Potem ko se je na javnih parkiriščih v Kopru sredi letošnjega poletja zamenjal ponudnik aplikacije, s katero je mogoče plačati parkirnino, je nekaterim uporabnikom na prejšnjem sistemu ostalo dobroimetje, ki ga na novem ne morejo porabiti. Sprva je celo kazalo, da jim bo to propadlo, a so zdaj v podjetju 2Mobile, ki je poprej skrbelo za parkirnino z aplikacijo ParkMeWise, zatrdili, da bodo uporabnikom vrnili denar v roku osmih delovnih dni.
NEPORABLJENO DOBROIMETJE ZA PARKIRANJE PARKMEWISE: Sprva niso vračali, zdaj pa
Koper
Na nevšečnost nas je opozoril bralec, ki je več let uporabljal aplikacijo ParkMeWise, še posebno mu je prišla prav, ko je parkiral v Kopru pri banki ali davčni upravi, saj je sistem omogočal podaljšanje parkiranja, nekoliko manj pa denimo za koprsko tržnico.
Prekratko prehodno obdobje
"Nov način plačevanja je bolj praktičen, saj omogoča uporabo aplikacije na celotni obali, a je prehodno obdobje, ko bi delovali obe aplikaciji, bilo prekratko, da bi lahko porabili vsa sredstva, ki so bila naložena na aplikaciji ParkMeWise," nadaljuje bralec, ki se je zaradi težave s preostalim dobroimetjem obrnil najprej na upravljalca aplikacije ParkMeWise, podjetje 2Mobile, glede na njihov odgovor pa še na Marjetico Koper, ki upravlja parkirišča v Kopru.
Bralcu so namreč iz podjetja 2Mobile odgovorili, da naj se za vsa pojasnila glede koriščenja storitev njihovega servisa obrne na podjetje Marjetica Koper.
Odgovor, ki ga je naš bralec dobil od podjetja 2Mobile.
Očitno je pomagal šele pritisk medijev, saj so nam najprej z Marjetice odgovorili, da so na začetku julija skladno z načeli ravnanja dobrega gospodarja, sklenili ekonomsko ugodnejšo pogodbo z novim ponudnikom, obstoječo pogodbo pa prekinili skladno s pogodbenimi določili. Pri tem so poudarili, da so se za novega ponudnika odločili tudi zato, ker je prisoten tudi v sosednjih obalnih občinah, sosednjih državah in skoraj 1900 mestih po celotni Evropi. "Omogoča pa tudi t. i. minutni obračun plačila parkirnine, kar je za uporabnike veliko bolj ugodna rešitev," pravijo.
Dobroimetij uporabnikov Marejtica nima
Hkrati so pojasnili, da Marjetica Koper dobroimetij uporabnikov ne hrani. "To počnejo ponudniki storitev sami. Gre za obligacijski odnos ponudnik storitve–uporabnik. Posledično se je potrebno za vračilo dobroimetja obrniti na njih," je razložil Dimitrij Šamšal, predstavnik za odnose z javnostmi na koprski Marjetici, in dodal, da je bilo obvestilo o menjavi ponudnika večkrat objavljeno v javnih občilih, lokalnih novičarskih portalih, njihovi spletni strani, spletni strani Mestne občine Koper, na spletni strani eKopercapodistria, lokalni radijski postaji ter socialnih omrežjih.
Kmalu zatem so nam odgovorili tudi s podjetja 2Mobile. "Vsem uporabnikom, ki oddajo zahtevek ali nam pišejo na info@2mobile.si, redno vračamo sredstva. Denar vrnemo na TRR-račun, ki nam ga posredujejo v roku osmih delovnih dni," je zapisal direktor družbe Marko Možina.