Poleg podaljšanja prvega pomola za sto metrov v morje, v Luki resno premišljujejo tudi o podaljšanju pomola v zaledno stran. Če bi se ideja o podaljšanju pomola v kopno uresničila, bi Luka pridobila skupno kar 800 metrov dolg pomol, ki bi lahko istočasno privezal dve veliki kontejnerski ladji, poročajo Primorske novice.
Pomol bodo podaljšali tudi v zaledje
Koper
Podaljšanje pomola v zaledje po mnenju vodstva Luke ne bi smel biti težak gradbeni zalogaj. Poleg podaljšanja, pa v luku načrtujejo tudi dodatno poglabljanje morje, da bi v pristanišče lahko zaplule še večje in še bolj naložene ladje. Naslednja investicija bi bila še zamenjava dvigal, ki so že postala premajhna. V Luki načrtujejo nakup novh superpanamax dvigal. Urejanje pomola bo Luko do leta 2020 predvidoma stalo okrog 200 milijonov evrov, za skoraj 40 milijonov so v Luki že najeli posojilo.
Začetek leta v znamenju drugega tira
V začetku leta se bodo v Luki sicer še vedno posvečali predvsem izgradnji drugega tira. Infrastrukturno ministrstvo mora namreč pohotiteti in še v februarju pripraviti vlogo za pridobitev evropskih sredstev iz kohezije in CEF sklada. V Luki so se ob tem angažirali tudi sami in v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto pripravili predlog ureditve financiranja prometne infrastrukture, ki ga bodo predstavili v prihodnjem tednu.
Luka Koper je s svojimi bojaznimi in načrti pred nekaj dnevi na sestanku seznanila tudi predsednika vlade Mira Cerarja, še pišejo Primorske novice.
Prosim poglejta ter preberita POVZETEK in mi sodita. Zraven pa v odgovoru napišita, kaj sem lagal ali zavajal ali nas želel skregati. Vedita, da tudi z Luko nočem biti skregan a hkrati od njih zahtevam samo korekten pristop in zakonit odnos, kot ga oni zahtevajo in imajo z naše strani. Upam, da sta razumela.
PS: Ne delam v Luki ali v neposredni povezavi z Luko, kakor tudi ne za vami. Imam določeno delo, kjer vse lahko, tudi moram spremljati. Ugibajta kje delam. Sem pa v posredni povezavi z vsemi. LP
Resnica, ma kje ti živiš? Po celem svetu je tako, da se ve do minute natanko kdaj pride ladja.
Pomorski agent je DOLŽAN obvestiti kapitanijo o prihodu ladje najmanj 72 ur prej. Istočasno se najavi ISTI prihod (pri nas, ker ni sistema moramo to narediti vzporedno) tudi Luki Koper.
V teh 72 urah moramo najavam priložiti najmanj 10 dokuemntov, ki smo jih prejeli od ladje oziroma ladjarja! 24 ur pred prihodom ladje se najavi IN NAROČI delo Luki Koper.
Vsako uro se javljajo spremembe in moram ti zagotoviti, da pomorske agencije drugače sploh ne bi mogle delati!
Poleg tega imamo na voljo VSI internetno stran, kjer je prihod ladje viden do minute natančno. Če pa ti delaš nekje, kjer te ne obveščajo in ti govorijo, da smo agenti krivi, potem se moraš res vprašati kdo koga j....
To je stran:
http://www.marinetraffic.com/
Morda pa to naredite, ko je ladja že 8 ur privezana in šele takrat sporočite v Luko.
Morda pa so v Luki na zasluženem delovnem počitku in pač ne odreagirajo na vaše obvestilo.....
Pravim morda, ker se vsak dan skoraj do 12:00 ure, tudi kasneje ne ve, kdaj in koliko delavcev naj veliki gazde napotijo na delo.
Poglej, s svojimi lažmi samo še dodatno škodiš ubogim in zlorabljenim ter izkoriščanim delavcem. Gazda itak samo čaka, kdaj ga pokličejo iz Luke in on klic posreduje delavcu. Zato pa pravim, da je večina nepismenih, polpismenih in zelo malo dobro pismenih gazd, ker izobraženi gazde ne bi dovolili, da se iz njih brije norce.... Te gazde so proizvod Luke, saj so jim oni ponudili možnost, da postanejo njena podaljšana roka.
Povzetek: "Resnica je, da so vsi za vse krivi in odgovorni razen luških zaposlenih in šefov, če ravno vse vajeti, vodenja, organiziranja, usmerjanja, kontrole in izkoriščanja ima Luka Koper d.d., v svojih rokah in jih ne izpusti za nobeno ceno".
Vidiš tudi zaradi tega ste agenti prikrajšani, saj nimate možnosti enakopravnega sodelovanja in odločanja, kar bi pa v Pristaniški upravi imeli. Oprosti, da sem bil grob ampak s takim pisanjem škodiš najbolj sam sebi in prej omenjenim delavcem. Ne pozabi, luški zaposleni so izkoriščevalci, gazde pa samo pokrov kante za smeti.
Vsi delamo za eno stvar, pa se eni obnašajo kot, da so sami.... sic
Problem je, ker tisti, ki vozijo avtomobile ali drugi razni pogodbeniki IPS, svojim delvcem povedo o prihodu nekaj ur prej. To je problem, ker ljudje svoje ljudi vlečejo za nos!!!
Soglašam tudi komentatorjem Pristaniška uprava in dodajam, da je v luki veliko zares sposobnih ljudi (tudi žensk!!), ki se na delo spoznajo, so strogi a hkrati tudi pravični. Hkrati pa je še polovica takih (in to na vodilnih položajih - ki neprestano rotirajo), za katere se ne ve kako so prišli v luko in sploh do takih položajev na katerih le sedijo, brez veze kažejo mišice in ne naredijo ničesar - saj tudi ne znajo. Tisti, ki samo pljuvate brez da bi vedeli zakaj, bi rekli "da še polovica ljudi ždi v luki kot da je še v socializmu".
"Kuzla" - to kar govoriš o novinarjih je čista resnica. Pa ne samo v PN in o luki Koper. Sploh se več ne sprašujem, ali so dovolj izobraženi ali ne, vem samo, da si NE UPAJO ALI NOČEJO (morda so jim zaposlili otroke, vnuke itd)! Tako daleč smo prišli! Če samo gledate Marcela Stefančiča (Studio cyty) in berete njegove kolumne vam je takoj jasno, da bi v svoji oddaji vsakega gosta lahko dobesedno zmlel - pa tega ne naredi. Pa Bobovnik in ostali. Vse kar rečejo je : "saj ste bili na oblasti pa niste naredili nič", mi pa smo vsi vzhičeni, o glej, glej koliko si upa!.
Kar se plač v sami luki tiče - se mi zdi, da niso ravno slabe (tudi pred osamosvojitvijo in kasneje ne), s podpogodbeniki pa je vsem jasno kako je. Nič drugače kot v gradbeništvu in še kje. Dokler pa bomo vsi tiho in mislili samo na svojo rit bo tako in še slabše.
O ločitvi terminalov in luško prekladalnih storitev, brez vseh ostalih akterjev lahko govorijo samo tisti, ki jim je laž in potvarjanje resnice edini izhod. In stare striune so nas pripeljale v slepo, temno in brezizhodno ulico. Ali je to naš domet, ne vem ampak cilj nikakor ne sme biti.
No, dejstvo torej je, da ima nekdo v šahu cel kup ljudi, ki morajo živeti v nevednosti in si ne morejo načrtovati svojega življenja! To je čista zloraba ljudi, delavcev!