Javno komunalno podjetje Okolje Piran bo v leto 2020 vstopilo z novo celostno podobo. S spremembo logotipa in celostne grafične podobe želijo svojim uporabnikom približati nabor dejavnosti podjetja ter premakniti obstoječe razmišljanje o podjetju kot zgolj gospodarskem subjektu, ki opravlja komunalne storitve.
OKOLJE PIRAN IMA NOVO PODOBO: S spremembo logotipa bi radi izbrisali spomin na slabo poslovanje (FOTO)
Piran
Direktor Okolja Piran Gašpar Gašpar Mišič na današnji novinarski konferenci
Z novo podobo naj bi tako spremenili dojemanje javnega podjetja kot pomembnega javnega servisa, od katerega sta odvisna počutje in kakovost bivanja tako občanov kot obiskovalcev.
Poleg tega se zaposleni z obstoječim logotipom ne poistovetijo, medtem ko ga zunanja javnost dojema kot zastarelega, statičnega in brezizraznega. Namesto razvojne naravnanosti pri uporabnikih ohranja spomin na preteklo slabo poslovanje, so v Okolju Piran navedli razloge za spremembo zunanje podobe.
Pri tem so navdih za novo celostno grafično podobo črpali iz fieškega jezera, ki ima obliko srca. Nov logotip je sestavljen iz simbola, ki ga tvorita dve srci, modro in zeleno. Odseva zdrav in okolju prijazen življenjski slog in je prispodoba složnosti in enotnosti med človekom in naravo, kar je tesno povezano s ključno dejavnostjo podjetja. Simbolizira tudi soodvisnost, povezanost in harmoničnost dvojezične skupnosti. Kratek in jedrnat moto "zvesti naravi" dopolnjuje vizualno podobo, obenem pa odseva vizijo in vrednote, ki usmerjajo delovanje podjetja.
Fieško jezero oblike srca je bilo inspiracija za nov logotip.
Kot so še napovedali v Okolju Piran, je sprememba celostne podobe le eden izmed številnih ukrepov, s katerimi bodo javnost v letu 2020 opozarjali na skupno dolžnost ohranjanja zdravega življenjskega prostora in spodbujali k premišljeni okoljski aktivnosti, ki je pomembna za čisto in uspešno prihodnost vseh. "Okolje smo namreč vsi občani in občanke, ne le zaposleni na Okolju Piran," so še zapisali.
Komentiraj
Če primerjamo s šetrto sliko je to še kako vidno.
Dosti lepši bi bil logotip kakor na četrti sliki. Srce, ki je obrobljeno v danih barvah ter vmes praznina oz belina.
Slednje bi lahko simboliziralo tudi beli list, nov začetek zavit v vse dobro (srce).
Ampak kaj pa jaz vem. Nisem jaz tisti, ki je plačan mastne denarje za razmišljat o tem.
Tako je letos okrašena občina za novoletne praznike, povsod SRČKI na kandelabrih. Prav pedersko.
Ljudje in zaljubljenčki pravijo da je to VALENTINOVO.
Gasparij ne pozabi da ne delamo vsi tam na komunali. Vi čistite.
Eni pa delamo v trgovini, banki,črpalki, gostinjstvu....in tako dalje. Svetniki imate na široko odprte oči,denar beži.
Bay
vrti okoli komunale. Hišni kooperant obvlada že dve komunali.
Občani želijo specifikacije stroškov.
Verjetno ne zastonj.
Koliko stane ta transparentnost?
Genio želimo si več informacij.
Lepa burja.......