V IZOLI NOVE CENE ODVAŽANJA ODPADKOV: Odslej bo štelo tudi število članov gospodinjstva

Izola

Na včerajšnji seji so izolski svetniki med drugim potrdili elaborat o oblikovanju cen storitev obveznih občinskih javnih služb ravnanja s komunalnimi odpadki v občini Izola za leto 2019, s katerim predlagajo nove cene storitev ravnanja s komunalnimi odpadki.

Izolski svetniki so včeraj sprejeli pravilnik o zbiranju in prevozu komunalnih odpadkov na območju Občine Izola ter elaborat o oblikovanju cen storitev. V Izoli se storitve ravnanja z odpadki namreč zaračunavajo na osnovi velikosti stanovanja in ne po številu članov, kot to izvajajo v sosednjih občinah. "Zato je bil pripravljen predlog sprememb, s katerim bo v podlago za obračun smetarine vključeno število članov gospodinjstva, upoštevala pa se bo tudi velikost stanovanjske enote," so pojasnili na izolski občini.

Kot so pojasnili, na višje stroške izvajanja storitev vplivajo višji stroški obdelave in odlaganja odpadkov, saj je ljubljanski RCERO, kamor mešane odpadke odvaža tudi izolsko komunalno podjetje, sredi letošnjega marca podražil svoje storitve za odlaganje in predelavo. Za izolsko komunalo to pomeni 160.000 evrov dodatnih stroškov na letni ravni. "Predlog novega obračuna je bil pripravljen na osnovi prizadevanj k uveljavitvi primernejšega sistema obračuna storitev ravnanja s komunalnimi odpadki, pri tem pa so bili upoštevani tudi predlogi uporabnikov storitev," še pravijo na občini.

Občinski svet je včeraj Zdravstvenemu domu Izola podal tudi soglasje k zadolževanju oziroma obnovitvi posojila v višini 200.000 evrov za obdobje enega leta in najem dolgoročnega posojila v višini 215.000 evrov za nakup dveh vozil za  potrebe reševalne službe.

Svetniki so potrdili 10 pravnih poslov razpolaganja s stvarnim premoženjem. Cilj prodaje navedenih nepremičnin je predvsem zagotavljanje gospodarne rabe nepremičnega premoženja, saj občina prodaja manjše dele ali solastniške deleže, ki niso zadostni za samostojno rabo, predstavljajo pa veliko vrednost za solastnika ali pa mejaša (na primer: del dvorišča, podstrešje, terasa). Sredstva, pridobljena s prodajo nepremičnine, bodo namensko uporabljena za investicije in vzdrževanje stvarnega premoženja Občine Izola.

V prvi obravnavi je bil sprejet tudi predlog odloka o podeljevanju priznanja z nagrado Alojza Kocjančiča, ki so ga pripravile občinske uprave občin Izole, Pirana in Ankarana ter Mestne občine Koper. Z odlokom se določijo namen, oblika, način, financiranje in postopek za podelitev priznanja z nagrado Alojza Kocjančiča. Priznanje se podeljuje za posebne dosežke pri oblikovanju, raziskovanju in ohranjanju kulturne identitete Istre in njene prepoznavnosti v širšem prostoru. 

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Darko |  16 .07. 2019 ob  21: 29
kombinacija obeh kriterijev.
Kaj pa bo obveljalo za vinkende? V 30 kvadratov, 8 ljudi in podobno
vseved |  12 .07. 2019 ob  17: 47
10
Edino pošteno je po številu članov gospodinjstva . Tudi če imaš 300 kvadratov veliko hišo in v njej živiš sam, ne narediš več smeti kot tri ali štiri članska družina ki živi na 50 kvadratih.
ManofSteel |  12 .07. 2019 ob  13: 27
Meni ta zakon je totalno nejasen, a to morda izgleda tako, tiste tričlanske družine, ki živijo v hiši na primer 200m2 bodo plačevali več, ker imajo večjo nepremičnino,na drugi strani pa z članske družine,ki živijo v 50m2 pa bodo plačevali manj? Sem prav razumel? Lol Opažam,da veliko njih plačuje več kot jaz naprimer pogosto se to dogaja pri najemnikih apartmajev...ne lastnik! Čeprav v njem živita le dva pri meni pa trije. To mi ni bilo nikoli jasno.
ZigaZois |  12 .07. 2019 ob  11: 56
Izolska komunala pe je kar inovativna. Površina stanovanja ne dela smeti apak prebivalci. Če so končno prešli na obračun po prebivalcih v stanovanjski enoti, bi morali ukiniti obračun po površini !