V Luki Koper so med prazniki opravili prehod na novo informacijsko platformo Edifact center 2 za področje kontejnerskega terminala. Kot so priznali, se po zagonu novega sistema soočajo z določenimi težavami, ki pa jih sproti rešujejo. V kratkem je pričakovati odpravo vseh težav, v pristanišču pa medtem delajo dalje.
TEŽAVE V LUKI KOPER: Kaj jih povzroča in zakaj naj bi zadnje dni delali upočasnjeno
Koper
Pred dnevi je časnik Finance poročal, da nova platforma, ki partnerjem omogoča vpogled v to, kje se nahajajo njihovi kontejnerji, ne deluje, zaradi česar špediterji ne dobijo potrebne potrditve, da bi lahko napovedali prihod vozil na oddajo ali prevzem kontejnerjev v Luki. Posledično naj bi v Luki Koper zadnje dni delali upočasnjeno, tovornjaki pa naj bi stali, je, sklicujoč se na sogovornike iz panoge, še navajal časnik.
V Luki Koper so potrdili, da so med prazniki opravili prehod na novo platformo Edifact center 2 za področje kontejnerskega terminala.
"Gre za kompleksen, vendar potreben prehod na nov sistem. Kljub večmesečnim in obsežnim pripravam, izobraževanjem in usklajevanjem s pristaniško skupnostjo se po zagonu novega sistema soočamo z določenimi težavami, ki jih sproti rešujemo," so dodali v Kopru.
V ta namen so angažirali vse razpoložljive resurse ter uporabnikom nudijo pomoč pri rokovanju z novim sistemom. Poleg tega so se v dogovoru s predstavniki lokalne pristaniške skupnosti dogovorili o prioritetah za vzpostavitev nemotenega izvajanja pristaniških storitev predvidoma do konca tega tedna. Kot so danes za STA dodatno pojasnili v Luki, stanje še ni brezhibno, vendar težave sproti rešujejo. Pristanišče dela, v kratkem pa je pričakovati dokončno odpravo motenj v sistemu.
alomarnim vzpostavljanjem novega sistema povzročenajQuery112307429896614010523_1652037972456?