MANJŠA ZADOLŽENOST: Prodaja Kempinskega Istrabenz turizmu zmanjšala dolg za 28 milijonov evrov

Piran

Z nedavno prodajo Istrabenz hotelov Portorož in s tem hotela Kempinski se je zadolženost Skupine Istrabenz Turizem zmanjšala za 28 milijonov evrov, to dezinvestiranje pa bo ključnega pomena za nove naložbe, so pojasnili v Istrabenz Turizmu. Medtem v Turističnem združenju Portorož opozarjajo na potrebo po medsebojnem sodelovanju na destinaciji.

S prodajo stoodstotnega deleža v družbi Istrabenz hoteli Portorož švicarski družbi Agri Holding AG - ta je, kot kaže, povezana z MK Grupo srbskega poslovneža Miodraga Kostića - se je zadolženost skupine Istrabenz Turizem zmanjšala za 28 milijonov evrov, je povedal predstavnik družbe Janez Jager. Prodaja naložbe v hotel Kempinski je hkrati ključnega pomena za nove naložbe v t.i. Anti-Ageing Resort. O podrobnostih Jager za zdaj še ni mogel govoriti, predvidoma pa jih bodo v prihodnjih tednih predstavili javnosti.

Medtem se v Slovenski Istri nadaljujejo prodajni postopki še dveh hotelov. Za Hotel Koper v lasti DZS naj bi bili štirje resni interesenti, od tega dva domača, medtem ko naj bi bilo za Aquapark Hotela Žusterna, ki je pod okriljem Term Čatež, zanimanja manj.

O vplivu prodaje še enega paradnega konja portoroškega turizma v tuje, v tem primeru srbske roke, je STA povprašala tudi vršilko dolžnosti direktorice Turističnega združenja Portorož Patricijo Gržinič. Ta sicer MK Grupe ne pozna in zato težko ocenjuje vplive posla na poslovanje hotela. Glede pričakovanj do novega lastnika pa je Gržiničeva jasna: "Kot destinacija si želimo podjetij s priznanimi blagovnimi znamkami, ki bi Portorožu prinesle dodano vrednost pri promociji v svetu. Ni pomembno, ali so to tuja ali domača podjetja."

Portorož v Beogradu že zdaj priljubljena destinacija

Novi lastnik se mora zato po njenem zavedati, da brez medsebojnega sodelovanja pri razvoju destinacije ne bo dobrega rezultata, tako za hotelsko podjetje kot za celotno destinacijo. "Samo sinergija vseh deležnikov prinaša uspeh, saj se gost v večini primerov pri načrtovanju dopusta najprej odloči za destinacijo in šele nato izbere hotel oz. namestitev," je dodala.

Portorož je sicer po njenih besedah v Beogradu že zdaj dobro znana in priljubljena destinacija, nedavni prevzem pa bo k temu, kot ocenjuje, zagotovo še nekoliko pripomogel.

Deli novico:

€€€€€€€€€€ |  17 .09. 2015 ob  17: 18
bi bilo treba pogledat kdo vse se je pri teh transakcijah in mutnih poslih omastil!...........
posli |  17 .09. 2015 ob  10: 58
uspešni posli po slovensko: kupim za 100, prodam za 20.
a |  17 .09. 2015 ob  10: 42
...by-passy ?...a ja provizije in pranje šoldov niso maji obdavčeni v Šloveniji