PRAZNIČNA ČESTITKA STO: Glavni kuhar in natakarji iz Ošterije Žogica (VIDEO)

Slovenija

STO je v predprazničnih dneh na 70.000 naslovov v tujini poslala video čestitko, ki vabi k odkrivanju slovenske kulinarike in bogate tradicije praznovanja božično-novoletnih praznikov v Sloveniji. Čestitka je del širše digitalne kampanje, ki so jo na STO zasnovali za novoletno obdobje, je pojasnila v. d. direktorice organizacije Maja Pak. Posneli so jo v Solkanu, v Ošteriji Žogica. V naslovnih vlogah so zaigrali tamkajšnji glavni kuhar Matej Vodan ter natakarji Tine Golob, Jakob Golob in Nika Špika.

Slovenska turistična organizacija (STO) se v času vse večje digitalizacije v turizmu vse bolj usmerja v vsebinski digitalni marketing. "Pred prazniki smo tako zasnovali inovativno, novoletno digitalno kampanjo, podprto z video čestitko, ki na igriv način prikazuje simpatično družino pri pripravi prazničnih piškotov," je za STA pojasnila Pakova.

Naslovnike vabijo k odkrivanju privlačne turistične ponudbe

Poleg izpostavljanja kulinarike in tradicije čestitka naslovnike vabi na spletno stran, kjer je predstavljena foto zgodba prazničnih menijev dveh vrhunskih slovenskih kulinaričnih mojstrov Ane Roš in Janeza Bratovža. "Čestitka je hkrati vabilo na multimedijski portal in komunikacijsko kampanjo na družbenih omrežjih, kjer partnerje slovenskega turizma vabimo k deljenju novoletnega voščila, tuje naslovnike pa k odkrivanju privlačne in konkurenčne turistične ponudbe naše dežele," je dodala Pakova.

Slovenija kot zelena, aktivna in zdrava destinacija

STO, ki je letos znova zaživela samostojno, usmeritev v digitalne vsebine postavlja med svoje prioritete. Pakova je tako napovedala postavitev novega spletnega portala, oblikovanje večjih digitalnih kampanj, nadgrajeno komuniciranje prek družbenih medijev ter oblikovanje inovativnih vsebin v skladu s podobo Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije.

Deli novico: