Pomol bodo podaljšali tudi v zaledje

Koper

Poleg podaljšanja prvega pomola za sto metrov v morje, v Luki resno premišljujejo tudi o podaljšanju pomola v zaledno stran. Če bi se ideja o  podaljšanju pomola v kopno uresničila, bi Luka pridobila skupno kar 800 metrov dolg pomol, ki bi lahko istočasno privezal dve veliki kontejnerski ladji, poročajo Primorske novice

Podaljšanje pomola v zaledje po mnenju vodstva Luke ne bi smel biti težak gradbeni zalogaj. Poleg podaljšanja, pa v luku načrtujejo tudi dodatno poglabljanje morje, da bi v pristanišče lahko zaplule še večje in še bolj naložene ladje. Naslednja investicija bi bila še zamenjava dvigal, ki so že postala premajhna. V Luki načrtujejo nakup novh superpanamax dvigal. Urejanje pomola bo Luko do leta 2020 predvidoma stalo okrog 200 milijonov evrov, za skoraj 40 milijonov so v Luki že najeli posojilo. 

Začetek leta v znamenju drugega tira

V začetku leta se bodo v Luki sicer še vedno posvečali predvsem izgradnji drugega tira. Infrastrukturno ministrstvo mora namreč pohotiteti in še v februarju  pripraviti vlogo za pridobitev evropskih sredstev iz kohezije in CEF sklada. V Luki so se ob tem angažirali tudi sami in v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto pripravili predlog ureditve financiranja prometne infrastrukture, ki ga bodo predstavili v prihodnjem tednu. 

Luka Koper je s svojimi bojaznimi in načrti pred nekaj dnevi na sestanku seznanila tudi predsednika vlade Mira Cerarja, še pišejo Primorske novice. 

Deli novico:

kuzla |  08 .01. 2015 ob  12: 24
Ja, imaš prav, nisem dobro razumela kaj si napisal in sem res mislila, da si mislil, da agenti ne najvljajo pravočasno ladij. Res, oprosti!

No, dejstvo torej je, da ima nekdo v šahu cel kup ljudi, ki morajo živeti v nevednosti in si ne morejo načrtovati svojega življenja! To je čista zloraba ljudi, delavcev!
Resnica |  08 .01. 2015 ob  12: 14
vidva spodaj, lepo prosim dobro preberita, kaj sem napisal in kaj je resnica. Niti z eno besedo nisem obsojal ali krivil agentov, le hudomušno sem uporabil besedo "morda" ali kogar koli drugega razen Luke Koper d.d. in njenih redno zaposlenih........ Sistem delovanja in spremljanja ali sledenja ladje z vaše strani mi je dobro poznan ampak vidim, da vidva mislita, da zagovarjam barabe. Nikoli in še enrat nikoli. Obsojam samo zaposlene v državni firmi, ki skrajno malomarno, nečloveško in nezakonito tj v nasprotju z koncesijsko pogodbo, vodijo družbo in izkoriščajo vse deležnike, ki sodelujejo z Luko, tudi agente.

Prosim poglejta ter preberita POVZETEK in mi sodita. Zraven pa v odgovoru napišita, kaj sem lagal ali zavajal ali nas želel skregati. Vedita, da tudi z Luko nočem biti skregan a hkrati od njih zahtevam samo korekten pristop in zakonit odnos, kot ga oni zahtevajo in imajo z naše strani. Upam, da sta razumela.

PS: Ne delam v Luki ali v neposredni povezavi z Luko, kakor tudi ne za vami. Imam določeno delo, kjer vse lahko, tudi moram spremljati. Ugibajta kje delam. Sem pa v posredni povezavi z vsemi. LP
kuzla |  08 .01. 2015 ob  11: 41
Bolj kot očitno je, da ne gre samo za nesporazme, očitno je, da ima nekdo interes trrositi laži in skregati ljudi, ki bi morali sodelovati!!!

Resnica, ma kje ti živiš? Po celem svetu je tako, da se ve do minute natanko kdaj pride ladja.
pom.agent |  08 .01. 2015 ob  11: 39
Oprosti, ampak očitno je, da ne poznaš sistemov, ki so mednoarodno uveljavljeni in OBVEZNI!

