Istra računa na Nemce

Istra

Istra si od skorajšnje predstavitve treh projektov, ParenzanaHeart of Istria in Revitas, obeta povečano zanimanje oziroma večji obisk individualnih gostov, pa tudi tematskih skupin iz Bavarske.

Gre za predstavitev treh projektov, ki so jih slovenski in hrvaški partnerji, in sicer Občine Koper, Izola in Piran v sodelovanju s partnerji iz hrvaške Istre izdelali s pomočjo evropskih sredstev, zdaj pa jih predstavniki promocije turizma aktivno vključujejo v predstavitev razlogov za obisk in aktivne počitnice v Istri.

S skupno temo projektov Parenzana, Heart of Istria in Revitas je Istra Bavarski najbližja sredozemska regija, ki je za goste iz tega dela Nemčije lahko in hitro dostopna. S predstavitvijo vsebin navedenih projektov, ki so odlična osnova za programe za vse obiskovalce, želijo organizatorji spodbuditi k obisku Istre tako individualne goste kot tudi tematske skupine.

Ob vodji predstavništva Slovenije v Nemčiji, Majdi Rozini Dolenc in vodji predstavništva turizma Hrvaške v Muenchnu, Romeou Draghicchiu, bosta novinarje pozdravila in predstavitev turističnega vidika projektov izvedla predstavnika slovenske in hrvaške Istre, Ivo Silič in Andjela Kujundžić, prisotna pa bo tudi Ivana Štrkalj, koordinatorica priprav navedenih projektov.

S skupno predstavitvijo Slovenije in Hrvaške turistični promotorji bavarskim javnostim posredujejo tudi sporočilo o sodelovanju med Slovenijo in Hrvaško, kar je pomembno tudi glede na aktualno sprejemanje Hrvaške v Evropsko unijo.

Predstavitev konkurenčnih prednosti Istre kot atraktivne regije za zahtevne bavarske goste tik pred majskimi binkoštnimi počitnicami in predsezono bo zaokrožena tudi s kulinarično pokušino Istrskih dobrot.

Vodja predstavništva Slovenije v Nemčiji, Majda Rozina Dolenc poudarja: "Za slovenski turizem je nujno tranzitnim potnikom, namenjenim na dopust na hrvaško obalo, ponuditi možnost postanka in krajšega bivanja v Sloveniji, s čimer vsi pridobimo. Možnost postanka na Bledu, ogleda Ljubljane, Ptuja, Postojnske jame, nekajdnevni postanek v zelenem okolju slovenskih term, aktivni ogled posebnosti Slovenije in obisk čezmejnih poti in projektov so možnosti za bolj doživete in bogatejše počitnice za vse, ki za cilj sicer izberejo Hrvaško, potujejo pa skozi Slovenijo."

Srečanje z novinarji v sredo, 10. aprila letos, bo potekalo v PressClubu v središču Münchna s pričetkom ob 11. uri. Organizatorji pričakujejo 40 predstavnikov bavarskih medijev.

Tako Slovenija kot Hrvaška zadnji dve leti beležita velik porast obiska iz Nemčije. Dolenčeva nadaljuje: "Značaj turizma in turistična ponudba Slovenije in Hrvaške se razlikujeta, po ponudbi nista neposredno konkurenčni in se lahko v določeni meri kakovostno dopolnjujeta, zato gre za sodelovanje v obojestransko korist. Prav tako je pomembno, da turizem vsebinske projekte prevede v turistično ponudbo, saj so zgodbe in tematske aktivnosti osnova za lepa in nepozabna doživetja za obiskovalce destinacij."

Slovensko turistično predstavništvo v Nemčiji s promocijo ponudbe slovenske obale z zaledjem na Bavarskem hkrati utrjuje prepoznavnost Slovenije kot bližnje sredozemske destinacije, potem ko je lani kot partnerica največjega turističnega sejma na Bavarskem opazno nastopila v sodelovanju s Portorožem oz. Piranom in izvajala vrsto aktivnosti tržnega komuniciranja. To je sicer tudi v Nemčiji v veliki meri namenjeno promociji Slovenije kot zelene destinacije za aktivne počitnice, promociji ponudbe slovenskih term, mest idr.

V času velikonočnih praznikov je za promocijo Slovenije poskrbela tudi Bavarska televizija, ki je v najbolj gledanem času in z več ponovitvami prvič predvajala reportažo o Sloveniji Fernweh Slowenien, predvajanje pa se odraža v povečanem povpraševanju po promocijskem gradivu v slovenskem predstavništvu.

Sorodne vsebine:

 Hrvaška lani nekoliko povečala prihodke od turizma

Kaj imajo skupnega fižolovka, velikan in Portorož?

Poslednji borec za Dragonjo

Deli novico: