Konec za winda

Avtomoto

Revoz, Novo mesto. Po treh letih skromnih prodajnih številk za renaultovega najmanjšega kabrioleta so sedaj v Revozu naznanili konec proizvodnje za model wind. Naslednika pa naj ne bi dobil. 

V senci številnih novosti je skoraj  neopaženo prišla novica s strani vodstva znamke Renault, da bodo prekinili proizvodnjo modela wind, ki so ga tri leta izdelovali izključno v tovarni Revoz v Novem mestu. Revoz in Renault za sedaj nista objavila, koliko primerkov malih kabrioletov so izdelali v tej tovarni, ampak glede na dejstvo, da ga umikajo, povpraševanje ni zadostilo željam znamke.

Če spomnimo, wind je 3,83 metra dolgi dvosed na osnovi twinga, s pomično streho podobno tisti pri modelu ferrari 575M superamerica. Prvič so ga javnosti predstavili leta 2010 na salonu v Ženevi, na voljo pa je bil v različicah z 1,2-litrskim TCE bencincem s 74 kW ter 1,6-litrskim bratom z 98 kilovati največje moči. Tu je bila tudi različica gordini, ki pa ni imela močnejšega pogonskega sklopa, le nekoliko dodelano in značilno zunanjo in notranjost podobo.

Kaj to pomeni za delovna mesta zaposlenih v Revozu, pa za zdaj ni znano. Tudi prodaja twinga zadnje čase ne gre več toliko dobro, je pa res, da se v Novem mestu pospešeno pripravljajo na projekt Edison, ki ga pripravljajo z znamko Daimler.