V naše uredništvo smo prejeli pismo bralke iz Murske Sobote, v katerem navaja, da je družba Arriva 'kar tako čez noč' ukinila linijo Murska Sobota - Piran, s katerim je večkrat prišla na Obalo. Namesto te linije so uvedli 'kombinacijo' s prestopom v Ljubljani. Tam pa se pojavi težava, saj je čakajočih potnikov za en avtobus proti Obali toliko, da bi napolnili tri.
PISMO NAŠE BRALKE IZ MURSKE SOBOTE: "Kako naj sploh pridemo k vam? Pa želimo si!"
Slovenija
"Ne vem, kaj je v ozadju z avtobusnimi prevozniki, ampak zdi se mi, da je to samo kaplja čez rob. Sodeč po tem, kakšne odgovore podajajo iz družbe Arriva, si lahko človek misli, da gre za naučene stavke, ne da bi kdo dejansko na terenu kaj naredil v smeri na bolje. Jaz lahko to potrdim. Čisto vseeno jim je. Če bi le malo skomignil z rameni ali očmi, kaj šele z rokami, bi bilo boljše. Nobene gneče ne bi bilo na postajah, niti en avtobus 'srhljivo' praznen, kot je danes to običajno pri njih," je bralka zapisala v uvodu.
V nadaljevanju je navedla, da so ukinili avtobusno linijo Murska Sobota - Piran: "Kar tako čez noč. Jaz sem sem s tem avtobusom večkrat prišla na Obalo in se z njim tudi vrnila. To kombinacijo, ki so jo sedaj 'izumili', s prestopom v Ljubljani, je grozljivka. Gužva. Gužva. Gužva. Čez vikend v Ljubljani čaka na en avtobus proti Obali toliko potnikov, da bi napolnili tri. Dobesedno gre za borbo, da prideš nanj. Vsi ptički vedo, kaj se dogaja v Ljubljani, pa nihče ne naredi nič."
Ob tem se je spraševala, zakaj so ukinili to avtobusno linijo, ki je obratovala vsak dan in da ji ni jasno, kaj je v ozadju, da so dobesedno ukinili nekaj, kar je bilo dobro. Da bi jo vsaj pustil za vikend. "Kaj mi bo popust za avtobuse in vlake, če ne vem, kako bo dalje, na prestopu v Ljubljani. Pa tudi iz morja nazaj, se prav bojim, kaj me bo čakalo. Poln avtobus," je poudarila.
Dodala je, da ob vsem tem najbolj nastrada potnik in se vprašala, če je to pošteno. Kdo se sploh postavi na stran potnika? "Čisto nihče. Arriva z 'osladnimi' besedami ne more nadomestiti prostega sedeža na avtobusu. Vse bi lahko potekalo normalno, saj nismo v 'kameni dobi'. Zgleda, da ni interesa. Ni nikogar, ki bi mu bilo vsaj malo mar."
Na koncu je še zapisala, da je podobno tudi pri Slovenskih železnicah. Namesto, da bi vlak iz Kopra za Ljubljana ali pa obratno peljal vsako uro, gre samo trikrat na dan, medtem ko tovorni vlaki vozijo non-stop. "Ve se zakaj. Tovorni promet jim je biznis, ne potniški. Potem pa se čudite, da je na Obali več Italijanov kot Slovencev. Kako naj pridemo tja dol? Pa želimo si. Bomo bolj ponosni, da Italijani 'harajo po Obali', kot pa Štajerci, Prekmurci ... Verjetno je tako, kar je škoda. Tujca namreč nikdar ne bo tako zanimala Slovenija kot Slovenca."
Komentiraj
Vrjamem, da so predniki nedaleč nazaj živeli v kaki jami tam gori pri njih, ma vseeno.
V vseh teh desetletjih, ko živijo tu v Istri, bi eno malo kulture lahko osvojili.
Prav nič se ne čudimo, nasprotno, veseli smo, da so tukaj! Vi (in še več od vas) kar ostanite tam kjer ste, nimamo ravno potrebe in želje, da pridete. Glede haranja, pa so ravno slovenci največji škodljivci v Istri. italijani se po večini obnašajo spoštljivo in uglajeno, za razliko od zgoraj navedenih štajercev, prekmurcev, ki se obnašajo kot da so jih spustili iz jame! Če vas toliko zanima slovenija ostanite tam kjer ste!
Država naj se loti najprej urejanja primestnega prometa. Bo največ ljudi imelo korist. Pa še z zelenim prehodom se bo hvalila.