V IZOLI 120 TISOČAKOV ZA PODJETNIŠKI RAZVOJ: Med ukrepi pomoči tudi nekaj novosti

Izola

Izolski občinski svet je minuli teden sprejel predlog pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja podjetništva v občini. Za ta namen so letos namenili 120.000 evrov. Poleg že uveljavljenih ukrepov pomoči letos prvič ponujajo še svetovalne storitve, izobraževanja in usposabljanja ter spodbujajo mlade k zaposlitvi.

Kot so za STA pojasnili na izolski občini, pravilnik določa ukrepe ter postopke in pogoje za dodeljevanje finančnih sredstev občinskega proračuna za spodbujanje razvoja podjetništva v občini Izola. V njem je predvidenih šest ukrepov pomoči, in sicer poleg omenjenih novih še spodbujanje udeležbe na sejmih ali razstavah doma in v tujini, spodbujanje ustanavljanja novih podjetij, spodbujanje k naložbi v nakup nove opreme in nematerialnih investicij ter spodbujanje podjetij k prijavam na javne razpise.

Omenjeni razpis sicer na izolski občini pripravijo vsako leto v skladu z razpoložljivim proračunom. Tako kot vsako leto bodo tudi letos prejemnike subvencij določili z razpisom, vsak posameznik pa se lahko prijave na več ukrepov.

Poleg razpisa pa na občini še naprej sodelujejo tudi z izolskim javnim zavodom za spodbujanje podjetništva in razvojne projekte, s katerim izvajajo podjetniške zajtrke, lani pa so prvič izpeljali tudi izbor za najperspektivnejše podjetniške ideje Eno morje idej.

"Namen izbora je bil identificirati posameznike oziroma time z obetavnimi podjetniškimi idejami, jih podpreti ter usmerjati pri razvoju njihovih idej in s tem prispevati k dvigu podjetniške aktivnosti ter inovativnosti v širši lokalni skupnosti," so pojasnili na občini.

Na prvi ediciji izbora so lani sicer slavili dijaki Srednje šole Izola, Megi Govekar, Niki Legat, Lana Legat in Aneja Slemič, ki so predstavili podjetniško idejo varnostno-shranjevalnih omaric Lock in, s čimer so ponudili praktično rešitev za varno shranjevanje dragocenosti na plažah in kopališčih.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija