Slovenski turistični ponudniki se do nedelje predstavljajo na vodilni svetovni turistični borzi FITUR Madrid in sejmu CMT v Stuttgartu. Sodelovanje je po navedbah Slovenske turistične organizacije (STO) odlična priložnost za promocijo Slovenije kot butične turistične destinacije, zavezane trajnostnemu razvoju.
SLOVENIJA KOT BUTIČNA TURISTIČNA DESTINACIJA: Slovenski turizem se predstavlja v Španiji in Nemčiji
Slovenija
Slovenski turistični ponudniki se do nedelje predstavljajo na vodilni svetovni turistični borzi FITUR Madrid in sejmu CMT v Stuttgartu. Sodelovanje je po navedbah Slovenske turistične organizacije (STO) odlična priložnost za promocijo Slovenije kot butične turistične destinacije, zavezane trajnostnemu razvoju.
Na slovenskem razstavnem prostoru se na FITUR Madrid poleg STO predstavlja vrsta slovenskih podjetij in organizacij. To so Agencija Van Gogh, AL ars longa, Bohinj Eco hotel/Sunrose 7, Desert Soul, Ekorna, Fabula tours, Kompas, Palma, Sava Turizem, Skupnost Julijske Alpe in Turizem Ljubljana, so ta teden sporočili iz STO. Španski turisti se po njihovih besedah zanimajo za aktivne počitnice, kulinarične specialitete in kulturno dediščino. "Slovenija s svojo pestro naravo, bogato zgodovino in pristno kulinariko odlično ustreza njihovim željam," so zapisali.
???? Slovenia: Europe’s Best-Kept Secret ????️ Have you heard? Forbes just called Slovenia "a paradise for adventure" – and...
Objavil/a Feel Slovenia dne Ponedeljek, 6. januar 2025
Slovenski turizem se predstavlja tudi na CMT v Stuttgartu, prvi letošnji veliki sejemski prireditvi za turizem in prosti čas na nemškem trgu. Organizatorji pričakujejo, da bo ta dogodek z več kot 50-letno tradicijo obiskalo več kot 230.000 ljudi. Kot so poudarili v STO, je zvezna dežela Baden-Württemberg med vsemi nemškimi deželami še vedno najpomembnejša gospodarska partnerica Slovenije, saj ustvarja več kot četrtino celotne trgovinske menjave z Nemčijo. "To regijo odlikuje velik potencial za turistične organizacije, destinacije, turistične regije, nočitvene kapacitete in transportna podjetja," so poudarili. Obiskovalci tega dogodka po njihovih navedbah veljajo za goste z nadpovprečno visoko kupno močjo.
Slovenija se vse dni sejma predstavlja s partnerji Turizem Saksida, Alpinia Group, Sava Hotels & Resorts, Destinacija Jeruzalem, Terme Vivat, Skupnost Julijske Alpe, Savinjska dolina, Združenje postajališč za avtodome, Kampi Julijskih Alp in Kope.
Pomeni pa manjši prostor ali podjetje, ki ponuja storitve ali produkte visoke kakovosti.
Majhno lahko najdemo po celi Evropi, visoko kakovost ne.