Pomorski agent je DOLŽAN obvestiti kapitanijo o prihodu ladje najmanj 72 ur prej. Istočasno se najavi ISTI prihod (pri nas, ker ni sistema moramo to narediti vzporedno) tudi Luki Koper.
V teh 72 urah moramo najavam priložiti najmanj 10 dokuemntov, ki smo jih prejeli od ladje oziroma ladjarja! 24 ur pred prihodom ladje se najavi IN NAROČI delo Luki Koper.

Vsako uro se javljajo spremembe in moram ti zagotoviti, da pomorske agencije drugače sploh ne bi mogle delati!

Poleg tega imamo na voljo VSI internetno stran, kjer je prihod ladje viden do minute natančno. Če pa ti delaš nekje, kjer te ne obveščajo in ti govorijo, da smo agenti krivi, potem se moraš res vprašati kdo koga j....

To je stran:
http://www.marinetraffic.com/
Resnica |  08 .01. 2015 ob  11: 15
Ti pomorski agent si zagotovo slep in gluh. Kar si napisal je še nepismenim gazdam IPS jasna laž, podtikanje in dezinformacija. Zakaj to počneš, zakaj lažeš si odgovori, meni ne rabiš, ker poznam luško in IPS resnico. Če si za komentar kaj zaslužil te razumem, drugače se vsaj opraviči zaradi nevednosti........ Resnica je, da v Luki obstaja sistem zlorabe in izkoriščanja. Torej navedel si, da se 100% ve do minute natanko prihod ladje. Ta podatek se posreduje tudi luki, če tudi nimate skupnega informacijskega sistema........
Morda pa to naredite, ko je ladja že 8 ur privezana in šele takrat sporočite v Luko.
Morda pa so v Luki na zasluženem delovnem počitku in pač ne odreagirajo na vaše obvestilo.....
Pravim morda, ker se vsak dan skoraj do 12:00 ure, tudi kasneje ne ve, kdaj in koliko delavcev naj veliki gazde napotijo na delo.
Poglej, s svojimi lažmi samo še dodatno škodiš ubogim in zlorabljenim ter izkoriščanim delavcem. Gazda itak samo čaka, kdaj ga pokličejo iz Luke in on klic posreduje delavcu. Zato pa pravim, da je večina nepismenih, polpismenih in zelo malo dobro pismenih gazd, ker izobraženi gazde ne bi dovolili, da se iz njih brije norce.... Te gazde so proizvod Luke, saj so jim oni ponudili možnost, da postanejo njena podaljšana roka.

Povzetek: "Resnica je, da so vsi za vse krivi in odgovorni razen luških zaposlenih in šefov, če ravno vse vajeti, vodenja, organiziranja, usmerjanja, kontrole in izkoriščanja ima Luka Koper d.d., v svojih rokah in jih ne izpusti za nobeno ceno".
Vidiš tudi zaradi tega ste agenti prikrajšani, saj nimate možnosti enakopravnega sodelovanja in odločanja, kar bi pa v Pristaniški upravi imeli. Oprosti, da sem bil grob ampak s takim pisanjem škodiš najbolj sam sebi in prej omenjenim delavcem. Ne pozabi, luški zaposleni so izkoriščevalci, gazde pa samo pokrov kante za smeti.
kuzla |  08 .01. 2015 ob  10: 10
-1
No, saj to je tisto kar dobesedno boli: vlečenje za nos med seboj.
Vsi delamo za eno stvar, pa se eni obnašajo kot, da so sami.... sic
pom.agent |  08 .01. 2015 ob  09: 48
@JLZ, saj ni res, da ni podatka o točnem prihodu. Do minute natanko se ve!

