Enosmerna obalna cesta, drugi pas namenjen kolesarjem in rolkarjem

Koper

Dober mesec dni po tem, ko so je obalnim oblastem v Ljubljani uspelo dogovoriti, da obalna cesta med Koprom in Izolo preide v upravljanje koprske in izolske občine, so na mizi prve rešitve, kaj s pridobljeno cesto početi. Župana predlagata, da bi se ta uredila enosmerno, pri tem pa cesta čez Markovec ne bi bila dodatno obremenjena.

"Naredili bomo nekaj, kar bo primerno za današnji čas in tudi za prihodnost," zagotavlja koprski župan Boris Popovič, ki pravi, da bodo izbrane ideje za ureditev območja obalne ceste take, da bodo usklajene z naravo in s kulturno dediščino. Kot pravi, so s predorom zelo zadovoljni, promet na obalni cesti pa je radikalno upadel. Tako koprski kot izolski župan, Igor Kolenc sta prepričana, da ima vseeno 70 odstotkov vozil, ki se še vozijo po obalni cesti, vinjeto, zato ureditev enosmernega pormeta na tem območju ne bi dodatno obremenjevala, denimo, ceste čez Markovec.

Monitoring prometa po odprtju predora Markovec na dveh točkah, pri izolski Rudi in na Markovcu, je namreč pokazal, da je promet na teh dveh cestah upadel. Kolenc je tako prepričan, da bi v primeru, če bi se vozila brez vinjete vozila čez hrib, to ne bi preseglo stanja, ki je veljajo pred odprtjem tunela.

Enosmerni promet bi bil urejen s semaforji. 

Njun predlog je torej ureditev enosmernega prometa na obalni cesti. Ta bi od 24. do 12. ure potekal iz smeri Izole v Koper. "Zakaj? Ker vsi prometni tokovi nakazujejo, da gre takrat večina ljudi proti svojim delovnim mestom." V popoldanskem času pa se po Kolenčevih podatkih vozniki vračajo. "Če bi se kdo želel vračati v dopoldanskem času, gre lahko prek Markovca," dodaja Kolenc.

Po izračunih izolske občine bi ta ureditev obane ceste občini stala 400 tisoč evrov.

Enosmerni promet bi se na koprski strani začel z odcepom ceste, ki pelje na Markovec po Krožni cesti, tam pa bi se obalna cesta zmanjšala na en sam vozni pas. Na pasu ki bi ga sprostili, pa bi po Kolenčevih besedah pridobili prostor za kolesarje, skiroje, rolkarje. Kot poudarja Kolenc, je to vseeno šele prva faza, končni cilj pa je enak tistemu iz leta 1970, ko so načrtovali obalno cesto popolnoma nameniti turizmu.

Deli novico:

včasih... |  19 .07. 2015 ob  19: 24
je bila žusterna n.1 ...Kaj pa v bodoče ? S to enosmerno in diktiranjem bo cela zmeda, da ne omenjam pametnega oranžnega semaforja ki utripa že ne vem koliko let za NIČ, marveč bi ga sedaj vklopli (glede na sedanji razbremenjen promet zaradi predora ) in POZABILI na to enosmerno ki res ne služi nobenemu. Skratka...Ko imajo teleta vajeti v rokah je tako..a vendar se zmeraj nepredstavljivo koliko neumno je to.Za v bodoce v razmislek:Bo človek zamudil minuto in bo šel v smrt ali bo samo izpit šel..? Npr on 12.00 Smeh (poln solz)
.
SI MONA |  17 .07. 2015 ob  21: 03
A to bo neka scena kot s semaforjem pri bolnici ?
@Makes me sick |  17 .07. 2015 ob  17: 59
si dobil velik plus od mene. :-)
Makes me sick |  17 .07. 2015 ob  17: 23
Ko prebiram komentarje s katerimi vedno ena in ista oseba ali peščica podrepnikov piše hvale in samospeve veličastnemu županu in Gargamelu, si bruhnem v usta. Še ko imam težave z zaprtostjo me takoj poženete na WC (Za to sem vam neizmerno hvaležen). Povprečni občan pri zdravi pameti ne bi nikoli pisal komentarjev, ki hvalijo najbolj debilne odločitve in izjave omenjenih osebkov in se podpisoval z imeni direkt iz cerkvenega koledarja. Še manj pa bi hvalil "rešitve" oziroma probleme, ki se jih omenjena osebka domišljata in kratita dolgoletne pravice občanov.

