posebej poudarili, da njihova redarska služba dela povsem zakonito. S tem so se navezali na članek, ki smo ga na našem portalu objavili 23. januarja 2017, da so v Izoli z narobe nastavljenim radarjem nezakonito polnili občinski proračun. Izpostavili so, da je vrhovno sodišče v tej zadevi odločilo, da je bila postavljena prometna signalizacija na Prešernovi cesti pravilna in veljavna ter posledično, da so bile vse izdane globe zakonite.
Komentiraj
Vem samo to, da bi že vsaka normalna občina prepovedala vožnjo in parkiranje po ulicah ker te definitivno niso namenjene težjemu tovoru...zato pa se tlak vgreza in posledično postaja že sama hoja po ulicah nevarna, tako da si z lahkoto zvije ali celo zlomi gleženj. Da ne omenjam objestneže in đankije, ki se mudijo 50 in več km/h na uro po ulicah do njihovega dilerja...zadnjič sin od Dorota je skoraj zgazil mojo mater, da ni bilo vrat od stanovanja bi jo 100% zbil. Ko sem mu rekel dve...mu je bilo vse ravno. Če bi mu primazal eno vzgojno...polocaji vi takoj prišli v to ne dvomim, tako pa je kar je...se zgodi, pač. Samo to bi povedal županu in redarjem, če nisi sposoben delat reda pol pa pusti tistemu, ki je za to usposobljen...žal to se ne bo nikoli zgodilo, ker je toliko korupcije, da smrdi do Kosova dol...
In ja REDARJI delujejo po principu čim več v blagajno za red juh najmanj zanima. Bivši komandir je non stop na kolesu po promenadi...kje je Rinaldo ???
Recimo od belvederja po klancu navdol,kjer ni kolesarjev in gostega prometa v smislu pescev ki bi preckali cesto da bi koga ogrozal in ulovi te lahko tudi ob enih zjutraj kjer ni nobene duse nikjer
Drugi je od Ritose proti jagodju,kjer kot voznik zagledas ravno cesto 3 kilometre inaprej in prav tako ni otrok na cesti in nobenih prehodov za pesce recimo v trte.
Tretji glej ga zlomka je prav tako na podobni lokaciji ob soli kjer je po mojem mnenju najbolj siroka cesta v izoli in pregladna iz vseh zornih kotov.
Seveda v mestu je potrebno vozit po pravilih ker nedaj boze da koga zbijes al kaj podobnega in potem si nakopljes na hrbet vse probleme in tega ti zares ni treba.
Govorim zdej o nekom ki prekoraci hitrost za 15-20km/h
Vendar radarji so postavljeni prav tam kjer je vecja verjetnost oz moznost zaradi ceste da bo nekdo prekoracil hitrost kot po ostalih predelih po mestu kjer tega ni,in delajo 24ur na dan.
Ceste kjer bi vsi vozili po pravilih dejansko ni nikjer po svetu,lahko samo izbiras kjer je vecja moznost in tam kjer je manjsa.
Logika bi bila postavit radar tam kjer z visoko hitrostjo lahko zares nekoga spregledas in kazni dvakrat povisat,ampak seveda denarja bi blo manj