V IZOLI SO PRIPRAVLJENI NA SEZONO: "Escape house" na prostem, potovanje v času in gurmanska doživetja (VIDEO)

Izola

Izolska zeleno-modra usmeritev je bila nagrajena z zlatim znakom zelene trajnostne destinacije, katerega je v sodelovanju z mednarodno organizacijo Green destinations in Zavodom Tovarna trajnostnega turizma Good Place izolski občini podarila Slovenska turistična organizacija. Kot eno najboljše ocenjenih področij pa je bilo v kategoriji Destinacijski management prepoznano tudi delo Turističnega združenja Izola. Na današnji novinarski konferenci so predstavili nove projekte in doživetja, ki so jih pripravili. 

Dean Kocjančič

Kot je uvodoma dejal direktor TZ Izola Dean Kocjančič, je bilo preteklo leto "polno neznank in izzivov, zaradi katerih smo bili primorani k iskanju novih rešitev in prilagajanju. Te spremembe so nas spodbudile, da še odločneje zakorakamo v novo sezono, ker verjamemo, da bo to leto novih priložnosti in vzajemnega razvoja". Kot je pojasnil, so sprejeli novo strategijo, ki bo prispevala k dvigu kakovosti izolske turistične ponudbe in k prepoznavnosti destinacije. Cilji, ki so si jih zadali v TZ Izola so povezovanje z lokalnimi ponudniki, uvedba kulinaričnih dogodkov in usmeritev v "street food", razvoj novih doživetij, digitalizacija kulturne dediščine, osrednja promocijska kampanja in razpršeni hotel.

Kot je pojasnila Taja Šavron, so letos na področju izobraževanja k sodelovanju povabili zveneča imena, in sicer sodnike iz oddaje Masterchef, ki bodo z gostinci že 26. maja delili svoje znanje in izkušnje. Že vrsto let uspešno sodelujejo z lokalnimi gostinskimi ponudniki in skupaj organizirajo kulinarične akcije, kot so Dnevni divljih špargljev, Dnevi domačih pedočev, Dnevi bakalaja in Dnevi kraljstva ribe, ki so jim v preteklih letih dodali še Dneve bobičev.

Taja Šavron

Prav tako se bodo tudi letos posvetili področju gastronomije in organizirali kulinarične dogodke, s tem pa dodatno razvijali izolsko "street food" ponudbo. "Tako se bo carinski pomol prelevil v pomol okusov, kjer se bodo naši gostinci lahko predstavili, hkrati pa je to dober način, da se obiskovalci spoznajo z lokalnimi jedmi, pripravljenimi s sestavinami iz lokalnega okolja," je še pojasnila Šavronova. Prvi dogodek se bo odvil 12. junija, ostali trije pa se bodo zvrstili na prvo soboto v septembru, oktobru in novembru. V letošnjem letu bodo organizirali tudi urice za klepet, ki so namenjene pogovoru s ponudniki in digitalne urice, kjer gostincem pomagajo pri digitalnem marketingu.

Poudarek v tem letu bo tudi na razvoju petzvezdičnih doživetij, s katerimi v TZ Izola sledijo cilju desezonalizacije in usmeritvam STO o zelenih in butičnih destinacijah. Doživetje "Pozabljena izolska skrivnost" bo ciljno usmerjeno na persono raziskovalca, obiskovalci pa bodo lahko na zabaven način odkrivali in raziskovali kulturno dediščino, znamenitosti, zanimivosti in zgodbe mestnega jedra. Osnovna ideja doživetja izhaja iz modela igre pobega, tako imenovanega "escape housa", le da se bo odvijalo na prostem, sama igra pa bo tudi digitalizirana. Skupina bo vodena preko aplikacije, v kateri jih bo nagovarjala skrivna oseba, ki je na zanimiv način povezana z Izolo. Kdo je oseba, ki jih je čez celoten proces vodila, bo razkrito na koncu igre. Cena doživetja bo 35 evrov za eno do dve osebi, 60 evrov za tri do štiri osebe in 100 evrov, če bosta med seboj tekmovali dve skupini.  

