Inštitut za vedenjsko ekonomijo ZRS Koper vabi na predavanje z naslovom 'Nevromarketing: Kako se mu znanstveno približati?', ki bo potekalo v torek, 11. junija 2024, ob 10. uri v Centru humanističnih znanosti ZRS Koper (Kreljeva 6, Koper).
VABILO NA PREDAVANJE: 'Nevromarketing: Kako se mu znanstveno približati?'
Koper
Glede na nedavne študije o vedenju in odločevalnih procesih potrošnikov ter meritve, ki temeljijo na registraciji nevrofizioloških parametrov, lahko danes zagotavljamo ključne objektivne podatke za razumevanje teh procesov. Nevroznanost, uporabljena v marketingu, nam lahko razkrije, kaj se dogaja v možganih kot odziv na oglaševalske dražljaje, kar povečuje naše razumevanje nevralnih mehanizmov, vključenih v nakupne odločitve in čustvene procese. Za razliko od klasičnih marketinških raziskav so tovrstne raziskave sposobne analizirati tako resnični kot tudi nezavedni učinek marketinških dražljajev, ki pomembno vpliva na končno nakupno odločitev. Čeprav je tovrstno raziskovanje še precej v povojih, pa je možno s sodobnimi spoznanji nevroznanosti opredeliti učinkovite postopke, metodologije in kazalnike za bolj učinkovito nevromarketinško raziskovanje potrošnikov.
Predavanje o nevromarketingu bosta v Centru humanističnih znanosti izvedla prof. dr. Vincenzo Russo, redni profesor psihologije potrošnikov in nevromarketinga na Univerzi IULM v Milanu ter ustanovitelj in direktor Raziskovalnega centra za nevromarketing Behavior and Brain Lab – Univerza IULM in Fiamma Rivetti, izkušena svetovalka za nevromarketing z obsežnimi izkušnjami pri uporabi nevroznanosti za preučevanje komunikacijskih in marketinških dražljajev, ki je tudi vodja projektov in svetovalka za nevromarketing v Behavior and Brain Lab – Univerza IULM.
Na predavanju bodo predstavljene glavne metodologije, ki jih uporablja IULM-ov Raziskovalni center za nevromarketing, z bogatimi 16-letnimi izkušnjami. Predstavljeni bodo tudi nekateri specifični primeri iz različnih področij marketinga.
Zaradi lažje organizacije vas naprošajo, da se prijavite preko PRIJAVNEGA OBRAZCA.