Niti toliko ne mislite, da bi počakali, da kdo drugi komentira med enim vašim grotesknim komentarjem in drugim. Potem morem tukaj brat 5 zaporednih skizofreničnih komentarjev, ki jih je spisal retard pod imeni Lojze, Marko, Pino, Damjan, itd...razumete bistvo...
trije pasovi |  17 .07. 2015 ob  17: 07
En za pešce in tekače,drugi za kolesarje in rolkarje,tretji za 25-tke in el.vozila !Vsi ostali avti,kamioni,avtobusi in še železnico dajte čez Markovec nas,ki tam stanujemo (cca 10.000 ) izselite kam drugam,da bo vam boljše banda lopovska!
murje |  17 .07. 2015 ob  12: 16
MORSKE POVEZAVE

V našem otroštvu je povezovala tudi naše kraje Koper, Izolo in Piran, tako z Istro, kot tudi s Trstom in Monfalconom, že legendarna ladja sestrska ladja Edra, saj se je bilo voziti z njo nekaj čudovitega in enkratnega, še posebej čez mejo.
Potem so zadeve zamrle in med redkimi, ki je poskušal prevoze nazaj oživeti je bil podjetnik, Miran Amon s svojimi ladjami Subaquatic, Big Red in Big Blue, pa je po uspešnih začetkih tudi ta dejavnost zamrla, saj tudi obljubljene državne pomoči ni bilo dovolj. Danes obratuje le še Subaquatic v katerem se vidi vse do dna našega morja in seveda vse tam živeče ribe in organizme.
Žal je takšna morska povezava danes v času ponovnega razcveta turizma nujna in bi prav gotovo pospešila turistični utrip naših krajev, povrhu tega pa bi se lahko odprlo še kakšno delovno mesto, pa še na cestah bi ne bilo takšnih vrst. Očitno pa vse to za vodilne v Obalnih občinah ni dovolj privlačna zadeva, po drugi strani, pa vsi vpijemo, da je prihodkov od turističnih dejavnosti še vedno premalo, da bi sploh lahko upali na vlaganje sredstev in krepitve tega segmenta v že tako omajanem Slovenskem gospodarstvu.

EDRA
Pamet županska |  17 .07. 2015 ob  11: 39
Že pred 100 leti je po morju vozu vaporeto, vidva pa kar izmišljajta toplo vodo.
bogi mi |  17 .07. 2015 ob  11: 04
Ne delajte neumnosti,al cesto zapreste defenitifno al pa pustite tko kt je,kakšna enosmerna cesta,a ste vi nori,dirkališče boste naredili med izolo in kp.!!
vazal kulenc |  17 .07. 2015 ob  10: 00
katastrofa
IKol |  17 .07. 2015 ob  09: 24
Ko sem včeraj poslušal Kolenca v Primorski kroniki sem doumel, da je gospod verjetno naredil fax malo kar tako. Izrazoslovje za enega dipl. oec. je poden od podna, ideje "svetovljanske", pamet butalska. Pol pa se čudite izrazoslovju Popovića, ki ima samo gimnazijo. Ja popo je zanj car.

Kar zadeva ideje pa bi gospodoma predlagal, da se raje ukvarjata s svojim krajem in občani, ker od tega cirkusa, ki ga zganjata brez Črnega Petra, ne bo kruha.

Zakaj moramo v Sloveniji plačevati cestno takso in še vinjeto. A nista obe zadevi povezani z uporabo cest (vseh vrst). Zakaj se ne domislita, kako to združit in nam vsem zmanjšata ta strošek. Hkrati pa bi država več pobrala, ker bi vsak avtomobil in kamion ob registraciji plačal to njuno idejo. Tujci pa bi morali itak vsi kupiti vinjeto za vstop v Slovenijo. Ko so Avstrijci uvedli vinjetni sistem mi niti na misel ni prišlo, da bi se temu izognil pa nekega hudega oglaševanja res ni bilo.

Gospoda župana, razumem, da sta tu našla svojo tržno nišo ampak dejta malo počakat, se umirit, ker vama vročina očitno škodi. Poglejta, promet na obalni cesti in čez Markovec se je občutno zmanjšal, zato ne zganjajta kažina ampak raje dokončajta vajine nasedle projekte po mestu.
Smart |  17 .07. 2015 ob  09: 04
-4
Vsekakor je pametno da se cesta, katero se čedalje manj uporablja, v bodoče nameni občanom in občankam kot tudi vsem ostalim obiskovalcem obale. Potrebno bo pa urediti tudi kakšno parkirišče, saj tega sedaj razen na Muletu ni. In seveda nenazadnje tudi dodatno infrastrukturo za razvoj tega koščka obale, ki je bil do sedaj popolnoma neizkoriščen.
noČem |  17 .07. 2015 ob  08: 03
nocem enosmirne naj bo kod je.....
1