NAJPOGOSTEJŠE NAPAKE PRI OBISKU ZDRAVNIKA: Strokovnjaki opozarjajo na neprimerno vedenje

Trendi

Obisk zdravniške ordinacije je pogosto stresen, saj ljudje pridejo z različnimi zdravstvenimi težavami in skrbmi. Ravno v teh situacijah pa je pomembno, da ohranimo bonton in spoštljiv odnos – tako do osebja kot do drugih pacientov. Spoštovanje določenih pravil vedenja lahko izboljša vašo izkušnjo v ambulanti in omogoči, da delo zdravstvenega osebja poteka bolj nemoteno.

1. Obvestite o zamudi ali odpovedi termina

Če veste, da boste zamudili ali morate odpovedati termin, to čim prej sporočite ordinaciji. Nepričakovane zamude povzročajo zmedo v urniku in podaljšajo čakanje za druge paciente. Zdravniška ordinacija vam bo morda predlagala nov termin, kar bo bolje za vse vpletene.

2. Ohranjajte razdaljo pri recepciji

Pri recepciji ohranite nekaj metrov razdalje od osebe pred vami, saj tam pogosto potekajo pogovori o občutljivih informacijah. Spoštujte zasebnost drugih in počakajte, da vas pokličejo.

3. Izogibajte se glasni uporabi telefona v čakalnici

Uporaba telefona na zvočniku, glasno gledanje videov ali igranje iger so moteči za druge v čakalnici. Če potrebujete telefon, uporabite slušalke ali se pogovorite zunaj.

4. Ne bodite radovedni glede drugih pacientov

Če v čakalnici slišite nenavadne zvoke ali opazite druge bolnike z zdravstvenimi težavami, se vzdržite vprašanj o njih. Zdravstveno osebje je zavezano k varovanju zasebnosti, zato o drugih pacientih ne smejo deliti informacij.

5. Ne snemajte in ne fotografirajte v čakalnici

Fotografiranje ali snemanje v čakalnici je vdor v zasebnost drugih pacientov. Zdravniška ordinacija je prostor, kjer so ljudje s svojimi osebnimi zdravstvenimi težavami, zato je pomembno, da spoštujete njihovo zasebnost.

6. Poskrbite za otroke, če jih prinesete/pripeljete s seboj

Če morate na pregled s seboj pripeljati otroke, jim prinesite igrače ali knjige, da jih zaposlijo. Otrokom hitro postane dolgčas, zato jim pomagajte ohranjati mirnost in spoštovati druge paciente v čakalnici.

7. Upoštevajte varnostne ukrepe

V zdravniških ordinacijah so pogosto določena pravila glede nošenja mask, razkuževanja rok in drugih ukrepov. Tudi če se ne strinjate s temi pravili, jih upoštevajte, saj so namenjeni varovanju zdravja vseh prisotnih.

8. Spoštujte celotno zdravstveno osebje

Zdravniki niso edini, ki si zaslužijo spoštovanje – tudi medicinske sestre, tehnični delavci in drugi člani osebja igrajo pomembno vlogo pri zagotavljanju vašega zdravja. Prijazna komunikacija in spoštovanje do vseh zaposlenih ustvarjata pozitivno izkušnjo za vse.

9. Iskreno odgovarjajte o svojih navadah

Bodite iskreni pri pogovoru z zdravnikom o svojih navadah, kot so kajenje, uživanje alkohola ali prehranske navade. Zamolčanje pomembnih informacij lahko vpliva na točnost diagnoze in zdravljenje.

10. Upoštevajte časovni okvir

Pomembno je, da se držite dogovorjenega časovnega okvira. Kratka osebna komunikacija na začetku pregleda je sprejemljiva, vendar pazite, da ne zadržujete medicinskega osebja. Če imate dodatna vprašanja, jih lahko pošljete prek e-pošte ali portala za paciente.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
vseved |  03 .11. 2024 ob  09: 06
Kaj pa pacienti? Si ne zaslužimo spoštovanja in vljudnega odnosa? Zdravniki in zdravstveno osebje je tam zaradi nas .