OKROGLA MIZA 'MARKETING PRIHODNOSTI: Izzivi in kompetence'

Koper

Na UP Fakulteti za management je v torek, 14. novembra, v okviru projekta Zelena, digitalna in vključujoča Univerza na Primorskem (GDI UP) potekala okrogla miza z naslovom 'Marketing prihodnosti: izzivi in kompetence', ki sta jo moderirala prof. dr. Anita Trnavčević in doc. dr. Danijel Bratina.

Izjemni gosti, Branka Bizjak Zabukovec (direktorica kreativnih storitev, Futura DDB), Matjaž Butara (direktor za upravljanje potenciala, Big Bang) ter Primož Oberč (ustanovitelj in direktor agencije WeAreTikTok) so v uri in pol trajajoči okrogli mizi zanimivo, provokativno in podkrepljeno z bogatimi izkušnjami predstavili svoje poglede na marketing in oglaševanje. Gostje so se strinjali, da se klasična in spletna trženjska-komunikacija dopolnjujeta in ne izključujeta, v sredini pa ostaja odjemalec in poznavanje njegovih potreb.

Izbira medijev je pogojena z obnašanjem potrošnikov, pri čemer obstajajo bistvene razlike med generacijami. Gostje pa so opozorili tudi problem zasvojenosti, ki jo lahko kanali, kot je npr. Tik-Tok povzročajo pri otrocih in mladini. Razprava se je končala s kompetencami, ki jih posameznik, željan zaposlitve v marketingu in/ali oglaševanju mora imeti.

Vabljeni k pregledu dogodkov v okviru projekta GDI UP: tukaj.

Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visokošolstvo, znanost in inovacije, in Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z načrtom v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5), za ukrep investicija F. Izvajanje pilotnih projektov, katerih rezultati bodo podlaga za pripravo izhodišč za reformo visokega šolstva za zelen in odporen prehod v Družbo 5.0: projekt Pilotni projekti za prenovo visokega šolstva za zelen in odporen prehod.