Nekaj manj kot 44 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov posluša radio ali glasbo prek spleta tedensko ali pogosteje, kažejo zadnji podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS). Od teh je 50,5 odstotka moških in 49,5 odstotka žensk, največ pa je uporabnikov iz starostne skupine od 15 do 24 let.
Kot so sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice, ki izvaja MOSS, je julija 43,82 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov, ki so obiskali katero izmed v MOSS sodelujočih strani, izjavilo, da poslušajo radio ali glasbo prek spleta tedensko ali pogosteje. 18,22 odstotka uporabnikov radio ali glasbo prek spleta posluša mesečno, 9,58 odstotka nekajkrat letno, 15,09 odstotka manj pogosto, 13,28 odstotka pa nikoli.
Doseg vseh merjenih strani je v obdobju med 1. in 31. julijem znašal 1.305.239 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci 77 spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 551 milijonov prikazov.
Doseg je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, pa ni vključen promet iz tujine (ocenjen dodatni doseg je julija znašal 529.263 uporabnikov), saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.