Turistično združenje Portorož je lansiralo svoj prvi destinacijski nezamenljivi žeton (NFT), s čimer se bo destinacija Portorož in Piran predstavljala kot napredna, digitalna in trajnostna destinacija. NFT predstavlja tudi digitalni del komunikacije letošnje promocijske kampanje z naslovom Mi smo tu, ki poteka na sedmih trgih. Žeton krasi istrska koza, a kaj ko ta bolj kot na Portorož spominja na Koper, čigar maskota je ravno koza, tudi sicer pa njegovo staro ime pomeni kozji otok.
TZ PORTOROŽ KOPRU "UKRADEL" KOZO? Krasi nezamenljivi žeton, čemu ta sploh služi?
Piran
Kratica NFT pomeni nezamenljiv žeton in označuje edinstven digitalni dokaz. Gre za digitalne zbirateljske predmete, s katerimi se lahko trguje na tehnologiji veriženja blokov in jih pogosto označujejo kot ključ do metasveta. V praksi lahko NFT v turizmu izraža lojalnost, služi kot digitalni dokaz obiska neke destinacije ali zgolj kot umetniško delo, so po včerajšnji predstavitvi destinacijskega žetona sporočili iz Turističnega združenja Portorož.
Kot so spomnili, je Slovenija jeseni kot prva država na svetu izdala svoj nezamenljivi žeton, Portorož in Piran pa sta prva slovenska lokalna turistična destinacija s svojim nezamenljivim žetonom.
Direktor združenja Aleksander Valentin je ocenil, da se s tem korakom odpirajo vrata v metasvet, ki bo predstavljal nov trg za prihajajoče generacije.
Slovenska turistična organizacija (STO) je svoj prvi nezamenljivi žeton predstavil aprila na borzi BIT v Milanu. "Poleg predstavljanja zelene, aktivne in zelene Slovenije se želimo pozicionirati tudi kot pametna destinacija," so povzeli besede vodje sektorja za komuniciranje s poslovnimi javnostmi na STO Karmen Novarlič.
Portoroško združenje je prve destinacijske žetone lansiralo v sodelovanju z digitalno agencijo April 8. Za nosilni vizualni element promocijske kampanje so po besedah direktorice agencije Urške Mivšek Sitar izbrali Srečko, prikupno istrsko kozo.
Kot je razložila svetovalka na agenciji Anuša Kovačič, novi destinacijski žetoni delujejo po principu lojalnosti – uporabnik lahko dobi tri NFT žetone iz treh različnih kolekcij, če izvede tri aktivnosti. Prva je sodelovanje v nagradni igri, druga prijava na destinacijske e-novice, tretja pa deljenje nalepke Srečke na Instagramu z oznako destinacijskega profila @portorozpiran. Vsak, ki bo opravil vse tri aktivnosti, bo prejel poseben zlati žeton, ki bo vključeval nagrado.
Promocijska kampanja z naslovom Mi smo tu se je pričela že 20. aprila in poteka na sedmih trgih: v Sloveniji, Italiji, Avstriji, Nemčiji, na Madžarskem, Češkem in Slovaškem. Na ta način želijo v Portorožu zmanjšati potencialno odvisnost od le enega trga. Ključni kanal promocije je video, ki ga oglašujejo preko spleta, v oglasih pa izpostavljajo doživetja na destinaciji.
V kampanji so se osredotočili predvsem na promocijo aktivnosti na prostem. Poudarjajo pa tudi dobro počutje in skrb zase. V kampanji trenutno sodeluje devet turističnih ponudnikov z destinacije, v turističnem združenju pa pričakujejo, da se jih bo tekom kampanje vključilo še več.