V PIRANU NOVA PROMETNA STRATEGIJA: Pirančani, pošljite svoje predloge

Piran

"Vsako mnenje šteje in vsak predlog je dragocen," je župan Občine Piran Peter Bossman na današnji novinarski konferenci občane pozval k sodelovanju pri oblikovanju Celostne prometne strategije Občine Piran. V prihodnjih 30 dneh bosta občina in izdelovalec celostne prometne strategije, podjetje Lineal, na elektronskem naslovu predlagam@piran.si zbirala vse zamisli, povezane z mobilnostjo v Piranu, občani pa bodo svoja stališča lahko posredovali tudi po običajni pošti in na dveh javnih obravnavah.

Prva javna obravnava bo 11. oktobra ob 18. uri v Apollonijevi palači v Piranu, druga pa 12. oktobra ob 18. uri na sedežu KS Lucija v Luciji.

"Občina Piran bo sodelovanje občanov aktivno spodbujala in celo nagradila," je poudaril Bossman in med tistimi, ki so sodelovali v poletni anketi o prometnih navadah in željah, povezanih z mobilnostjo, izžrebal prvega srečnega dobitnika električnega kolesa. Še eno električno kolo pa čaka na nagrajenca, ki ga bo občina izžrebala med tistimi, ki bodo svojemu predlogu priložili osebne podatke.

"Ker Pirančani menijo, da je promet ključen dejavnik, ki vpliva na kakovost njihovih življenj, v postopku sprejema celostne prometne strategije ne bodo odločali le o svoji mobilnosti oziroma o tem, kako želijo živeti v Piranu, temveč v kakšnem Piranu želijo živeti. Zagotovo je v Piranu prometna strategija več kot le urejanje prometa," je ocenil Bossman in poudaril, da se Občina Piran do nobenega predloga ne bo vnaprej opredeljevala in ne bo vsiljevala nobene rešitve.

"Občina Piran si želi, da se občani pri podajanju predlogov ne bi omejevali z izvedljivostjo njihovih vizij in da bi bili čim bolj domiselni," je pozval Bossman in izrazil željo, da bi celostno prometno strategijo sprejeli s splošnim konsenzom. "Če bodo občani podprli več enakovrednih rešitev, ki bodo ekonomsko, tehnično in okoljsko sprejemljive ter izvedljive z vidika varovanja naše dediščine, občina ne izključuje posvetovalnega referenduma," je še napovedal.

Občina zaradi sprejemanja celostne prometne strategije ne bo odlagala reševanja akutnih prometnih zapletov v Piranu, je pojasnil Bossman in dodal, da se občina zaveda, da bo morala v prehodnem obdobju, torej od sprejema strateških ciljev do njihove izpolnitve, področje prometa primerno urediti. "Pri tem si bo za izhodišče vzela načelo Kdor parkirno mesto potrebuje bolj, mora do njega priti lažje", je dodal župan in zagotovil, da celostne prometne strategije občina ne bo sprejela, dokler ne bo natančno določena tudi prometna ureditev v prehodnem obdobju.

"Javne razprave o prometni ureditvi Občine Piran pa ne bomo zaključili z določitvijo strateških ciljev. Občina bo povsem odprto sodelovanje z občankami in občani prenesla tudi v naslednjo fazo, ko bomo razpravljali o vsebini in zaporedju ukrepov, s katerimi bomo uredili prehodno obdobje," je sklenil Bossman.

Predstavnik podjetja Lineal mag. Matej Dobovšek je javnosti predstavil podatke o prometnih navadah občank in občanov Pirana in ocenil, da kljub zaznani veliki navezanosti na avtomobile pomemben delež občanov že uporablja tudi alternativne oblike mobilnosti. Izrazil je optimizem, da bo mogoče v sodelovanju z občani Pirana zastaviti takšen razvoj učinkovite urbane mobilnosti, ki bo zagotovil povečanje prometne varnosti in zmanjšanje prometnih zastojev, večjo učinkovitost obstoječih zmogljivosti ter boljšo povezanost urbanih območij z njihovim zaledjem. Poudaril je tudi, da so se že sprejeti ukrepi za trajnostno mobilnost, kot so sistem izposoje koles Piranko in uvedba električnih vozil Maestro ter Dostavko v Piranu, že izkazali za učinkovite in da bi okrepitev teh ukrepov bistveno izboljšala kakovost življenja v Občini Piran.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
studijanastudijodrek |  23 .09. 2016 ob  11: 43
Vcasih ne potrebujes studije ampak jajca za kej nardit!
Stokovnjak |  21 .09. 2016 ob  13: 41
Evropa ti ne da denarja, če ne daš tega delat zunanjim strokovnjakom. Sem pred par leti delal v ekipi, ki je pripravljala en okoljevarstveni projekt. Skoraj ne moreš verjet, kaj vse je natančno določeno v teh evropskih razpisih. Za vsakega, ki je prispeval deset vrstic, so bile predpisane ne le izobrazba, temveč tudi delovne izkušnje in reference. Takšne strateške dokumente, ki jih financira EU ne morejo in ne smejo delat občinski uradniki. Hvala bogu, če sem iskren.
Kar nekaj |  18 .09. 2016 ob  17: 16
Imamo ene 50 uradnikov v tisti bajti, ki bi se mogli s tem ukvarjat.

