V STRUNJANU ZA PLAČILO KAVE ČAKALA SKORAJ POL URE: "Če uporabljate gotovino, zavijte drugam!"

Piran

Bralka opisuje neprijetno izkušnjo v hotelskem lokalu Terme Krka Talaso Strunjan, kjer plačilo z gotovino ni mogoče. Tako se mora gost skupaj z natakarjem oziroma natakarico odpraviti na recepcijo hotela in tam počakati, da pride na vrsto za plačilo. "Počutila sem se nelagodno, kot kakšna kriminalka," opisuje svojo izkušnjo.

"S partnerjem sem bila v Termah Krka Talaso Strunjan na kavici in dobri sladici, vse je bilo v redu, postrežba hitra in profesionalna, problem je nastal, ko sva hotela plačati," opisuje svojo izkušnjo razočarana bralka. "Natakarica pride do naše mize in prijazno me vpraša, kako želim plačati – s kartico ali na številko sobe. Ker plačilne kartice nisem imela pri sebi in ker nismo bili hotelski gostje, saj smo se samo ustavili na kavici in sladici, sem želela plačati z gotovino ... Natakarica pa mi odgovori, da lahko tudi z gotovino, ampak samo na hotelski recepciji. Ker ni bilo druge izbire, sem se strinjala," je zapisala.

"Prinese mi račun in mi pravi, da mora iti z meno na recepcijo in biti zraven, dokler računa ne plačam. Pridemo na hotelsko recepcijo, čakam v vrsti, pred mano so bili še trije ali štirje gostje, ker so plačevali hotelske račune, natakarica pa je ves ta čas stala zraven mene. Počutila sem se nelagodno, kot kakšna kriminalka.Na vprašanje, zakaj mora biti zraven, ji je natakarica pojasnila, da ima takšna navodila nadrejenih.

Po 20 minutah čakanja je končno lahko plačala račun. "Natakarica pa je prav toliko časa čakala z mano. Res produktivno pri polni terasi gostov," ugotavlja  bralka. "Kje je ta Krka, ki je včasih bila prijazna do gostov in vsakodnevnih obiskovalcev?" se sprašuje in dodaja: "Prepričana sem, da vodilni, ki o tem odločajo, sploh ne razmišljajo, kako se počutimo obiskovalci, gostje in da ne rečem zaposleni," in opozarja: "Če uporabljate gotovino, zavijte drugam!"

Iz Krke pojasnjujejo, da je v Talasu Strunjan v hotelskem baru ob recepciji hotela večina gostov hotelskih in koriščene gostinske storitve pripisujejo k računu za nastanitev. "Zunanji obiskovalci lahko gostinske storitve plačajo natakarju s plačilno kartico ali z gotovino na blagajni recepcije, ki je le nekaj korakov stran. Na recepciji so na voljo tri delovišča in praviloma ni čakanja. Natakar gosta po potrebi usmeri ali pospremi do blagajne," so zapisali.

Na vprašanje, ali se jim zdi taka organizacija dela, ko gostinsko osebje čaka skupaj z gostom na plačilo računa, racionalna, ne odgovarjajo. Prav tako niso odgovorili na vprašanje, ali se jim zdi primerno, da za plačilo kave in sladice gost lokala čaka skoraj pol ure skupaj z drugimi hotelskimi gosti. Glede bralke, ki je opisala svojo izkušnjo, pa dodajajo: "Obžalujemo, da je imela tako izkušnjo".

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
vseved |  29 .08. 2024 ob  12: 01
-9
Po možnosti ti taka tečna stranka pride plačat kafe z bankovcem za 50 €. Gostinci pa naj napišejo,da plačilo z gotovino ni možno in stvar rešena. Čeprav,roko na srce ne razumem,zakaj natakarjem ne dovolijo sprejemanja gotovine.
NorternLights |  29 .08. 2024 ob  09: 51
32
Sami sebi jamo kopjejo in s tem posledično bo tudi manj nastanitev,ker slab glas se hitro širi, hitreje kot dober. Na žalost.
Justinopolis |  29 .08. 2024 ob  09: 39
18
Preprosta rešitev! Na vhodna vrata naj napišejo: "Hrana in pijača samo za hotelske goste!"
vseved |  29 .08. 2024 ob  09: 31
-41
Zakaj pa ima kartico? Da leži doma v predalu?