V petek, 5. junija, je bil na občinski cesti med Simonovim zalivom in Belvederjem postavljen stacionarni radar, ki meri hitrost voznikov v smeri iz Belvederja proti Izoli. V dobrih desetih dneh je bilo na tem odseku zabeleženih kar 8.343 prekrškov.
V Izoli zalotijo 700 divjakov na dan!
Izola
Že takoj ob postavitvi radarja je bilo ugotovljeno večje število prekrškov. Žal se je negativen trend nadaljeval tudi skozi naslednjih deset dni. V slabih enajstih dneh se je skozi odsek zapeljalo 38.334 vozil (36.176 osebnih in 2.158 tovornih), od tega pa skoraj tretjina ni upoštevala predpisane omejitve, t.j. 50 km/h.
Tako je bilo v enajstih dneh od postavitve radarja dnevno zabeleženih v povprečju 700 prekrškov. Ob vikendih je sicer cesta nekoliko bolj obremenjena s prometom, a bistveno večje razlike v številu prekrškov med vikendi in med delovnim tednom ni zaznati. Je pa število prekrškov v drugem vikendu nekoliko nižje kot v prvem, ko je bil radar postavljen. Skupaj je bilo torej od petka, 5. junija, pa do danes zabeleženih 8.343 prekrškov.
Poslušati, kako je težko, ko avtomobili vozijo mimo hiš … Če koga to moti, naj gre iz mesta ven. Naj gre v naravo. Naj gre iz turistične regije, če ga motijo turisti.
Peter Gašperšič, minister za infrastrukturo
Sreda, 17.junij 2015
http://www.primorske.si/
Vse to so začeli sedaj spreminjati s preširoko narejenim pločnikom, ki ponekod dosega 1/3 vozišča, saj je ponekod potrebno zelo paziti, da se na voznem pasu ne podrsa mimovozečega avtomobila., kaj šele tovornjak ali avtobus. Na desnistrani pa imamo grozeči in previsoki robnik, ki ne omogoča varnega umika, saj je ob minimalni napaki voznika, nesreča ali trk takoj prisoten. Ob modernizaciji te ceste so razumljivo potekala tudi dela posameznikov v Faraonovi dolini, saj se za visokimi zidovi skrivajo tudi lepi in veliki bazeni. To cesto je s takšnimi potezami potrebno še bolj zapečatiti, da bo še bolj podobna drugim anahronizmom v naši cestni politiki, da o prometu in varnosti na Obali niti ne govorimo.
Veliko domačinov in turistov sedaj že pozna zvito in prav zaslužniško postavljene premične radarje Izolskega redarstva tik pred križišči v Izoli, saj so se do pred nedavnim ob postavitvi omejitve 5 km/h na Sončnem nabrežju tam premikale tudi hiše.
Mimogrede tudi to, lastnika Zvoneta iz slaščičarne Zvon so povozili, ko je bil na prehodu za pešče, praktično v križišču za Jagodje in Izolo, kjer je praktično že mirujoči in stoječi promet. Če kdo kdaj tam posedi in uživa ob dobrotah, potem ve, da vsem tistim, ki vozilo v smeri proti Belvederju, noben semafor in omejitev ne pomaga. Zato, pa je še vedno živ spomin na vse tiste, ki so ostali na in ob cesti.
Vse odgovorne bi zato morali peljati na preizkusno vožnjo, saj bi nato hitro skupno ugotovili, da so nekateri prometni znaki in tudi omejitve hitrosti, postavljeni in tudi ne upoštevajo določil in obstoječih cestno hitrostnih prometnih predpisov, saj se ne ve, kdaj se začnejo in tudi ne kdaj se končajo tam postavljene omejitve. Poskusite v obe smeri, pa se boste o tem lahko sami prepričali.
Na Dunaju, kjer vozijo bistveno boljše in močneješe avte, imajo na vsakih nekaj 100 metrov radar in to celo na vpadnicah oz obvoznicah kjer je 4 pasovnica......
Vsi vozijo po predpisih in noben ne nerga, anzi!!!!!
Posebej pa ti Gringo, ki se že po izrazoslovju vidi kam spadaš.... Mogoče ti pa res pristoji vzdevek Gringo (divlji zapad)
Težki cowboy...
FACCI RIDERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
This ain't no technological breakdown, oh no, this is the road to hell.
Tudi brez matere bi lahko šlo!
Sicer pa ne moreš primerjati prometa nekoč in danes. Da pa je omejitev 50 na cesti kjer je za povrh čez 100 m krožišče je tudi čisto prav. Uprava mesta je popolnima pravilno namestila radar. Promet je potrebno umiriti, če ne gre drugače pa z radarji !!! Še vedno boljše kot z ležečimi policaji.