Volvo XC90: Še vedno aktualen

Avtomoto

Čeprav je švedski Volvo model XC90 predstavil javnosti davnega leta 2003, je ta danes zagotovo še vedno aktualen in odlična izbira v svojem segmentu. Skoraj desetletje je minilo, odkar so omenjene avtomobile začeli prodajati. Kljub temu da je skozi čas doživel le nekaj manjših restylingov, pa mu ne moremo zameriti prav ničesar, še posebno ne pomanjkanja sodobne tehnologije

Volvo XC90 ima vse, kar imajo njegovi mlajši tekmeci na trgu. Morda je izgled notranjosti, predvsem armaturne plošče, nekoliko zastarel, ima pa omenjeni volvo zato tudi veliko in nezanemarljivo prednost pred temi tekmeci. Njegova cena je bistveno nižja od konkurence za vsaj 10 evrskih tisočakov.

PLUSI: udobje v vožnji, izdelava, dodatna sedeža, cena v primerjavi s konkurenco, obnašanje na brezpotjih.

Testirali smo dizelsko različico avtomobila s pogonom na vsa štiri kolesa in avtomatskim menjalnikom. Kako velik avto je, smo ugotovili šele, ko smo prvič sedli vanj, saj navzven ne izgleda kot večina masivnih terencev. Je pa občutek v potniški kabini povsem drugačen. Vozne lastnosti so odlične, avto je kljub svoji teži (2,2 tone) zelo poskočen in dinamičen, vendar tudi to terja svoj davek. Povprečna poraba se namreč vrti okrog 12 litrov na 100 prevoženih kilometrov.

 

MINUSI: velik obračalni krog, nekoliko zastarel izgled armaturne plošče.

Vožnja na asfaltiranih površinah je izjemno udobna, Volvov terenec pa ni zgolj "šminker", saj se odlično znajde tudi na brezpotjih, kar pri številnih novodobnih terencih velikokrat pogrešamo. V notranjosti avtomobila je poskrbljeno za vse. Gretje sedežev, navigacijo, na voljo pa so tudi nekatere inovativne rešitve, tipične za švedskega proizvajalca, kot je poseben sredinski sedež za otroke v drugi vrsti. Zakaj smo zapisali drugi in ne zadnji vrsti? Ker lahko Volvo XC90 sprejme kar sedem potnikov. V prtljažnem delu sta namreč nameščena še dva sedeža, ki sicer nista namenjena odraslim osebam (vsaj ne za daljše poti), vsekakor pa služita za prvo silo. V tem primeru se bistveno zmanjša prtljažni prostor.

CENA: osnovni model: 50.790 evrov, testni avto: 64.600 evrov.

VTIS: kupci, ki se odločijo in kupijo volva, zagotovo pri avtu iščejo več različnih podrobnosti, sestavljenih v posebno zgodbo. Tisti najbolj zagreti privrženci bodo najbrž z nakupom velikega terenca skandinavskega porekla počakali še kakšno leto, ko bo izšel novi model. Kdor pa se odloča za velikega terenca in ga potrebuje sedaj in mu morda ni toliko mar za to, kako bo izgledal na cesti in ali vozi najnovejši model, bo z veseljem posegel po modelu XC90, ki ponuja pravzaprav vse; od luksuza, udobja do odličnih off-road občutkov. Volvo XC90 je tako zagotovo še vedno aktualen. Pa brez skrbi, tudi drugi bodo opazili, da vozite zverino. Strah, da morate porabiti še kakšnih 10 tisoč evrov več in si privoščiti kakega Nemca, da bi bili opaženi, je tako povsem odveč. Verjemite.

Test je omogočil: Primorski Avtocenter

Deli novico:

pupi |  29 .10. 2012 ob  10: 59
važno da je radio maria.:))