Dajmo zunanjemu narediti ulta studijo, s katero bomo ugotovili da je najboljsi prevoz od fornac do pirana raketa. Se bolje... kahko bi se teletrasportirali.

Do pirana je ze pred 80 leti vozil tramvaj, se kolesarsko bi zraven naredili pa bi blo reseno.
StrupeniAdi |  15 .09. 2016 ob  21: 05
lpNo ja kot ideja morda ni slaba samo nekako 30let prekasno!!.Kaj je zmanjkalo idej,denarja za za razno razne študije(ti meni jaz tebi)Kaj mi bo študija če jo ne morem realizirati!Verjetno se bo kdo res lotil projekta,samo ne z figo v žepu.!Predvsem se pa take zadeve ne da rešiti čez noč!Nasploh je pa znano da od ideje do končne rešitve je ponavadi kar dolga pot. Poskrbeti za domačine absolutno,seveda je to samo eno od izhodišč,se strinjam!!Koliko jih še imamo......

kontra predlog |  15 .09. 2016 ob  12: 38
Pozdravljen predlog
Take ureditve, kot jo ti navajaš ni nikjer na svetu. Povsod, kjer veljajo omejitve je najprej poskrbljeno za domačine!!!
Take fašistične izjave o izseljevanju pa raje prihrani zase. Res pa je da v takih časih krize razni hitlerčki in musolesiji kar blestijo. Pravilno se je potrudil Bossman ko je v izjavil da bo sistem pisan na kožo domačinom...bomo vidli kako bo s tvojo pomočjo - predlog obrnil ploščo in zopet vsiljeval nesprejemljive predloge.
Čista žalost
predlog |  15 .09. 2016 ob  09: 08
Piran zapreti za ves promet,urediti dostavo,intervencijske poti,kolesarske steze,če je možno zasaditi čim več avtohtonih dreves....potem počakati,da se začnejo iste mone pritoževati,njih postaviti na pranger pred akvarijem,jim prebrati njihove privilegije..ki so jih imeli vsa ta leta,jim priporočiti izselitev...in potem naj Piran zadiha
pepi mona |  15 .09. 2016 ob  08: 08
Po moje bi se Pirančanom usta posušila, če ne bi stalno pljuval. A lahko sam mal zrak zajameš in prebereš, za kaj se sploh gre? Tip nas sprašuje, kaj hočmo met. Karkoli, Evropa časti. Samo zmenit se mormo kje bi imeli garažno hišo in to dat na papir, da lahko denar poberemo. Ampak ne, Perica je govno in dejmo tlakovce zamenjat..Ja,to bo vse rešilo, jebeš evropske milijone. Mimogrede, kazen za nepravilno parkiranje je 40 evrov in Perica še niti 6 let ni župan.
pepi |  14 .09. 2016 ob  23: 21
-1
prometna ureditev sedem let je g bossman župan VOLILNE OBLJUBE 2 KRAT garažna hiša bližje meščanom KJE JE TA GARAŽNA HIŠA sedaj pa sanjajo o tramvaju itd rampe rampe rampe potem pa od pavleta neseš robo na punto kjer si doma in 80 € kazni ker si parkiral ob hotelu BRAVO ŽUPAN IN TVOJI REDARJI en turist mi je predlagal PIRANČANI POSADITE VAŠEGA ŽUPANA V INVALIDSKI VOZIČEK IN GA VOZITE ENO URO PO PIRANSKIH ULICAH ČE JE NORMALEN BO KOT ZDRAVNIK UGOTOVIL TRAUME DOJENČKOV KI SE VOZIJO TRAUME INVALIDOV NA VOZIČKIH TRAUME LJUDI NA BERGLAH IN TUDI TRAUME GOSPODIČEN Z VISOKIMI PETAMI NAJPREJ UREDITE ULICE POTEM PA NAJ VAŠI PREDLAGATELJI ŠTUDIJ SVETUJEJO MEŠČANOM NAJ HODIMO PEŠ IN SE VOZIMO Z KOLESI SRAMOTA TA BOSSMAN KAJ SE ZMIŠLJUJE DVE LETI PRED NOVIMI VOLITVAMI KAJ STE DELAL 7 LET V VOZIČKIH TRAUME INVALIDOV V VOZIČKIH IN NA BERGLAH IN ŠE MARSIKAJ V 7 LETIH ŽUPANOVANJA NI ZAKRPAL ENE LUKNJE V PIRANSKIH ULICAH
taksi |  14 .09. 2016 ob  20: 21
včasih smo se s taksiji v Piran vozili,nevem zakaj so to ukinili