GRETA THUNBERG JE POSTALA BLAGOVNA ZNAMKA: Kdo se lažno povezuje z mlado aktivistko?

Svet

Mlada okoljska aktivistka Greta Thunberg je registrirala svoje ime in gibanje Petki za prihodnost kot blagovni znamki, da bi zavarovala "gibanje in njihove aktivnosti". 17-letna Švedinja je namreč opazila, da se njeno ime "na žalost povezuje z nekaterimi politiki, mediji in znanimi osebnostmi", čeprav za to nimajo njenega dovoljenja.

Thunbergova je postala znana po vsem svetu, ko je s svojimi petkovimi protesti, s katerimi je opozarjala na okoljske težave, pridobila pozornost svetovnih medijev, so poročale tuje tiskovne agencije. Ameriška revija Time jo je decembra imenovala za osebnost leta.

Med drugim je nagovorila svetovne voditelje na srečanjih v Švici in New Yorku, sodelovala je na podnebni konferenci v Madridu. Prejšnji teden je nagovorila tudi zbrane na Svetovnem gospodarskem forumu v Davosu.

Z registracijo svojega imena kot blagovne znamke želi ukrepati proti organizacijam, ki njeno ime izrabljajo za namene, za katerimi ne stoji.

"Petki za prihodnost je globalno gibanje, ki sem ga ustanovila. Pripada vsem, ki v njem sodelujejo, predvsem mladim," je poudarila. Skupaj z družino je tudi ustanovila neprofitno organizacijo, ki bo upravljala s fundacijami na transparenten način.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija