NA KOPRSKI OBČINI ZAPOSLUJEJO: Prosti sta ti dve delovni mesti, za nedoločen čas

Koper

Na koprski občini bodo zaposlili višjega svetovalca za splošne zadeve in javna naročila ter notranjega revizorja podsekretarja – vodjo medobčinske notranje revizije. Obe zaposlitvi sta za nedoločen čas, s polnim delovnim časom.

Zadolžitve kandidata, ki se prijavlja na delovno mesto višjega svetovalca za splošne zadeve in javna naročila, bodo med drugim obsegale vodenje upravnih postopkov, vodenje in nadzor nad izvajanjem postopkov javnih naročil občine, sodelovanje pri postopkih za zavarovanje premičnega in nepremičnega premoženja občine in izvajanje podpornih nalog za Medobčinsko upravo Istre s področja organizacije.

Kandidati, ki se bodo prijavili za to delovno mesto, morajo imeti izobrazbo s področja prava in najmanj štiri leta delovnih izkušenj. Prijave sprejemajo do ponedeljka, 13. decembra.

Prosto je tudi delovno mesto notranjega revizorja podsekretarja – vodje Medobčinske notranje revizije v Medobčinski upravi Istre. Področje dela obsega vodenje organizacijske enote, izvajanje notranjega revidiranja in svetovanje o obvladovanju tveganja, načrtovanje revizijskih tehnik in metod vzročenja, pripravo revizijskih poročil ter izvajanje drugih nalog.

Kandidati, ki se bodo prijavili na to delovno mesto, morajo imeti visokošolsko univerzitetno izobrazbo oziroma magistrsko izobrazbo po drugi bolonjski stopnji, najmanj šest let delovnih izkušenj in opravljen izpit za državnega notranjega revizorja. Prijave sprejemajo do petka, 10. decembra.

Kandidati za Višjega svetovalca za splošne zadeve in javna naročila morajo pisno prijavo poslati v roku 15 dni od dneva objave, za Notranjega revizorja podsekretarja – vodjo Medobčinske notranje revizije pa v roku 10 dni od dneva objave, in sicer na naslov Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Marko |  03 .12. 2021 ob  11: 43
Lahko bi zraven še dopisali, da je zaželeno da kanidat stanuje na XYZ naslovi in da ima ime xxxxx..