V TAKŠNI OBLIKI JU ŠE NISMO VIDELI SKUPAJ: La Popsi in Vinakoper združila moči v prvi slovenski "vinski" La Popsiki

Koper

Sadje in vino sta vedno odlična kombinacija – ampak v takšni obliki jih doslej še nismo srečali skupaj. Od danes se piše nova slovenska sladoledna zgodba: v Vinski butik Vinakoper v Kopru, trgovine KZ Agraria Koper ter na prodajne police večjih trgovin Interspar prihajata La Popsi Bovla in La Popsi Mimoza.

Sladoledni La Popsi Bovla in La Popsi Mimoza sta nastali na pobudo največje istrske kleti Vinakoper, ki je za letošnje poletje iskala še eno uspešno inovativno zgodbo. "Po prednovoletni Esenci Istre in velikonočni Altroke Istra smo si čez poletje zaželeli nekaj svežega v vseh pogledih," zadovoljno pove direktor Vinakoper mag. Borut Fakin.

"Refošk, ki je sicer zahtevnejše, močnejše vino in po njem večkrat posežemo v ne tako vročih dneh, je tako dobil svojo prvo poletno različico – in to še kako hladno in lahkotno. Poleg našega kralja refoška pa smo v hladno zmrzlino spremenili tudi naš najboljši muškat," dodaja.

La Popsi Bovla in La Popsi Mimoza sta zamrznjen desert na palčki, v kombinaciji z jagodo iz refoška in v kombinaciji s pomarančo iz muškata. "Bistvo La Popsik je kljub novi, mamljivi kombinaciji z avtohtonim slovenskim vinom ostalo nespremenjeno. Kupca čaka sadna eksplozija, ki prinaša popolnoma novo izkušnjo. Neklasično sladoledno, pa vseeno tako domače in poznano. Verjamemo, da smo s tem našli kombinacijo, ki bo k poletni osvežitvi pritegnila tako mlade kot starejše kupce," je povedala Karmen Meze, soustanoviteljica La Popsi.

La Popsika z refoškom oziroma muškatom je novost. Ne samo na prodajnih policah, novost je tudi v proizvodnem postopku, saj kombinacija iz sadja in vina zahteva nekaj posebnih proizvodnih procesov. Ekipi Vinakoper in La Popsi tako na trg pošiljata inovativen ledeni desert, ki pa na embalaži nosi tudi oznako dva odstotka alkohola.

Ko ližeš, ne vozi!

Novi La Popsiki sta zaradi vsebnosti alkohola postali tudi nosilki pobude odgovornega pitja in varnega prometa. "V Vinakoper smo v zadnjih letih okrepili svoje delovanje na področju odgovornega pitja pijač z vsebnostjo alkohola. Lani smo tako nagovarjali skozi digitalno kampanjo Pridi varno domov. Z La Popsikami čutimo, da se odpirajo vrata do senzibilne javnosti, ki odnos do pitja alkohola šele gradi, zato smo se odločili prihod tega inovativnega izdelka na trg podkrepiti tudi s pobudo 'Ko ližeš, ne vozi'. Kupce naših La Popsik želimo osveščati o tem, kako pomembna je varnost v prometu in kako pomembno je zgraditi zdrav, spoštljiv odnos do slovenske vinske tradicije," je še povedal Fakin.

Novi La Popsiki sta partnerja na pot pospremila z zabavnim dogodkom v ljubljanskem Figovcu, kjer so se zbrali domači vplivneži, prepričani, da prvega zalogaja sladke sadno-vinske zmrzline ne smejo zamuditi.