Na letošnjem Sofu več del kot lani

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu (Sof), ki bo čez dva tedna v Portorožu, se bo za nagrade potegovalo 432 del, kar je 11 odstotkov več kot lani.

"Po lanskem občutnem upadu skupnega števila prijavljenih del je letošnja rast spodbudna tako za festival kot za industrijo kot celoto. Toliko bolj, ker so bile gospodarske razmere lani še slabše kot leto prej. Upamo, da je tudi kakovost prijavljenih del dobra," je v Financah povedala izvršna direktorica tekmovalnega programa Lučka Peljhan.

Za nagrade se letos poteguje 43 prijaviteljev. Poleg oglaševalskih agencij in produkcijskih hiš tudi oglaševalci. Deset ali več del je na Sof prijavilo deset prijaviteljev. Petnajst prijavljenih del v prenovljeni tekmovalni skupini ustvarjene in oznamčene vsebine ter 11 v novi skupini mediji.

Kot še poročajo Finance, je v primerjavi z lani letos prijavljenih nekoliko več tiskanih oglasov. Povečalo se je tudi število del v tekmovalni skupini zunanje oglaševanje, v kateri nasploh tekmuje največ del, in sicer 59. Sledi tekmovalna skupina film, v kateri tekmuje 52 del. V skupini digitalne oglaševalske akcije tekmuje sedem akcij, v tekmovalno skupino celostne oglaševalske akcije pa jih je prijavljenih 18. V skupini digitalno komuniciranje se za nagrade poteguje 35 del, v skupini tiskani oglasi 33, v skupini radijski oglasi pa 13 del. V skupini inovativne oblike komuniciranja tekmuje 20 del, v skupini neposredno trženje 16, v skupini korporativna oglasna sredstva pa 25. V prenovljeni skupini ustvarjene in oznamčene vsebine je prijavljenih 15 del, v novi skupini mediji pa 11.

Sorodne vsebine:

SOF: prijave zbirajo do jutri

Portoroški turizem se vrača h koreninam

Pirančani s cenejšimi kaznimi

Deli novico: