Številni Američani so na letošnji božič ostali praznih rok, saj podjetja za dostavo paketov niso bila kos velikemu številu naročenih daril preko spleta. Družbeno omrežje Twitter so preplavile pritožbe zaradi nedostavljenega blaga. Kupce je razjezilo predvsem dejstvo, da so spletni trgovci obljubili dostavo do božičnega večera.
V podjetjih za distribucijo paketov zamude pojasnjujejo z nepričakovano velikim številom naročil tik pred božičem ter tudi slabimi vremenskimi razmerami. V številnih delih ZDA divjajo neurja, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
V podjetju UPS so pojasnili, da je bilo število paketov preprosto večje od zmogljivosti letalskega prevoza. Delavci na tleh so v torek delali vse do pozne noči. Na božič blaga niso odpremljali, danes pa je v ZDA spet povsem normalen deloven dan.
Anketa ameriškega združenja trgovcev na drobno je pokazala, da namerava kar polovica Američanov tik pred božičem preostanek svojih nakupov opraviti preko spleta. To je največji delež, odkar so pred enajstimi leti začeli izvajati to anketo.
Najhujši božič vseh časov
Temu ustrezno velika je bila gora paketov. "To je bil najhujši božič vseh časov," je za časnik USA Today komentiral nek voznik pri UPS s 27-letnimi izkušnjami. Samo v ponedeljek je moral na 337 naslovov dostaviti več kot 500 paketov.
Prodaja prek spleta je eksplodirala. Spletni trgovec Amazon je danes sporočil, da beleži največ naročil v času božičnih praznikov doslej. Kupcem, ki blaga niso prejeli pravočasno, je za odškodnino ponudil bon v vrednosti 20 dolarjev (15 evrov).