Doživetje "Rimski okusi pod zvezdami" pa bo zadovoljilo v prvi vrsti gurmane in obiskovalce vrnilo 2000 let nazaj v čas. Večer, ki bo dramaturško zasnovan kot potovanje v času, bo ponujal preplet rimske kulinarike in spoznavanja zgodb iz časa Rimljanov, odvijal pa se bo na idilični lokaciji izolskega arheološkega parka, ki nosi naziv kulturnega spomenika državnega pomena. Doživetje je zasnovano butično in namenjeno skupini največ devetih oseb. V parku bo obiskovalce pričakala prava rimska obedovalnica (triklinij na prostem), kjer jih bo gostoljubno sprejel oskrbnik rimske rezidence (vilicus) in jih s pripovedmi popeljal skozi večer. Prisoten bo tudi strežaj, gostje pa bodo rimske okuse spoznavali z vsemi čuti, na način, katerega v naših časih nismo več vajeni. Cena omenjenega doživetja je 99 evrov na osebo. Doživetje je bilo zasnovano v okviru projekta MGRT Izola – digitalni otok. Koncept pa so pripravili na Fakulteti za humanistične študije v Kopru, ki z arheološkim parkom tudi sicer upravlja.

Obe doživetji pa bosta tudi del izolske krovne kampanje. Kot so sporočili, bodo tudi tokrat združili obiskovalce in domačine, ki bodo premierno testirali obe doživetji. Potencialne obiskovalce pa bodo nagovarjali predvsem prek digitalnih, pa tudi prek bolj klasičnih kanalov. Obe doživetji bo mogoče kupiti tudi v prenovljeni spletni trgovini.

Po lanski uspešni in odmevni promocijski akciji Izola in skrivnosti domačinov so se tudi letos odločili, da zgodbo domačnosti nadaljujejo. Identificirali so 12 novih zgodb domačinov, ki jim bodo zaupali skrivnosti. Slednje pa bodo pospremljene s fotografijo in krajšim videom ter dostopne na spletnem portalu Visit Izola in na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.

V izdelavi pa je tudi maketa Izole, na kateri se bo s projekcijo ter vizualnimi in zvočnimi efekti prikazovala zgodovina Izole od otoka do polotoka, pa tudi priprava delne rekonstrukcije rimske vile v Simonovem zalivu, ki bo predstavljena v 3D videu. Kdor pa si bo želel ogledati še več zgodovine, bo lahko vstopil v digitalno aplikacijo "Izolski kanočal". Kot projektni partner so vključeni tudi v projekt #BUTMUZ, vključene pa so tudi vse štiri obalne občine.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Fritla |  17 .05. 2021 ob  20: 59
IzoLJani, Izolčani in ostali "manjoni de šu" imajo zrihtane dovolilnice za parkiranje.
Se poi vorremmo estendere il discorso al'identità Istriana di Isola, alla storia millenaria, dovremmo solo constatare di essere testimoni di una quasi totale perdita di memoria storica.
anton |  17 .05. 2021 ob  14: 24
Direktorju bi postavil vprašanje, ki je osnova za turizem. Kje misli, da bodo turisti lahko parkirali, v Kopru ali Portorožu ? Obe obalni občini imata ze več let parkirne hiše in še nove gradijo, da bi umaknili pločevino iz mestnega jedra in sploh omogočìli parkiranje turistom. Izola turistom ne omogoča niti "T" od turizma. Vprašajte malo sobodajalce in hotelirje ter gostinske delavce nad čim imajo turisti največ pritožb. Z iskanjem parkirnega mesta. Za ostalo kar pišete v članku bodo že poskrbeli turistični delavci saj jim je to "dnevni kruh".