Indijski avtomobilski proizvajalec Tata Motors je tretjem četrtletju poslovnega leta, ki se bo sklenilo konec marca, vknjižil 48,1 milijarde rupij (566,4 milijona evrov) čistega dobička, kar je trikrat več kot v enakem obdobju leto dni pred tem. Rast je predvsem posledica dobrih rezultatov prodaje vozil britanske blagovne znamke Jaguar Land Rover.
Tata Motors na račun Jaguarja potrojil četrtletni dobiček
Avtomoto
Hčerinska družba indijskega avtomobilskega koncerna Jaguar Land Rover je v obravnavanem trimesečju čisti dobiček povečala za več kot dvakrat na 619 milijonov britanskih funtov (744,36 milijona evrov). Jaguar je namreč prepričal z novimi avtomobili Range Rover Sport, Range Rover in Jaguar F-TYPE.
Prihodki Jaguarja so za Tata Motors tako vse pomembnejši, saj z njimi kompenzira slabšo prodajo vozil na domačem indijskem trgu, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Prodaja domačih gospodarskih in osebnih vozil je namreč med oktobrom in decembrom lani glede na enako obdobje leta 2012 upadla za 36 odstotkov na 1,32 milijonov enot.
Indijsko avtomobilsko podjetje je britansko luksuzno blagovno znamko kupilo na vrhuncu svetovne finančne krize leta 2008, zanjo pa je odštelo 2,3 milijarde ameriških dolarjev (1,69 milijarde evrov). Analitiki so ta posel tedaj označili za zelo tvegan, a se je zdaj izkazal za izjemno dobičkonosnega.
Prihodki Tata Motors so v tretjem četrtletju v letni primerjavi s pomočjo Jaguarja poskočili za 38,6 odstotka na 638,77 milijarde rupij (7,52 milijarde evrov).