Problem je, ker tisti, ki vozijo avtomobile ali drugi razni pogodbeniki IPS, svojim delvcem povedo o prihodu nekaj ur prej. To je problem, ker ljudje svoje ljudi vlečejo za nos!!!
JLZ |  07 .01. 2015 ob  19: 26
Več kot 20 let je od tega, ko sem delala v firmi, ki je bila vezana na luko in prihode ladij, zato mi je kar "hudo" prebrati, da kljub današnji tehnologiji, še danes ni zanesljivejšega podatka o točnem prihodu? Kot pred 20 leti, ko so se fantje od najave do dejanskega prihoda ladje dvakrat napili in streznili vmes!! Soglašam s komentatorjem Maj kuntenti - res nam ni nikoli nič prav. Tudi sama mislim, da bi bilo morda bolje, da smo razvijali turizem kot zgradili luko, a zdaj je tu in je še kako pomembna. Vem le to, da bo v primeru stagnacije (v sedanjem obsegu - brez pomola, brez drugega tira itd) počasi propadla. Ne moreš imeti vsega - bodo pa vsekakor kontenti zagovorniki "školjčišča" saj bodo s poglabljanjem spet dobili svojih 5 minut.
Soglašam tudi komentatorjem Pristaniška uprava in dodajam, da je v luki veliko zares sposobnih ljudi (tudi žensk!!), ki se na delo spoznajo, so strogi a hkrati tudi pravični. Hkrati pa je še polovica takih (in to na vodilnih položajih - ki neprestano rotirajo), za katere se ne ve kako so prišli v luko in sploh do takih položajev na katerih le sedijo, brez veze kažejo mišice in ne naredijo ničesar - saj tudi ne znajo. Tisti, ki samo pljuvate brez da bi vedeli zakaj, bi rekli "da še polovica ljudi ždi v luki kot da je še v socializmu".
"Kuzla" - to kar govoriš o novinarjih je čista resnica. Pa ne samo v PN in o luki Koper. Sploh se več ne sprašujem, ali so dovolj izobraženi ali ne, vem samo, da si NE UPAJO ALI NOČEJO (morda so jim zaposlili otroke, vnuke itd)! Tako daleč smo prišli! Če samo gledate Marcela Stefančiča (Studio cyty) in berete njegove kolumne vam je takoj jasno, da bi v svoji oddaji vsakega gosta lahko dobesedno zmlel - pa tega ne naredi. Pa Bobovnik in ostali. Vse kar rečejo je : "saj ste bili na oblasti pa niste naredili nič", mi pa smo vsi vzhičeni, o glej, glej koliko si upa!.

Kar se plač v sami luki tiče - se mi zdi, da niso ravno slabe (tudi pred osamosvojitvijo in kasneje ne), s podpogodbeniki pa je vsem jasno kako je. Nič drugače kot v gradbeništvu in še kje. Dokler pa bomo vsi tiho in mislili samo na svojo rit bo tako in še slabše.
Piratka |  07 .01. 2015 ob  17: 34
zelo je dobrodošel razvoj v sami Luki.Bi pa potrkala na vest Vodstva,da zaradi posega v morje in naravo, ustanovi sklad in del dobička daje v sklad ,recimo za razvoj Centra za otroke na Debelem rtiču,ali ustanovi svoj center za pomoč otrokom.Samo predlog....:)))
@JJ in spodnji |  06 .01. 2015 ob  19: 15
Pristaniška uprava prvo nikoli ne bo bdela nad nelegalnimi početji IPSov. Zakaj, ker nelegalnih početij,,kot se sedaj dogajajo v Luki d.d. ne more biti. In vedite, da so IPS-i najmanjši in najbolj neškodljiv igralec na luški šahovnici. IpS delavci so luška skrita in zamolčana dodana vrednost, ki jo je SŽPD ob stavki zlorabil in izigral.

O ločitvi terminalov in luško prekladalnih storitev, brez vseh ostalih akterjev lahko govorijo samo tisti, ki jim je laž in potvarjanje resnice edini izhod. In stare striune so nas pripeljale v slepo, temno in brezizhodno ulico. Ali je to naš domet, ne vem ampak cilj nikakor ne sme biti.
@jj |  06 .01. 2015 ob  15: 20
Saj, udri na stare strune. Kot, da nima Luka Koper ŽE KONCESIJE, ki bi se lahko implementirala znotraj pristanišđča z eno samo razliko in sicer s Prostaniško upravo, ki bi bdela nad nelegalnimi početji IPS-ov in vseh ostalih škodljivih rečeh, ki si jih sedaj ta firma privošči!!!
jj |  06 .01. 2015 ob  13: 00
Pristaniška uprava v Luki Koper nemora biti, je premajhna da bi se terminali ločili, sam en vhod je, ena glavna cesta, noben terminal nima dovolj prostora zato je vse razmetano na več koncih...itd.
1