NOVOST NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU: Meta načrtuje označevanje slik, ustvarjenih z umetno inteligenco

Svet

Meta, ameriška družba, ki jo vodi Mark Zuckerberg, načrtuje uvedbo posebnih oznak za slike, ki so bile generirane s pomočjo orodij za generativno umetno inteligenco drugih tehnoloških podjetij. Sistem naj bi bil implementiran na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Threads v nekaj naslednjih mesecih.

Ta poteza Mete je del širših prizadevanj tehnoloških podjetij za vzpostavitev standardov pri označevanju vsebin, ki so bile ustvarjene z generativnimi modeli umetne inteligence. Ti modeli imajo sposobnost ustvarjanja realističnih zvokov, slik in videoposnetkov na podlagi pisnih pozivov, kar postavlja podjetja pod pritisk, da preprečijo širjenje zavajajočih informacij, še posebej v luči bližajočih se volitev.

Meta je že decembra lani uvedla oznake za slike, ki so bile ustvarjene z lastnimi orodji za generativno umetno inteligenco. Sedaj pa namerava razširiti to prakso na slike, ustvarjene z orodji drugih tehnoloških podjetij, kot so OpenAI, Google in Midjourney.

Cilj te poteze je povečati transparentnost na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Instagram in Threads. Uporabnike želijo obveščati, kdaj so vsebine, ki jih vidijo, digitalno ustvarjen medij in ne pristna fotografija ali videoposnetek.

"Zato si skupaj s panožnimi partnerji prizadevamo za uskladitev skupnih tehničnih standardov, ki bodo sporočali, kdaj je bila vsebina ustvarjena z umetno inteligenco," je sporočilo podjetja povzela francoska tiskovna agencija AFP.

Meta bo pri tem sodelovala s podjetji Adobe, OpenAI, Google, Microsoft, Midjourney in Shutterstock, je pojasnil vodja globalnih zadev pri Meti, Nick Clegg.

Pri Meti pravijo, da se bo tehnologija za označevanje vsebin, ki jih ustvarja umetna inteligenca, opirala na nevidne oznake in metapodatke, vgrajene v datoteke.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija