Na Gorenjskem, kjer je ponoči zapadlo še do 20 centimetrov snega, se nadaljuje lomljenje drevja. Še naprej so težave s prevoznostjo cest in izpadi v elektrodistribucijskem omrežju. Po dosegljivih podatkih distributerja je brez elektrike okrog 4000 odjemalcev.
Na Gorenjskem podiranje drevja povzroča vedno nove težave
Kronika
Problemi so predvsem na spodnjem Gorenjskem, na težje dostopnih območjih. Zaradi izpada elektrike Komunala Kranj prebivalce Potoč v preddvorski občini opozarja, da lahko pride do pomanjkanja ali prekinitve dobave pitne vode. Oskrba s pitno vodo je zaradi podrtih električnih vodov in izpada elektrike motena tudi v naseljih Duplje in Strahinj pri Naklem.
Veliko dela so ponoči še vedno imeli v regijskem centru za obveščanje Kranj. Kot so pojasnili, glavna težava ostaja podiranje dreves, ki popuščajo pod težo snega in žleda. Nekatere lokalne ceste so neprevozne, zaradi nevarnosti padajočega drevja pa je zaprta cestna povezava med Preddvorom in Jezerskim, kjer danes tudi ne bo pouka in vrtčevskega varstva.
Pouk na Gorenjskem odpade še na Koroški Beli v jeseniški občini in na Osnovni šoli Jela Janežiča v Škofji Loki. Na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Bled pa zato, ker se večina študentov vozi z območij z zelo slabimi razmerami na cestah, odpade študijski proces. V številnih drugih šolah bo potekal pouk v okrnjeni obliki, saj šolski avtobusi do težko dostopnih naselij ne bodo vozili.
Veliko nesreč se je zgodilo zaradi neprilagojene hitrosti in neupoštevanja pravil varne vožnje.
Kot so sporočili s Policijske uprave Kranj, so na gorenjskem operativno-komunikacijskem centru preko vikenda sprejeli 1019 klicev, med katerimi je bilo 196 interventnih in so zahtevali ukrepanje policistov. Kar 105 interventnih dogodkov je bilo s področja prometa. Zgodilo se je 34 prometnih nesreč z materialno škodo, v večini primerov pa je bilo udeleženo le po eno vozilo.
Mnoge nesreče so se zgodile zaradi neprilagojene hitrosti in neupoštevanja pravil varne vožnje, opozarjajo policisti, ki so prek vikenda po celotni regiji urejali in nadzorovali promet. Prisotni so bili predvsem na nevarnih mestih, ki so jih povzročale slabe vremenske razmere. Te pa se nadaljujejo tudi danes.