V 2TDK OPOZARJAJO: "Pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje"

Koper

V drugi fazi razpisa za glavna dela na drugem tiru Divača-Koper, v kateri bo odločala cena, bodo postavljeni dodatni pogoji, ki bodo zagotavljali enake pogoje za vse ponudnike, so v odzivu na današnji poziv domačih gradbincev zapisali v 2TDK. Ob tem so zatrdili, da kot investitor projekta ravnajo s skrbnostjo vestnega in poštenega gospodarstvenika.

Projekt drugi tir med Divačo in Koprom je za slovensko gospodarstvo izjemnega pomena, so znova poudarili v 2TDK. "Če želimo ustvariti razvojne in konkurenčne možnosti, ki so primerljive s sosedami, se mora gradnja drugega tira nadaljevati nemoteno, da bo lahko dokončan v letu 2025 in predan v uporabo v letu 2026," so zapisali.

V projektnem podjetju zagotavljajo, da ravnajo s skrbnostjo vestnega in poštenega gospodarstvenika. Ob tem so spomnili, da so v petek skladno z odločitvijo državne revizijske komisije, ki so jo prejeli dva dni prej, upravičenim ponudnikom v postopkih oddaje javnega naročila posredovali poziv k dopolnitvi in predložitvi dokazil, "da bi v najkrajšem možnem času, če ne bo pritožb, zaključili s prvo fazo razpisa".

"Kot smo že večkrat povedali, bodo v drugi fazi razpisa, kjer bo odločala cena, skladno z zakonodajo postavljeni dodatni pogoji, ki bodo zagotavljali enake pogoje za vse ponudnike, ki konkurirajo na razpisu," še navajajo.

V 2TDK sicer opozarjajo, da "danes pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje". "Zato nas veseli, da se visoki predstavniki Gospodarske zbornice Slovenije zavedajo pomena projekta za Slovenijo, ki ga je treba nadaljevati in zgraditi v izjemno kratkem času," so sklenili.

Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) je danes s predstavniki domačih gradbenih podjetij sporočila, da so slovenski gradbinci sposobni zgraditi drugi tir in se tako odzvala na besede prvega moža 2TDK Dušana Zorka, ki je prejšnji teden ocenil, da domača gradbena podjetja sama tega ne zmorejo. Na današnji novinarski konferenci so v GZS poudarili, da se tuje konkurence ne bojijo, a morajo biti postavljeni na isti imenovalec. Država bi se morala bistveno bolj opreti na svoje kapacitete, da bi dosegli nadaljnjo rast panoge, so prepričani.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
štupido |  08 .09. 2020 ob  08: 59
Ob tem so zatrdili, da kot investitor projekta ravnajo s skrbnostjo vestnega in poštenega gospodarstvenika.
hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahhaahaha. srbni, vestni, pošteni od 1991 dalje.
Istriano |  08 .09. 2020 ob  08: 43
Če 2TDK lovi zadnji vagon na zadnjem vlaku jih je potrebno ukiniti, vse te nesposobneže poslati domov in naj se končno ukvarjajo z gradnjo drugega tira železnice, ki imajo vse potrebne ljudi za to.
Lili |  08 .09. 2020 ob  07: 56
E ja, ...zabili smo žebelj v krsto, s tem ko smo ustanovili 2TDK..pralnico!