SKOZI PREDOR MARKOVEC 60 KM/H: Dars izbral začetek turistične sezone

Koper

Šele dobro leto je minilo od odprtja predora Markovec, pa smo že priča delnim zaporam zaradi vzdrževalnih del. In medtem ko ponekod po Evropi ta potekajo ponoči, pri nas izvajalci izberejo še začetek turistične sezone. V Darsu pojasnjujejo, da so dela nujna.

Promet v teh dneh poteka le po enem pasu v vsaki predorski cevi, seveda ob zmanjšani hitrosti. V Darsu so nam povedali, da gre za vzdrževalna dela, ki potekajo od ponedeljka do četrtka, od petka do nedelje pa jih vzdrževalci hitre ceste zaradi povečanega prometa ne izvajajo. Med ta dela sodijo pranje predorskih cevi, sten, cestišča, svetil in kamer, ter čiščenje drenaž.

Praksa je lahko tudi drugačna.

Največ časa terja čiščenje drenažnih cevi z visokotlačnimi čistilci. “V predoru Markovec moramo pogosteje čistiti drenažne cevi, ker imajo hribinske vode zelo veliko usedlin in ta nesnaga potem obtiči na dnu cevi. Čiščenje je nujno potrebno, saj bi v primeru na primer večjega jesenskega deževja popolnoma zamašene cevi v skrajnem primeru lahko vodile tudi do začasnega zaprtja predora za ves promet,” so poudarili v Darsu.

Odstranjen materijal

Jaški so v vsaki predorski cevi razporejeni na levi in desni strani ter po sredini; skupna razdalja, na kateri so razporejeni ti jaški, je približno 18 kilometrov. “Jašek je na vsakih približno 30 metrov, kar pomeni, da je potrebno temeljito očistiti kar veliko število jaškov,” so še zapisali v njihovi službi za komuniciranje.

V Darsu predvidevajo, da bodo dela potekala vsaj še prihodnji teden, uporabnike pa prosijo za razumevanje in strpnost.

Deli novico:

asvalt |  08 .07. 2016 ob  20: 57
asvalt je katastrofa, vse trese kot da ima najmanj150 let
bine |  08 .07. 2016 ob  11: 32
nevem kdaj bodo opravili ne samo vzdrževalna dela ampak predvsem zamenjave ljudi na Darsu!
Franz Josef |  07 .07. 2016 ob  19: 25
Kaj bi sele bilo ce ga ne bi gradili 10 let
Nič novega |  07 .07. 2016 ob  18: 58
-1
Zato nikoli niti malo ne obžalujem dejstva, da nimam vinjete. Tej idioti si ne zaslužijo niti centa za to kar delajo.
@pjero |  07 .07. 2016 ob  16: 58
-1
se ne vozim pogosto, nikjer pa tega opazil. Nekaj drugega so področja izven tunela, ki so namerno rezkana.
Zuzu |  07 .07. 2016 ob  16: 34
Ka, prihaja do zastojev? Ne! Veselo mlstenje prazne slame še naprej.
pjero |  07 .07. 2016 ob  16: 22
Vožnja skozi predor je podobna vožnji z gliserjem po valovitem morju. Ko vstopiš vanj začne vse vibrirati, pri izstopu neha. Najmanj kar je, je zadeva vsaj malo čudna. Tega ne doživiš v nobenem drugem predoru. Zanimivo bi bilo pojasnilo koga od graditeljev, ali koga, ki je sodeloval pri tehničnem prevzemu objekta.
Koprčan |  07 .07. 2016 ob  16: 20
Bravo Dars! Pa še na novo preplastite cestišče, ker si sedanje ne zasluži imena ....
Darsarije |  07 .07. 2016 ob  14: 21
Nič ne razumete.
Predlagam Drasu, da uvede še vstopnino za ogled tunela pri 60 km/h.
jusuf |  07 .07. 2016 ob  14: 13
ko smo delali tunel nam je reko delovodja da lahko peremo stroje v jaške ker to gre vse v more...i evo samo da se radi...
V Darsu pojasnjujejo, da so dela nujna |  07 .07. 2016 ob  14: 09
kot je bil nujen tunel markovec ki je funkcionalen kot garaza v zagrajenem dvorišču brez portona ampak samo z majhnimi vrati,...
Oni |  07 .07. 2016 ob  13: 42
Kretenizem in sprenevedanje iz strani Darsove baze Kozina. Vsa dela (tudi kao nujna) v predoru bi se lahko opravljala ponoči! Izgovor, da je za določena dela potrebna dnevna svetloba v tunelu odpade! Lenuhi in nesposobneži
1