Alpska smučarka Tina Maze, smučarski skakalec Peter Prevc in Nogometni klub Maribor so po izboru širše javnosti športne blagovne znamke leta 2015 v Sloveniji; takšen je bil vrstni red tudi lani. Nagrajence so razglasili na slovesni večerji konference Sporto o marketingu in sponzorstvih v športu, ki danes in jutri poteka v Portorožu.
TUDI LETOS: Tina Maze, Peter Prevc in nogometni klub Maribor prejemniki priznanj SPORTO
Piran
"Lepo je, da sem lahko prišla na podelitev, ker običajno te možnosti nisem imela. Vesela sem nagrade, je potrditev mojega smučarskega dela. Tega, kaj sem prinesla ljudem z zmagami. Ta zgodba je nepopisno lepa, ljudje jo še čutijo, tudi jaz. Ta zgodba ima zelo lepo sporočilo. Kot sem dejala, to so nagrade, ki pridejo ob siceršnjem delu in ga dopolnjujejo. Ko sem zmagala na tekmi, sem vedela, koliko truda in kaj sem morala vložiti, da sem jo dosegla. Tu je drugače, drugačna nagrada, ki jo dajejo tisti, ki na vse skupaj gledajo z drugačnega zornega kota. In tudi to godi," je dejala Mazejeva po prejemu nagrade.
Raziskavo izvedli tudi na Hrvaškem in v Srbiji
Že šestič zapored se je naziva najboljše razveselila Tina Maze, drugič ga je prejel Peter Prevc in četrtič športni klub NK Maribor. SPORTO Brands leta so na Hrvaškem postali atletinja Sandra Perković, nogometaš Luka Modrić ter med športnimi klubi hokejski klub KHL Medveščak Zagreb. Tako Perkovićeva kot Medveščak se uvrščata med najbolj priljubljene športne subjekte že tretje leto zapored, medtem ko je Modrić - po Mariu Mandžukiću in Marinu Čiliću - nagrado prejel prvič.
V Srbiji med športniki na vrhu ostaja prvi teniški igralec sveta Novak Đoković, prvič je naziv prejela atletinja Ivana Španović, med športnimi klubi pa sta si prvo mesto tokrat razdelila košarkarska kluba Crvena zvezda in Partizan.