V koprski Galeriji Loža bodo drevi odprli razstavo kitajske umetnice Huiqin Wang z naslovom Erozija časa, ki zajema slike, svetlobne objekte, instalacijo in videoposnetke. Razstava, ki bo na ogled do 7. maja, je pripoved o osebnem doživljanju spremenljivosti časa, zavedanju o njegovi minljivosti in sprejemanju procesov globalne družbene evolucije.
Simbioza upodobljenih motivov in vsebin, ki izvirajo iz povsem različnih kulturnih, religioznih, ideoloških in filozofskih tradicij in stvarnosti dveh civilizacij, je prepoznavna stalnica celotnega ustvarjalnega opusa slikarke, ki se je pred 30 leti preselila v Ljubljano, so zapisali v Obalnih galerijah Piran.
Na pričujoči razstavi izstopata prepoznavni politični ikoni. Mao in Tito se v upodobitvah ponavljata v različnih oblikah ob različnih dogodkih, ki jih lahko vsakdo povezuje z lastnim spominom, vedenjem in izkušnjami.
S premišljeno postavitvijo slik, svetlobnih objektov, videa in instalacije v medsebojne dialoge, tudi v drzne ali prikrito humorne izzivalne tematske primerjave, je še poudarjen avtoričin odziv na preteklo in zdajšnjo situacijo v obeh domovinah in v svetu. Podobe postanejo metafore in nosilci njenih reminiscenc na preteklost ter videnj, doživljanj in vizij vsakdanjega lokalnega in globalnega dogajanja.
V sklopu razstave bosta na vrsti tudi spremljajoči prireditvi. V soboto, 16. marca, bo avtorica skupaj s kustosinjo Nives Marin imela javno vodstvo po razstavi. V petek, 12. aprila, pa bo skupaj s kiparjem Metodom Frlicem izvedla performans z naslovom Čas konca časa?
Sorodne vsebine:
Biblos − e-knjižnica kmalu na voljo