PRIMORSKA VINA PRILJUBLJENA TUDI ČEZ LUŽO: Točijo jih v priznani restavraciji

Svet

Mesto New York je marca na zahodu Manhattna dobilo novo središče Hudson Yards, kjer je prisotna tudi Slovenija z vini podjetja Vinakoper. Točijo jih v britanski restavraciji Queensyard londonskega podjetja D&D, kjer je v nedeljo glavni enolog Vinakoper Boštjan Zidar predstavil del njihove ponudbe.

Prenovljeni Hudson Yards blizu doslej zapuščenega območja okrog razstavišča Jacob Javits Center ob 34. ulici na Manhattnu se je uradno odprl marca letos, osrednje poslopje pa je poslovno-nakupovalni center z restavracijami kot je Queensyard, skozi okna katere se vije pogled na največjo znamenitost soseske - 45 metrov visok sprehajalni stolp The Vessel.

Zidar je ameriškim gostom, med katerimi so bili predstavniki podjetij, medijev, zdravnikov, pravnikov, cerkve in univerzitetnih profesorjev, predstavil Slovenijo s poudarkom na primorski regiji in podjetje Vinakoper, ki izvaža v ZDA od leta 2000 naprej.

Uvoznik Emil Gaspari, ki je organiziral prireditev je dejal, da se Vinakoper, poleg New Yorka, prodajajo med drugim že tudi v Teksasu, Minnesoti, Wisconsinu in Kaliforniji.

Vinakoper so prišla v Queensyard takoj ob otvoritvi restavracije skupaj s sommelierjem iz hotela Peninsula na 5. aveniji ob Trumpovi stolpnici Rosariom Toscanom, ki kariero nadaljuje drugje, vina pa so ostala za ponudbo več tisoč dnevnim obiskovalcem Hudson Yarda. Zidar je predstavil avtohtone sorte malvazije in refoška.

To je bila sicer le ena od podobnih prireditev Vinakoper v zadnjih dneh v New Yorku in okolici in Zidar je povedal, da si želijo povečati prisotnost na ameriškem trgu.

Ker Slovenija nima količin, da bi preplavili trg z vini za široko potrošnjo, se tudi Vinakoper kot tudi drugi slovenski proizvajalci na ameriškem trgu osredotočajo na avtohtonost in kakovost. V nedeljo so mu udeleženci predstavitve in večerje priznali oboje.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Istriano |  22 .10. 2019 ob  12: 22
Za razliko od oljčnih olj za katere govorijo naši oljarji, da so oh in sploh in jih v restavracijah v ZDA, Japonski in vem še kakšni bogati državi (skorajda) ne dobiš, se vina nekaterih naših vinarjav, predvsem primorskih, dobijo tudi v prestižnih restavracijah po svetu. Nimaš kaj bolj obvladajo marketing vinarji kot proizvajalci oljčnega olja.