Proti koncu minulega leta smo že poročali o površni obravnavi zdravnika, ki ni želel poslati rešilca po italijansko turistko, ko se je ta slabo počutila. Na koncu se je sicer izkazalo, da ni bilo nič hujšega, vendar je ta morala poiskati zdravstveno pomoč v sosednjem Trstu. Še veliko hujši pa je bil primer iz Izole, ko je dežurni zdravnik urgentne službe, potem ko je izvedal, da je možakarja med vožnjo zadel infarkt, dejal njegovi hčeri, naj ga premesti na sovoznikov sedež in sama pripelje v bolnišnico.
Omenjena voznica, ki je bila v šoku, je tedaj popolnoma "odpovedala", k sreči pa so najhujše preprečili policisti, ki so naključno prišli mimo in možakarja odpeljali v bolnišnico. Tukaj ni šlo za manjšo slabost, saj je omenjeni možakar kar nekaj časa preživel na intenzivni negi.
Da nekateri zdravniki v času dežurstva pri Centrali urgentnih služb obravnavajo klice precej malomarno in lahkotno, je s strani jeznih uporabnikov, predvsem svojcev ljudi, ki so imeli zdravstvene težave, bilo že večkrat slišati. V dobrega pol leta pa smo se dokopali do nove zgodbe, tretje zgodbe o tem, kako naj bi nek zdravnik malomarno obravnaval starejšo gospo, ki se je slabo počutila. Na nas se je namreč obrnil jezni Pirančan (ime je znano uredništvu), ki je bil šokiran nad tem, kako so obravnavali njegovo nono.
Ta je minulo sredo prišla domov iz SB Izola, kjer je bila dva tedna hospitalizirana zaradi otežavljenega dihanja in vročine. Tudi takratni prevzem je bil kar naporen, saj je trajal dobri dve uri. V četrtek zvečer, le dan po tem, ko je bila predana v domačo oskrbo, pa se je ob 22. uri zgodba začela ponavljati.
"Težko je dihala, izgubljala koncentracijo, naraščala ji je vročina. Doma smo ji nudili nujno nego, jo preoblekli, izmerili vročino, krvni tlak in nadzirali bitje srca. Stanje se je nato še poslabšalo, zato smo poklicali zdravniško pomoč," nam je zaupal vnuk omenjene gospe. "Okoli 23. ure smo poklicali ZD Koper, kjer nas je dežurni preusmeril na 112. Iz klicnega centra 112, pa so nas povezali s Centralo urgentnih služb (CUS). Tam se je oglasil zdravnik, ki se ni predstavil in po opravljenem razgovoru svetoval, da nono pripeljemo v bolnišnico. Razložili smo mu, da ne gre, da nona zelo težko diha. Zdravnik nam je nato svetoval, naj pokličemo taksi, če nimamo avta." V tem trenutku je med svojci sledilo nekaj začudenih pogledov. Zdravnika so vprašali, s kom govorijo, ker bi radi vedeli, kdo bo odgovoren, če bo kaj narobe z nono. "Nato pa je zdravnik želel govoriti osebno z nono, ki pa se ni ravno veliko zavedala, povedala mu je samo, da ji je slabo, da težko diha, ter da ne razume več nič. Šele ko so tretjič vprašali, s kom govorijo, je zdravnik dejal, da bodo videli, ko pridejo po nono. In res so prišli okrog 23.30 in nono odpeljali. Sedaj je v oskrbi SB Izola, na intenzivni negi, kjer ji dovajajo kisik in jo imajo pod nadzorom."
Ta zgodba je tako že tretji tovrsten primer v pol leta. CUS je skupna služba treh zdravstvenih domov, ki opravljajo dežurstva na omenjeni lokaciji po razporedu oz urniku. V omenjenem terminu je dežurstvo pokrval ZD Izola. Nanje smo naslovili nekaj vprašanj, vezanih na dogodek, odgovore pa so nam obljubili po praznikih.
Povezane vsebine:
Motorist mu je odžagal ogledalo
SMRT KAPITALIZMU SVOBODA NARODU