ODZIVI PIRANČANOV: Nekdo si je zaželel gondole, drugi tunel s tekočim trakom

Piran

Z včerajšnjim dnem se je iztekla 30-dnevna javna razprava o Celostni prometni strategiji Občine Piran, v okviru katere so vse občanke in občani dobili priložnost, da s svojimi predlogi sooblikujejo prihodnjo ureditev prometa v njihovem kraju.

Vse zbrane predloge bo izdelovalec celostne prometne strategije ovrednotil z vidika ekonomske, okoljske, prostorske in tehnične sprejemljivosti ter svoje ugotovitve javnosti posredoval v naslednji fazi izdelave tega strateškega dokumenta.

Na poseben e-poštni predal predlagam@piran.si, ki ga je Občina Piran odprla izključno za zbiranje predlogov občank in občanov, so izdelovalci prometne strategije prejeli več kot sto e-sporočil z zelo različnimi predlogi. Nekaterimi že znanimi, drugimi bolj domiselnimi. Tako si je eden izmed predlagateljev zaželel gondole, drugi tunel s tekočim trakom, tretji električne rolke … Prepričljiva večina predlagateljev pa se je zavzela za postopno zapiranje starega piranskega mestnega jedra za avtomobile, pod pogojem, da občina zagotovi dodatna parkirna mesta za prebivalke in prebivalce in učinkovito povezavo med parkirišči in njihovimi domovi.

Z njimi ni soglašalo več Pirančank in Pirančanov, ki so se 11. oktobra zbrali v piranski Apollonijevi palači na prvi javni obravnavi Celostne prometne strategije Občine Piran. Številne razpravljavke in razpravljavci so ocenili, da bi popolna zapora starega mestnega jedra še otežila življenja mladih, ki avtomobile potrebujejo bolj, jih prisilila v selitev in tako povzročila še hitrejše staranje prebivalstva v mestu. So se pa v razpravi oglasili tudi tisti, ki menijo, da je edina dolgoročna rešitev prometa v piranskem mestnem jedru popolna prepoved vožnje z avtomobili po njem, a si pred tem želijo izgradnje novih dodatnih parkirnih mest izključno za Pirančanke in Pirančane.

Občanke in občani so odločno podprli ukrepe za spodbujanje trajnostne mobilnosti in uvedbo električnih vozil, ki staro mestno jedro že povezujejo z velikim parkiriščem na Fornačah. Zato so predlagali čimprejšnji nakup novih Maestrov, primernih tudi za vožnjo v slabšem vremenu. Od občine pa zahtevajo, da čim prej bolje uredi dostavo, saj ta v obstoječi prometni ureditvi povzroča občutno preveč zapletov.

Na drugi javni obravnavi, ki je v prostorih Krajevne skupnosti Lucija potekala včeraj, 12. oktobra, pa so razpravljavke in razpravljavci največjo pozornost namenili predvideni trasi hitre ceste med Jagodjem in Lucijo. Po njihovem mnenju je za dolgoročno ureditev prometa v občini Piran ključno, da se prepreči izgradnja takšne ceste, ne glede na to, da gre v tem primeru za načrt države, ne občine. Ocenili so, da bi tako zasnovana cesta razkosala Lucijo, vanjo usmerila ves tranzitni promet in s tem povzročila številne zastoje, hrup in oblake izpušnih plinov. Izrazili so tudi željo po bolje urejenih kolesarskih stezah, varnejših cestah s pločniki, še zlasti na podeželju, in sprehajalnih poteh, ki so neposredno ob morju.

