Po prometni nesreči, ki je za daljši čas ustavila promet na primorski avtocesti, je ta med Razdrtim in Postojno proti Ljubljani znova stekel. Ostaja daljši zastoj med Divačo in Razdrtim. Zastoji so tudi na regionalni cesti, opozarja prometnoinformacijski center.
NESREČA NA PRIMORSKI AVTOCESTI: Tovornjaku počila pnevmatika, prebil ograjo in trčil v drug tovornjak, leteči kosi zadeli še osebno vozilo (FOTO)
Kronika
Foto: Facebook PGD Postojna/Andrej Tratnik
Po prvih podatkih je tovornemu vozilu, ki ga je 62-letnik vozil v smeri Kopra, počila pnevmatika. Vozilo je posledično obrnilo, zapeljalo v odbojno ograjo in jo prebilo.
⭕️AVTOCESTA KP - LJ, ZAPRTA! ❗️Primorska avtocesta je zaradi prometne nesreče zaprta med Razdrtim in počivališčem...
Objavil/a Promet.si dne Četrtek, 01. junij 2023
Na drugi strani odbojne ograje je vozilo trčilo v tovorno vozilo 35-letnega državljana Poljske, v istem trenutku pa je po prehitevalnem pasu peljal voznik osebnega vozila. Predmet iz prometne nesreče je priletel v njegovo vozilo in poškodoval sopotnico, so sporočili iz Policijske uprave Koper.
Promet je po približno treh urah stekel, ostaja pa zastoj. Ta je tudi na razcepu Gabrk iz smeri Sežane proti Ljubljani.
Zaprta ostaja hitra cesta Vipava - Nanos, proti Nanosu. Prav tako je zaprta regionalna cesta Neverke - Kal, na Kalu (občina Pivka), opozarja prometnoinformacijski center.
Zastoje beležijo na vipavski hitri cesti, na regionalni cesti Ilirska Bistrica - Pivka, pred Pivko, zaradi popoldanske konice pa je promet tudi sicer povečan na mestnih obvoznicah in cestah, ki vodijo iz mestnih središč.
Že velikokrat je bilo povedano, da je odbojna ograja na skorajda celotnem odseku avtoceste mnogo, mnogo prenizka. Ponekod celo tako nizka, da bi komajda zadržala osebni avtomobil, ko bi se kaj podobnega zgodilo, kaj žele težke in naložene kamione, ki jih je na avtocesti vedno več in več. Kolikor kdo temu ne verjame naj se popelje in naj le-to izmeri na kritičnih odsekih. Že pb vožnji do Trsta, takoj v Škofijah, pa tudi naprej v Dolini pri Trstu se lahko opazi, kako se temu streže, saj so ograje visoke, močne, dvojne, trojne višine ali več, samo, da bi na viaduktih zadržale visoke in težko naložene kamione, ki potujejo v ali iz Tržaškega pristanišča. ri nas pa so nekateri odseki na avtocesti, tudi od Vrhnike do Ljubljane, na desni strani celo brez odbojnih ograj. Komu je to podobno in kaj ob tem razmišlja DARS oziroma upravljalec avtocest je predmet kakšne hitre preiskave. Koliko podobnih nesreč se bo še moralo dogoditi, da bodo ukrepali in popravili situacijo, medtem ko so lepo dogradili (pre)visoke protihrupne ograje, ki dajejo zgled kakšne moderne bob steze. Ob tem si lahko samo mislimo, kaj bo to pomenilo, ko bo potrebno dograditi še prepotreben tretji pas, saj si tega tudi lahko ogledamo že naprej od Trsta proti Palmanovi in naprej proti Veneziji, da ne govorimo v kolikšnem času so vse to naredili, pa tudi v nočnih urah, če je bilo to potrebno ali smiselno....