NA DRUGEM TIRU: Izmika se tudi drugi tir Trst - Divača

Trst

Zdi se, da se s podobnimi težavami kot v primeru slovenskega drugega tira soočaju tudi pri naših zahodnih sosedih. Prednost pred izgradnjo drugega tira med Trstom in Divačo dajejo namreč obnovi železnice Trst – Benetke, a tudi o tem si v Italiji niso enotni.

"Vsi čezmejni prometni koridorji se soočajo s težavami in problemi, ker posamezne države dajejo prednost nacionalnim projektom. Glede železnice med Trstom in Divačo pa sem precej razočaran," je ob robu včerajšnjega zasedanja Srednjeevropske pobude po poročanju Primorskega dnevnika povedal Laurent Brinkhost, evropski koordinator sredozemskih prometnih koridorjev.

Da projektu izgradnje drugega tira Trst – Divača ne kaže dobro, je na posvetu v Kopru dejal tudi direktor Slovenskih železnic, Dušan Mes. "Lahko bo le rekonstrukcija obstoječe proge," je pojasni, ob tem pa izrazil tudi pesimistično napoved glede drugega tira Koper  - Divača: "Verjetnost, da drugega tira ne bo, je vsak dan večja." Zato tako na Slovenskih železnicah kot v Luki Koper razmišljajo o drugih, alternativnih scenarijih. Med njimi tudi o povezavi Koper – Trst.

Deli novico:

DOVOLJ MI JE |  17 .11. 2015 ob  20: 15
Se že čudim da sedanjo progo niso sedanji umetniki razglasili za zablodo socializma.Ker potem ne bi rabili drugega tira.
trala |  11 .11. 2015 ob  15: 24
-1
pjero si mogoce pomislil na zahtevnost terena?
pjero |  10 .11. 2015 ob  11: 38
-2
iz skice je razvidno, kot bi se nekdo zajebaval s postavitvijo trase-proge. da bi bila še bolj " cenejša " in ZAVITA Z VEČ PREDORI predlagam, da bi iz predora T6 usmerila v predor pod Dekani, nato pod Sv. Anton, pa pod Kubed in nato zopet nazaj do Rižane in pod Rozar, nato v predor T3. Ha, ha, ha ma za krepat od smeha.