LUKA VEDNO BLIŽJE PRVEMU POMOLU: Testni piloti so zabiti, januarja oddaja ponudb

Koper

V Luki Koper čakajo še na rezultate testov o nosilnosti pilotov, nakar bodo predvidoma v januarju vse tri kvalificirane izvajalce pozvali k oddaji ponudb, je ob robu prednovoletnega sprejema Luke Koper pojasnil predsednik uprave Dimitrij Zadel.

"Testni piloti so zabiti, čakamo še poročilo o nosilnosti," je povedal Zadel in dodal, da bodo na osnovi meritev po potrebi tudi prilagodili potrebno dokumentacijo. V prvem delu dvodelnega razpisa so bili sicer izbrani trije kvalificirani izvajalci. Gre za slovenska podjetja, ki jih bodo predvidoma v januarju, ko bodo znane morebitne projektne prilagoditve, tudi pozvali k oddaji ponudb.

Sicer pa je prvi mož Luke ob robu tradicionalnega sprejema, ki je tokrat prvič potekal v Ankaranu, poudaril, da so kljub upadu v številu pretovorjenih avtomobilov in manjšemu upadu na področju kontejnerjev zadovoljni z letošnjimi poslovnimi rezultati, ki jih sicer še ni mogel komentirati, tako kot tudi poslovnega načrta za naslednje petletno obdobje, ki ga bo v petek obravnaval nadzorni svet družbe.

Zadel je ob tem spomnil, da končujejo z implementacijo strategije za preobrazbo sistema IPS, pri čemer so kljub velikim spremembam ohranili tako nivo storitev kot tudi kupce.

Med večjimi naložbami bodo v prvi polovici prihodnjega leta postali operativni naložbi v železniške tire znotraj pristanišča. Z njima bodo po eni strani omogočili privez ro-ro ladij tudi v tretjem bazenu, na avtomobilskem terminalu pa bodo lahko vlakovne kompozicije zaključili na licu mesta in s tem povečali produktivnost.

Tudi sicer so z organizacijskimi in sistemskimi ukrepi, ki so jih dogovorili skupaj z operaterji, dosegli povečanje pretočnosti železniškega pretovora. Kljub temu je Zadel opozoril na nujnost čimprejšnje izgradnje drugega tira, zlasti v luči povezovanja avstrijskih in italijanskih železnic.

Glede srminskega vhoda v Luko je Zadel priznal, da ga trenutno uporablja le okoli četrtina tovornjakov, namenjenih v pristanišče, da pa je v zadnjih dveh tednih, odkar je postala operativna najava vozil, prišlo do skoka pri uporabi novega vhoda. Skozi srminski vhod bi tako lahko dolgoročno preusmerili do 40 odstotkov tovornjakov.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija