OGORČENO PISMO PREBIVALCEV: "Tisti, ki živi na Škofijah in dela v Luciji, potrebuje za pot skoraj eno uro" (FOTO)

Koper

V uredništvo smo prejeli pismo občanov, ki so ogorčeni nad prometnimi zamaški, ki te dni nastajajo na obalnih cestah. V oči bode tudi opažanje, da delavcev na gradbiščih praktično ne vidijo. "Gradbišča samevajo, kolone pa se vijejo," zapisujejo. Sprašujejo se, kdo delo koordinira in kdo je za dela odgovoren. Razmišljajo celo o tem, da bi vložili zahtevek za povračilo dela kupnine vinjet – saj hitrih cest zaradi prometnih kolapsov tako rekoč ne morejo uporabljati.

"Ceste od Spodnjih Škofij do Lucije so stalno zamašene zaradi navideznih vzdrževalnih del. Zastoji nastajajo na Škofijah, v Bertokih (obe smeri hitre ceste), pri predoru Markovec (obe smeri hitre ceste) in v Strunjanu," uvodoma zapisujejo. V praksi je to tako: "Občan, ki živi na Škofijah in dela v Luciji, potrebuje za pot do službe ali iz nje skoraj eno uro namesto 25 minut."

Njihova jeza pa izhaja predvsem iz opažanja, da "v času voženj v službo ali iz nje, v Bertokih ali Izoli (torej med 7. in 8. uro zjutraj in med 15. in 16. uro popoldne) še nikoli nismo videli enega delavca, ki bi delal ali vsaj čakal, da prične z delom. Ob tem se sprašujemo, kako hitro bodo dela napredovala, če se na gradbiščih ni pojavil niti en delavec. Enega delavca smo videli samo na koncu izolskega tunela, v smeri Izole. Drugje nikjer". 

Sprašujejo se, kdo je odgovoren za delo na cesti in kdo to delo koordinira. In zakaj delavci z delom zaključijo še pred 15. uro, "medtem ko številni gostinci/turistični delavci lahko delajo 16 ur na dan? Zakaj v sosednji Italiji postavijo reflektorje in delajo ponoči, da čim prej zaključijo z deli in tako skrajšajo čas vzdrževalnih del?"

Zadeva je šla celo tako daleč, da zdaj razmišljajo o peticiji in vložitvi zahtevka za vračilo dela kupnine za vinjeto za naslednje mesece, "saj je pot po obalnih hitrih cestah onemogočena in je potrebno izbirati lokalne stranske ceste, čeprav smo kupili vinjeto". Naslednji korak bo vložitev zahtevka na urad ministrstva za infrastrukturo, so še zapisali.

Od občin pa pričakujejo, da skupaj z izvajalcem del ali Darsom "uredijo, da se po vzoru tujine dela opravijo tudi v popoldanskem/nočnem času oziroma da se vsaj v dnevnem času dela aktivno in hitro izvajajo"

Z vprašanji smo se že obrnili na pristojne, njihove odgovore pa bomo objavili takoj, ko jih prejmemo.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Martin Kacur |  10 .11. 2023 ob  10: 13
28
Koliko Škofjotov se vozi v Lucijo delat? Verjetmo vsi oziroma samo oni.
Martin Kacur |  09 .11. 2023 ob  20: 18
17
Ah ti Škofjoti.. svaka jim dlaka smeta.
Sola |  09 .11. 2023 ob  18: 53
16
Manjka strpnosti in kulture voznje. Pac spustis unega pred sabo, ali pa pocakas da te nekdo spusti ko se vkljucujes.
In vedno gre itak druga vrsta hitreje, murphijev zakon :)
Delo je pac delo, enkrat ga morejo nardit, no lahko bi malo hitreje, samo, sej vemo kje smo…
 |  09 .11. 2023 ob  18: 41
@mente

"kolona se dela zato ker veliko voznikov (tudi avtobus in kamjoni) se vozijo do ozijega pasu in zahtevajo da ga pustis notri"

Ti vozniki ravnajo pravilno . V Sloveniji namreč velja sistem zadrge, kar pomeni, da se moraš peljati do točke, kjer se cesta zoži, da se lahko vključiš na prometni pas, ki ni zaprt. Ne prej. Od tiste točke se pa na prometni pas izmenično vključujejo vozili z obeh pasov. Kot pri zadrgi.
Pjero Shriba |  09 .11. 2023 ob  16: 58
15
@pinko ma kakšen sistem zadrge.
Tega sistema ne poznajo.
Poznajo sistem navali narode, kar pomeni, da je prehitevalni pas samo bližnjica za rinjenje naprej.
Pustiš enega in ajde rinejo vsi za njim.
Ma kaj še nisi tega videl ?
pinkopalinko |  09 .11. 2023 ob  16: 41
@Mente, poglej si 38. čl. Zakona o pravilih cestnega prometa:

(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (v nadaljnjem besedilu: sistem zadrge).

kaj ni logično, da vsak vozi po svojem pasu do ovire, tam pa se vozila z obeh pasov izmenično združijo? S tem je kolona pol krajša.
vseved |  09 .11. 2023 ob  16: 02
16
Pri stotinah ki se vsak dan vozijo po tej isti cesti se njde par bebavih nestrpnežev ki mešajo drek.
vseved |  09 .11. 2023 ob  14: 50
Mogoče pa bi šli pol ure prej od doma,namesto v največjih prometnih konicah.
Pjero Shriba |  09 .11. 2023 ob  14: 24
@mente točno tako !
Včeraj sem to sam videl pri Bertokih.
Vrhunski idioti se prerivajo po desni in logično s tem popolnoma blokirajo promet.
Tam bi moral bit nek policaj !
Prognostik |  09 .11. 2023 ob  14: 16
-6
Če delavcev ni, so šli proč in se ne vrnejo, ker so končali. Blokade pa bodo ostale dokler se teren ne utrdi, posuši, itd...
Pri birokraitih ni nič bolje, so čakalni roki. Povsod se čaka...
mente |  09 .11. 2023 ob  13: 02
-13
Poleg del, ki potekajo, kolona se dela zato ker veliko voznikov (tudi avtobus in kamjoni) se vozijo do ozijega pasu in zahtevajo da ga pustis notri namesto da bi se dali vsi v koloni ze tam kje je tabla. Tako da pametni ko se vozimo in upostevamo signalizacijo
siviovcar |  09 .11. 2023 ob  12: 29
Lahko bi odprli "regionalno cesto ", da se ne vozimo skozi center Kopra.