Soška fronta kot turistični produkt?

Goriška

Novogoriška družba Hit je na letošnji mednarodni turistični borzi, ki je prejšnji teden potekala v italijanskem mestu Rimini, predstavila sodelovanje s slovensko agencijo Spirit in italijansko agencijo Turismo FVG. Zaživel je nov projekt, ki ob bližajoči stoletnici turistično povezuje območje, ki ga je zaznamovala prva svetovna vojna.

Sodelovanje med Javno agencijo RS za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (Spirit) in agencijo Turismo FVG (Turizem Furlanija Julijska Krajina), ki so ga italijanskemu trgu predstavili pod sloganom "Edinstven proizvod na enotnem prostoru", je pritegnilo veliko pozornosti italijanskih in mednarodnih turističnih medijev.

Oblikovali so 11 različnih turističnih paketov, vsebinsko povezanih s spomini na prvo svetovno vojno. Vsak izmed njih vključuje čezmejno spoznavanje turističnih, kulturnih, naravnih in eno-gastronomskih posebnosti, z bivanjem v najmanj dveh različnih krajih, v pokrajini Furlanija Julijska Krajina in Sloveniji. Gostje bodo lahko izkušnje in vtise nizali ob obiskih kavern, muzejev, spominskih obeležij, mest Gorica in Nova Gorica, Kobarida, pogorja Kolovrat, klasičnega Krasa, vse do Trsta, Ljubljane in Postojne.

Namen je predstaviti zgodbo

Za trženje in prodajo paketov bo poleg prodajnih in promocijskih poti agencij Spirit, Turismo FVG in lokalnih italijanskih turističnih operaterjev skrbela tudi nova Hitova receptivna agencija Hit tours DMC (Destination Management Company). Projekt je predstavljen na zloženki v treh jezikih, obiskovalcem pa bodo v kratkem predstavljeni tudi na Hitovi spletni strani.

"Gre za projekt skupnega trženja čezmejnih tematskih turističnih paketov, ki je nastal prav na pobudo družbe Hit. Osnovna ideja in namen je obiskovalcem posredovati zgodovinsko zgodbo, ki jo je začrtala prva svetovna vojna," je na petkovi novinarski konferenci v Italiji povedala namestnica direktorja trženja v družbi Hit Suzana Pavlin.

Nova ponudba turističnih paketov je po njenih besedah plod idejnih sinergij, s skupnim ciljem, da bi spomin na zgodovinske dogodke turistično povezali tudi z drugimi vsebinami, ki jih danes to edinstveno območje ponuja. Posebna je tudi oblika sodelovanja, ki aktivno povezuje dve nacionalni instituciji s pomembnimi turističnimi akterji. "To je izkušnja, ki lahko postane primer dobre prakse v turističnem trženju," meni Pavlinova.