Deli novico:

Hush! |  15 .10. 2016 ob  07: 57
"Med striženje ovac I feel Slovenija spada obljuba, da bodo v začetku septembra predstavili osnutek DPN za tranzitno cesto Koper–Dragonja. Predstavitev so prestavili za mesec dni. Kaj je mesec v primerjavi z večnostjo! So pa piranski občini točno na koncu sezone asfaltirali cesto iz Strunjana čez Valeto skoraj do Avditorija. Filmarji so lahko videli, da se Gašperšičevi res trudijo. Morda bi kdo lahko posnel dokumentarec. Če bo zavil do Fiese, bo lahko doktoriral iz trajnostno preluknjane ceste. Zanjo ni kriv Gašperšič, ampak soimenjak Peter. Ostrižen tudi on."

http://www.delo.si/mnenja/kolumne/brodet-s-skarpeno-atomska-bomba-se-lahko-skrije.html

In dokumentarec se je zgodil.
Sizifo |  15 .10. 2016 ob  05: 57
Hm,glede na to da Obcina ne more urediti niti krizisca pri Tomiyu in na Valeti bi bilo najbolj[e da se zaprejo vsi dohodi v Obcino za motorna vozila.Tisti turist kateri bi hotel vseeno prezivet dopust v BUTALAH pa bi seveda moral stopati in upati,da se ga bo kak domorodec usmilil.Oslov s 4 nogami sicer ni vec ampak ......
pimplc |  15 .10. 2016 ob  02: 21
Hmm... Tudi helideck bi trebalo narediti... Za cimhitrejse nudenje prve pomoci.. na strehi od obcine bi bilo idealno.
@OPN |  14 .10. 2016 ob  19: 37
Totalno se motiš. Za sprejem prometne strategije OPN občina ne rabi, je pa nedvomno strategija lahko eno izmed izhodišč iz katerega izhaja OPN. Torej tudi tu tvoja logika ne vzdrži - najprej se sprejme strategija šele nato OPN. In občina ima veljaven dolgoročni plan na podlagi katerega se lahko sprejemajo OPPN ( ki so dejansko izvedbeni akti)!!!.Če bi se malo poglobil v predpise s področja prostorskega načrtovanja bi ti to bilo jasno. Najlažje je pljuvat brez znanja.
jajca |  14 .10. 2016 ob  18: 11
Da, motiš se. Občina lahko sprejema OPPN tudi v skladu z obstoječim zakonom, saj ima veljaven plan in mislim, da to tudi počne. Vsaj upam, ker ne spremljam. Park Sonce se mi zdi, naj bi bil v kratkem sprejet.
OPN |  14 .10. 2016 ob  13: 53
je pogoj za OPPN ter ostale prostorske akte....tega pa občina Piran nima od 2011...torej zadnjih 5 let gradimo na črno...nemara zato, ker so sponzorji piranskega župana nepremičninarji...ali se motim?
Manseco |  14 .10. 2016 ob  13: 50
lpBilo bi preveč tega za napisati.!Sicer pa me je sama tema že pred cca 35 ko se je vse to okoli prometa v Piranu(mišljeno je staro mestno jedro katerega gabariti so dokaj jasni) začelo prepričala in me še bolj prepričuje da je OP(tisti ki o tem odločajo)ena navadna ladja norcev!!!
jajca |  14 .10. 2016 ob  12: 38
OPN nima nobene zveze s tem. Občina lahko brez kakršnihkoli težav sprejme kakršenkoli prostorski akt brez OPN-ja. Itak nima nobenega smisla se zafrkavat s trenutnim Zakonom o prostorkem načrtovanju, če je pa že v postopku nov Zakon o urejanju prostora. Pametne občine so počakale, da bo šel ta slab zakon mimo. Od Pirana je na primer zahteval, da "zaradi pregoste poseljenosti" zmanjša število stavbnih znemljišč. Me prav zanima, kako bi občani reagirali, če bi občina njihove parcele nenadoma razglasila za kmetijska zemljišča in jim naložila odstranitev objektov.
bljad |  14 .10. 2016 ob  12: 36
nakup več Maestrov?..če bi znali tržiti,bi bil en Maestro dovolj..Maestro Tartini namreč...tako pa se zdaj z maestrrom vozijo debeli Rusi iz Kempinskega,šoferji pa se še hvalijo
pravica za Parecag  |  14 .10. 2016 ob  12: 26
Brez OPN ja nemorejo nič nardit podlaga za spremembe je OPN